Gå til innhold

Syklus er helt ødelagt etter IVF og MA

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde et IVF-forsøk i februar som resulterte i MA i mars. Har etter det ikke hatt eggløsning, selv engang ikke med Letrozol.. prøvd både dobbel og trippel dose. Syklusene mine er i tillegg bare 17 dager lange og jeg blør i 7 av de dagene. Før ivf og ma hadde jeg syklus på 28 dager og blødde i 5… blir så frustrert, for kommer aldri i gang igjen med ordentlig prøving… noen som har erfaringer?

Anonymkode: 114b5...b72

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du flere embryo på frys som du ønsker å sette inn eller skal dere i gang med nytt forsøk? Synes det er rart ikke klinikken følger dere opp videre

Anonymkode: 4dee9...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du flere embryo på frys som du ønsker å sette inn eller skal dere i gang med nytt forsøk? Synes det er rart ikke klinikken følger dere opp videre

Anonymkode: 4dee9...d57

Har på frys ja, skulle egentlig ha innsett i mai, ble startet opp med medisiner og alt, men så hadde klinikken glemt å booke oss inn til innsett, så ble ikke noe av.. er generelt elendig oppfølging fra klinikken med masse feil og surr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min syklus ble også rar etter IVF. Måtte nedstimulere og ha lang protokoll, men ble gravid da. 

Anonymkode: 8dc82...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvilken klinikk er det du går til?❤️

Anonymkode: f31cb...58e

Riksen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...