Celine.ea Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Hjelp! Helt tom for sjampoen min, kan ikke vente på at det kommer i posten.. Noen som vet om fysisk butikk som selger Kerstase? Sjekket på lyko i fysisk butikk og Kicks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Anonymkode: 1b20d...9a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 Sjekk ut lokale frisører Anonymkode: e568f...ee2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 Hadde du vært smart, så hadde du bestilt en ny når du innså at den snart kom til å bli tom. Du må regne med å betale mer hos lokale frisører Anonymkode: e8ad0...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 Normal selger det i alle fall her. Anonymkode: 49097...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 Hos oss selger nesten samtlige frisører denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Del Skrevet 5. august 2023 Celine.ea skrev (11 timer siden): Hjelp! Helt tom for sjampoen min, kan ikke vente på at det kommer i posten.. Noen som vet om fysisk butikk som selger Kerstase? Sjekket på lyko i fysisk butikk og Kicks Du kan fint vente til den kommer i posten da dette kun tar 2-3 dager. Om du skal ha svar på hvor de selges i fysisk butikk må du skrive hvor i landet du bor. Her i Bergen har jeg sett Kerastase flere steder, men det hjelper deg lite om du bor i Trondheim. Anonymkode: bbe52...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. august 2023 #8 Del Skrevet 5. august 2023 Du får den i mange nettbutikker. Men av fysiske butikker HER,er det kun frisører som har. Dyrere der enn på nett,så jeg bestiller fremfor å betale dobbel pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Del Skrevet 6. august 2023 Blivakker er lynraske. Kjøp en billigshampoo i mellomtiden om det er helt krise Anonymkode: 41079...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå