Gå til innhold

Stemor tar med barna på ferie uten far

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barna skal til far og stemor tar de med seg med felles barn på ferie fra mandag til torsdag. Far jobber. 

Det er jo far barna skal se??

Anonymkode: 90649...869

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så bra! blir sikkert hyggelig for barna. Far er jo på jobb, barna har fremdeles ferie. Høres ut som en fin måte å løse det på.

Anonymkode: 4d846...01f

• Liker 32
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Far er på jobb, barna får en opplevelse og ferie med søsken Ser ikke problemet her. 

Anonymkode: 406cb...fdc

• Liker 29
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Samvær er med foreldre, ikke med steforeldre. Om far ikke er hjemme har vi avtalt at da er barna hos meg. Om jeg ikke er hjemme drar barna til far. 

Anonymkode: 5748e...b77

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Her snakker vi måten å være bonusmor på!! 

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Far er på jobb, barna får en opplevelse og ferie med søsken Ser ikke problemet her. 

Om om far / mor ikke overholder samvær med barna så er det vel greit at de blir hos den andre forelderen. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om om far / mor ikke overholder samvær med barna så er det vel greit at de blir hos den andre forelderen. 

Kan være barna har lyst til å feriere søskenet? 

• Liker 23
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Barna skal til far og stemor tar de med seg med felles barn på ferie fra mandag til torsdag. Far jobber. 

De er kanskje glad i å være med stemor også 😊 Om du ikke liker at de ikke får vært med far, så er det du som bør overrekke beskjeden om at de ikke får reise på tur med stemor og søsken. 

Gud bedre meg, stemødre kan virkelig ikke gjøre noe riktig her 😄

Anonymkode: 0f584...7b5

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja men far er på jobb. Så ungen din får det nok helt supert på tur med stemor og hennes barn. Fin måte å bonde  på

Anonymkode: 016d9...3fb

• Liker 13
Skrevet

Så herlig at hun tar de med, de får en felles opplevelse med søsken, og du det er snakk om fire dager.

Snakk om bonus mamma som inkluderer, 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samvær er med foreldre, ikke med steforeldre. Om far ikke er hjemme har vi avtalt at da er barna hos meg. Om jeg ikke er hjemme drar barna til far. 

Hva om barna selv faktisk liker å være med steforeldre og evt andre søsken også da? Mange som vil det, vet du!

• Liker 19
Skrevet

Har du selv fri og kan ha de? 

Tenker det må være veldig kjekt for barna at de kan få lov til å oppleve noe, selv om det ikke er sammen med far. 

Så klart ville det mest ideelle vært om far også var med på turen, men uforutsette ting kan skje og da er det greit om det løses for barnas beste.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Barnet skal være med søsknene sine. Så fint at de har fått til en løsning når far jobber så barnet kan få litt ekstra ferie. 

Jeg mistenker trolling. 

Anonymkode: c8d8a...ede

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså hvis denne dama er ei bra dame og det må hun jo nesten være når hun tar med sine bonusbarn på ferie uten at faren er med så ser jeg ikke helt problemet. Det er jo flott at barna får skape relasjon til både stemor og det nye tilskuddet uten at far er til stede og.

Tenk så heldig du er som har ei stemor til barna dine som gidder å ta med seg barna dine på ferie uten at faren er med, er ikke alle som hadde gjort det.

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tok meg ofte alene av min bonusdatter i oppveksten, hvis far var opptatt. Hun er voksen forlengst, og vi har et veldig tett og godt forhold. Vi stortrives sammen, og jeg er bestemor til hennes barn. Hvorfor prøve å ødelegge gode relasjoner? Steforeldre kan faktisk være en stor ressurs. Jeg har født et barn, og har et bonusbarn. Sånn har det vært i 25 år. Er like glad i begge to.

Anonymkode: 08e78...774

• Liker 7
  • Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva om barna selv faktisk liker å være med steforeldre og evt andre søsken også da? Mange som vil det, vet du!

Om far ikke gidder å ha samvær så vil jeg selvsagt ha barna hjemme. Og det samme vil far, om jeg setter barna bort til barnevakt i nesten 1 uke så vil heller han ha dem hos seg 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om far ikke gidder å ha samvær så vil jeg selvsagt ha barna hjemme. Og det samme vil far, om jeg setter barna bort til barnevakt i nesten 1 uke så vil heller han ha dem hos seg 

Du kan virkelig ikke sammenligne dette med å sette bort til barnevakt. Reality check, please! Dette er en del av barnets familie. 

Anonymkode: c8905...2ef

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en bra dame. Håper du er glad for at din eks skaffet seg en sånn stemamma til ungene dine TS. En dame som ønsker å gi de opplevelser. Og pappaen? Nei han jobber han..Kan ikke prioritere litt fri for å dra på tur med de. Bra pappa..

Anonymkode: f8731...a98

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...