AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Ser Babybanden har mye salg på dette merket for tiden. Utrolig dyre før priser, så en skulle tro det var kvalitet? Men jeg får følelsen av at der litt så som så... Hvordan kan de ha 70% salg på så mange produkter og så godt utvalg i størrelser? Tenker automatisk at det selger dårlig pga dårlig kvalitet jeg da. Noen med erfaring? Anonymkode: a0d75...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Del Skrevet 21. oktober 2023 Bumper denne jeg🙈 Vi har fått noen plagg i dette merket. Blir automatisk veldig skeptisk ettersom merket kun føres via babybanden og ingenting tilsynelatende selges for fullpris. Det er utelukkende «skamtilbud», med det som trolig er kunstig høy førpris. Tror altså aldri de har blitt solgt til førpris. Det kan godt hende merket er godt nok det, men synes det er altfor mye som skurrer til at jeg har helt troa😅 Ville ikke kjøpt derfra selv, men bruker likevel de plaggene vi har fått i gave. Anonymkode: 225e7...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Del Skrevet 21. oktober 2023 Godt ullundertøy og fleece Anonymkode: aebe1...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Del Skrevet 21. oktober 2023 Har kjøpt flere fleecesett fra bruse. Fornøyd med de og bambussokkene dems. Men jeg tenker også at det er kunstige førpriser ja. Så kjøper kun på den såkalte "70%" rabatten.. Anonymkode: 37a1e...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Del Skrevet 21. oktober 2023 Undertøyet og fleecesettene er ok, men kjøpte et regnsett som ble ødelagt med én gang. Det så veldig fint ut med høy vannsøyle, men glidelåsen i jakka ble ødelagt etter et par gangers bruk og sømmene gikk opp i buksa. Har ikke kjøpt mer fra Bruse etter det. Anonymkode: b0496...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 21. oktober 2023 #6 Del Skrevet 21. oktober 2023 De kjører salg hele tiden. 🤭 Men klærne er gode og fine. Jeg har kjøpt MYE til døtrene mine. Ingen grunn til å nøle her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå