Gå til innhold

hvor populær var du på ungdomsskolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungdomsskolen -og videregående- var en fin tid, og jeg var vel etterhvert av de sk. populære, særlig blandt guttene. Når jeg nå har lest i denne tråden, får jeg inntrykk av at populære og pene jenter er både dumme og slemme og det er tydelig at jentemisunnelsen er like stor som da vi var fjorten. Jenter er jenter verst. Fint å sole seg i andres ulykke. Det kan gå fint her i livet for pene og populære jenter og. Hvorfor skulle det egentlig ikke det? Selv har jeg god utdannelse, bra jobb osv. Jeg er verken blitt stygg eller feit heller ennå. (Og har søren ikke tenkt å bli det heller)

På gjenforeningsfester gleder jeg meg over at en av de "grå musene" er blitt den dama. Og bortsett fra de som var mine gode veninner og jeg ennå har kontakt med, er det mye koseligere å snakke med guttene når en møtes. Men nettopp på slike fester er fremdeles mye som det var. Man danser med klassens drømmeprins, og i et kort blaff er alt som for lenge lenge siden. De som var populære, er det fremdeles stort sett. Det handler om mer enn 501 og et pent utseende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Ja, jeg var med i den "populære" gjengen. Innpass hadde jeg også.

Ikke at det betyr så mye i dag da, men... :forvirret:

Skrevet

Eh..var nok ikke så veldig populær nei. Folka i klassen endret seg veldig fra barne- til ungdomsskole. Begynte å røyke, drikke, feste. Var ikke noe for meg på den tiden grunnet alkoholproblemer hjemme + ...andre ting.

Så jeg hang sammen med "nerdene". Ble ikke noe særlig bedre på videregående grunnet omstendigheter jeg har nevnt i en annen tråd.

Men det har tatt seg opp betraktelig med årene :)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet (endret)

Jeg var i den populære gjengen. Men vi skilte på værstingene og de populære. Og vi var ganske mange populære ;)

Men vi hadde ikke eldre kjærester, røyka hasj osv. Vi hadde fester, røyka i blandt og både hata og likte skolen godt. Vi holdt sammen lenge og det er flere av de som er mine venner for livet. Og vi har klart oss alle sammen BRA.

Jeg sitter ikke på rimi (...). Joda det finns værre ting i livet. Heller ikke gamle-kjærsten min eller venninnene mine gjør det. Så man behøver ikke være super-teit bare fordi man var litt "kul" i ungdomstiden.

Det er forskjell på rebell og populær.

Endret av ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg og en annen jente var ikke saerlig populaere. Merkelig nok var vi ikke gode venner da...men det er vi naa! :)

Jeg ble mobbet en del av guttene, som sa jeg var feit, stygg, snakket rart osv. Etterhvert ble jeg frosset ut av jentegjengen. Jeg ble en gang slaatt av en av guttene paa en klassefest og samme gutt pleide aa foelge etter meg hjem mens han kastet snoeballer paa meg. Jeg aner den dag i dag ikke hvorfor jeg ble singlet ut paa denne maaten. Det verste var likevel aa plutselig miste alle jentevennene i klassen. Jeg er litt bitter paa at ikke laererne gjorde mer for aa ordne opp. :tristbla:

Jeg aner ikke hvorfor jeg gikk fra aa vaere normalt populaer paa barneskolen til aa bli upopulaer paa ungdomsskolen. Det var samme klasse og skole som paa barneskolen saa jeg vet ikke hva som skjedde egentlig. Naar jeg ser tilbake paa bilder av meg paa den tiden ser jeg at jeg var slank og pen - penere enn de fleste i klassen, faktisk. Jeg var alltid skoleflink, saerlig i upopulaere fag som tysk, saa det er mulig jeg rett og slett var for "perfekt"?

Skrevet

Ikke særlig populær, nei... Jeg hadde ikke merkeklær, for det hadde ikke foreldra mine råd til, jeg var lita og tynn og ganske unnselig... Hadde ei veninne på ungdomsskola - vi var kun venner fordi ingen andre ville være med oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...