Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 hei! var dere populære på ungdomsskolen?hadde du innpass i gjengen eller måtte du holde deg sammen med de mindre populære folka?selv må jeg vel si at jeg tilhørte sistnevnte kategori
Gjest Hel Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Jeg gikk med de 'popuære' men var den upoulære i gruppa så da hjalp ikke så mye.
Gjest TomKrus Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Jeg hadde aldri behov for å være populær, og kunne nok vært mer pop hvis jeg kledde meg litt mer moteriktig. Men det sto på penger. Ellers var det pop å bruke min hang til ironisering og sarkasme mot lærere og andre medelever. Ville du at jeg skulle bruke det mot en svakere elev, kunne du forvente å bli offeret selv. Men jeg hadde innpass i de fleste gjenger. Tror jeg gikk på ungdomsskolen før det var så viktig å være i de rette gjengene.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Jeg var ikke særlig populær. Hadde riktignok alltid noen venninner - gode også, men ofte ganske forskjellige fra meg. Jeg la ikke akkurat opp til å bli populær heller, var ekstremt usikker og dårlig til å skjule dette. Prøvde kanskje å "være som de andre", men fordi jeg var så usikker og ikke torte å være meg selv (si hva jeg mente, heve stemmen osv) så ble jeg vel aldri særlig kul. Kan ikke huske at jeg hadde draget på noen - sikkert også mye fordi jeg var helt usynlig pga sjenanse. I voksen alder jar jeg "drag nok" - ikke horder av beundrere, men har stort sett fått oppmerksomhet fra de jeg har ønsket. Må generelt si det gikk meget bedre senere, selv om jeg aldri har blitt noe sosialt midtpunkt. Jeg møtte en fra ungdomsskolen nylig (er nå i slutten av tjue-åra), en av de "tøffe" gutta som var med på mobbing og definering av de populære, og han utbrøt at jeg "var skikkelig søt, ass". Han hadde for all del forandret seg til det bedre han også. Jeg har også valgt en karriere jeg svermet for, men aldri trodde jeg skulle våge å velge, og er i ferd med å lykkes ganske bra innen denne - dette er også en retning andre synes er "kul". Rart egentlig.
Gjest BagLady Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Jeg var en outsider, hverken blant de kule eller de ukule. Jeg var ikke så interessant for de kjekkeste guttene da, men er desto mer interessant for dem nå, virker det som
Gjest |H| Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 He he.. populære og upopulære... de fleste var populære, tror jeg.. Det var noen "upopulære" der, men de gikk som oftes ensomme.. så d var ingen gjenger med upopulære! Så jeg antar at vi var en stor gjeng med populære og "skvisa" ut en og annen person..
Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 jeg hadde venner både blant de populære og de upopulære, var litt nøytral midt i mellom. var liksom sjefen på barneskolen jeg da, men gikk på en smell da vi begynte på uskolen... hadde ikke før hatt første skoledag før alle i gjengen min røyka og drakk og skeia helt ut. passa ikke meg helt som var 12 år og litt mer fornuftig, hehe. jeg var rappkjefta og praktiserte mye sarkasme, spes. mot dårlige lærere... jeg var vel litt kul fordi jeg gjorde en del ting ikke andre turte, men ellers så dreiv jeg med hester, festa ikke noe særlig før slutten av 8., og var litt liten av meg frem til 9. klasse da jeg plutselig skøyt i været. det hjalp på gitt. folk var litt storøyde etter den sommerferien der husker jeg... Vi hadde dårlig miljø på uskolen synes jeg, mye gjenger, stort skille mellom populære og upopulære og en del mobbing-
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #9 Skrevet 17. januar 2006 Jeg var forferdelig upopulær. Fordi jeg sminket meg ikke, nappet ikke bryna, kledde meg i det jeg ville, osv. Tror jeg var en hobbyhippie Er ikke store forandringe nå bortsett fra de to førstnevnte. Heldigvis fikk de ikke gjort en etterdilter ut av meg!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. januar 2006 #10 Skrevet 17. januar 2006 Jeg var langt fra en av de "kuule" som vi så sarkastisk kalte jentene med permanent, moteriktige klær og draget på gutta. Jeg var en av "frikerne" som gikk i hva vi ville, mente hva vi ville, hørte på alternativ rock og oppførte oss sånn vi ville, og ikke hadde draget på gutta i det hele tatt. Samt jeg var en av de skoleflinke - noe som ikke ga høy stjerne hos de "kuule".
Gjest Ninakanin Skrevet 17. januar 2006 #11 Skrevet 17. januar 2006 Husker jeg ble venner med ei fra den "populære gjengen" da jeg gikk på videregående. Hun ble helt sjokka, og visste ikke om skillene og at gjengen hennes ble sett på som den populære! Haha tullekjerring, selvfølgelig var gjengen hennes det.. Det var i den gjengen de mest utvikla guttene var, de som var høyest og penest, og alle jentene brukte masse sminke og gikk til frisøren hele tiden og var enten platinablondine eller supermørk brunette. De hadde sine egne benker i oppholdsrommet, og var alltid mest høylydte og det gikk rykter om at de to peneste som var kjærester hadde hatt sex Det var heftige tider... Men jeg satt altså med mine merkelige venner jeg, men som er venner for livet og som er gjengen min ennå når jeg drar hjem til Sandnes. Vi var vel ikke direkte upoplære, snarere... Folk brydde seg vel ikke hva vi drev med? Var verre da disse begynnte på videregående og jeg hang igjen ett år (alle var ett år eldre). Da ble jeg venne-nomade, og hver eneste friminutt var en kamp om å ha noen å henge med så jeg slapp å stå alene... Det var et slitsomt år!!!
Gjest 2324 Skrevet 17. januar 2006 #12 Skrevet 17. januar 2006 Var hverken spesielt poppulær eller upopulær, en plass midt i mellom.. Men nå var det aldri noen utpreget populær gjeng.. Det var en gruppe som trodde de var veldig kule, men vi andre så vel på dem mer eller mindre som tapere, og mange av dem har blitt nettopp det også..
Gjest Ninakanin Skrevet 17. januar 2006 #13 Skrevet 17. januar 2006 Var hverken spesielt poppulær eller upopulær, en plass midt i mellom.. Men nå var det aldri noen utpreget populær gjeng.. Det var en gruppe som trodde de var veldig kule, men vi andre så vel på dem mer eller mindre som tapere, og mange av dem har blitt nettopp det også.. ← Ja det er rart å se! At de som var poppis på ungdomsskolen har det som regel gått ræva med! Meg og Sniglå ler ofte av det De peneste jentene ble enten smelt på tjukka av de eldre typene deres, og er nå slitne alenemødre med føkkt økonomi og ser ut som om de er tygga på og spyttet ut igjen, og gutta jobber på lager og kjører truck og freser rundt i senka gamle BMW'er og hører på Etype. Yess. Takk og pris for jeg var u-pop!!
Gjest marthepia Skrevet 17. januar 2006 #14 Skrevet 17. januar 2006 Tror ikke jeg var en av de mest populære nei.. Hadde ikke de beste merkeklærne, fikk ikke klær hele tiden..osv. Men jeg vil ikke si at jeg var upopulær midt imellom kanskje?
Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2006 #15 Skrevet 17. januar 2006 Ja det er rart å se! At de som var poppis på ungdomsskolen har det som regel gått ræva med! Meg og Sniglå ler ofte av det De peneste jentene ble enten smelt på tjukka av de eldre typene deres, og er nå slitne alenemødre med føkkt økonomi og ser ut som om de er tygga på og spyttet ut igjen, og gutta jobber på lager og kjører truck og freser rundt i senka gamle BMW'er og hører på Etype. Yess. Takk og pris for jeg var u-pop!! ← Jepp, jeg var akkurat på gjenforening jeg, og det var litt morsomt!Mange av de som var så populære på ungdomsskolen satt i kassa på rimi, så ikke så bra ut (lagt på seg mye bl.a.), hadde ikke opplevd eller utretta så mye. Jeg følte meg skikkelig bra jeg knis
Gjest TomKrus Skrevet 17. januar 2006 #16 Skrevet 17. januar 2006 Jepp, jeg var akkurat på gjenforening jeg, og det var litt morsomt!Mange av de som var så populære på ungdomsskolen satt i kassa på rimi, så ikke så bra ut (lagt på seg mye bl.a.), hadde ikke opplevd eller utretta så mye. Jeg følte meg skikkelig bra jeg knis ← Ingenting som å sole seg i andres ulykke..
Shagya Skrevet 17. januar 2006 #17 Skrevet 17. januar 2006 Jeg var nok ikke av de populære og omsverma nei
Gjest Ninakanin Skrevet 17. januar 2006 #18 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Ingenting som å sole seg i andres ulykke.. ← Døh, det må da være lov å trekke på smilebåndet over sjebnens ironi, når man sleper seg gjennom tre år i et "fengsel" hvor man enten ER eller ikke er kuul, og med lettpåvirkelig tenåringshjerne derfor har en del drit dager, hvorpå man flere år senere oppdager at lykken ikke nødvendigvis lå i ei levisbukse501 likevel? Edit= trykkleifer Endret 17. januar 2006 av Ninakanin
Gjest TomKrus Skrevet 17. januar 2006 #19 Skrevet 17. januar 2006 Døh, det må da være lov å trekke på smilebåndet over sjebnens ironi, når man sleper seg gjennom tre år i et "fengsel" hvor man enten ER eller ikke er kuul, og med lettpåvirkelig tenåringshjerne derfor har en del drit dager, hvorpå man flere år senere oppdager at lykken ikke nødvendigvis lå i ei levisbukse501 likevel? Edit= trykkleifer ← Eneste dere oppnår er å fortelle alle oss andre at dere ikke har lagt den tiden bak dere. Og trenger du virkelig en klassegjenforening for å innse (i voksen alder) at levis501 ikke var meninga med livet?
Gjest lilletroll Skrevet 17. januar 2006 #20 Skrevet 17. januar 2006 hei! var dere populære på ungdomsskolen?← Ikke i det hele tatt Hadde for øvrig veldig gode venner, og det tror jeg er viktigere. Hadde en fin tid på ungdomsskolen, selv om jeg på den tiden selvfølgelig skulle ønske at alle dånte bare de så meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå