Gå til innhold

Hooka, Asics eller New balance

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av disse er du mest fornøyd med og hvorfor? 

Skal brukes på jobb i hjemmesykepleien.

Anonymkode: 464db...2bd

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Hoka Bondi. Best demping og passer foten min. Asics er ikke dumt det heller. Hater New Balance, men det er min personlige smak. 

Anonymkode: ac48f...ecf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hokabest demping:klappe:

Anonymkode: 1fef9...33d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hoka Bondi. Beste skoene jeg har hatt 🤩

Anonymkode: f42a6...e5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

New balance 680

Anonymkode: 71ce3...3d5

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene - sverger til adidas. Ultraboost eller pureboost. De som står mye bør ha mindre demping enn løpesko gir, så ikke støttemuskulatur i ankel/legg blir underutviklet. 

Anonymkode: 68f70...9ee

AnonymBruker
Skrevet

Asics gel nimbus er min favoritt. Jeg bruker seg hooka clifton i min jobb og er veldig skuffet over kvaliteten. Stoffet inni skoen revnet etter under en måneds bruk, fikk nye sko og samme skjedde. Jeg har pløyd igjennom 5 par siden november. Mine nimbus har en fort i ett år, om ikke halvannet. Jeg synes hooka er oppskrytt.

Anonymkode: 7fcc8...0e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Adidas, New Balance, Asics eller Reebok, alltid de beste skoene, fra disse fire. Ikke alle modeller passer min fot, så jeg må lete. Men siste fem årene er det faktisk 100% Adidas, de har hatt spesielt gode sko for mine føtter nå.

Hoka er som å gå på en svamp, mangler støtte. For meg. Selv om sålene er behagelige. 

Anonymkode: 6978e...027

AnonymBruker
Skrevet

Okaki!

Anonymkode: 28d01...0e2

Skrevet

Asics. Sitter som støpt uansett modell. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hoka er som å gå på en svamp, mangler støtte. For meg. Selv om sålene er behagelige. 

100% enig. Utrolig myke. Som å sveve på luft. Men null støtte. Overhodet ingenting. Tråkker man på ei dørlist er man garantert å vrikke ankelen liksom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 20.09):

Hvilken av disse er du mest fornøyd med og hvorfor? 

Skal brukes på jobb i hjemmesykepleien.

Anonymkode: 464db...2bd

Overvurdert som bare det. God demp, thats it. Skoene er ikke designet til å la føttene være i sin naturlige tilstand når de går/treffer bakken/gulvet. Skoene skal jo ikke bli smalere jo lenger ut den går på foten. Foten er mest bred jo lenger ut. Føler alle sykepleiere skal ha HOKA fordi alle andre  sykepleiere går med det.  På den ene avdelingen hadde 98% av alle pleierne samme merke.

Anonymkode: e9b7c...221

Skrevet

Ingen av dem, str målet dems er helt på jordet

AnonymBruker
Skrevet

Ser jo i nyhetsbildet nå at mange ikke er fornøyd med kvaliteten på Hoka. Kommentarfeltet flommer over av negative kundeerfaringer med Hoka. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært veldig fornøyd med de to parene jeg har hatt fra New balance. 

Anonymkode: c24eb...7dc

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Asics gir mest støtte og er mest riktige. De er også holdbare. Hooka har en fin demping til å gå på harde gulv, men ingen støtte og kvaliteten er ikke laget for å vare særlig lenge.  

Anonymkode: 0d3ca...99b

AnonymBruker
Skrevet

Hoka Bondi er de jeg er mest fornøyd med (helsepersonell). 

Anonymkode: e19f8...41f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i hjemmetjenesten, bruker Hoka og er veldig fornøyd. Jeg har plattfot og sliter med ryggen hvis jeg ikke har gode sko, og Hoka er de som desidert har funka best. Hvilken modell som passer deg må du nesten spørre om når du kjøper.

Anonymkode: b90e2...ce1

AnonymBruker
Skrevet

Sketchers er bedre enn alle de. 

Anonymkode: c830c...c54

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Hoka Bondi og Asics Gel Nimbus, og liker begge. Begge har god demping, men Hoka er i særklasse mest dempet av de to. For å bruke er forslitt uttrykk: de er som å gå på skyer. Personlig synes jeg slitestyrken er litt bedre på Asics, men det er ganske mange som sliter med at joggesko blir slitte på innsiden av hælen, og det kan gjelde alle merker. 

New Balance har jeg ikke hatt på mange år, så de kan jeg ikke uttale meg om. 

Bare for å gi deg ekstra hodebry kan jeg dele erfaringer med enda en sko, og det er Skechers Max Cushioning Arch Fit. De er også veldig godt dempet, og sitter i alle fall godt på mine føtter. 

Til syvende og sist er det ofte slik at personlige preferanser er avgjørende, da ingen føtter er helt like. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...