AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Kjøpte ferdigstekt kyllingfilet fra Ekstra i dag som har holdbarhet til 18.8 og og pakken var ikke oppblåst. Da jeg åpnet pakken kjente jeg at det luktet litt surt, men tenkte det var pakkegass. Stekte den i tillegg fordi jeg ønsket stekeskorpe på kjøttet, men kjente det luktet litt surt fra pannen og også når jeg spiste kjøttet. Kom fra trening og var skrubbsulten derfor orket jeg ikke å lage noe annen mat som tok lang tid. Fikk vondt i magen en kort stund etterpå, og det verker ennå snart 4 t senere. Hvorfor luktet den ferdigstekte kyllingfileten surt? Anonymkode: fd1ec...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Hvorfor? Kanskje fordi den var dårlig. Dato pleier funke som indikator, men hender jo det blir forringet før dette. Jeg spiser to måneder gammel yoghurt jeg. Men kylling med rar lukt er lurt å styre unna. Du kan være litt matforgiftet men det går jo også over og er stort sett ufarlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 Har fortsatt vondt i magen, kvalme ,slapp og hodepine og det passer ekstremt dårlig for jeg skal i 40 års lag i kveld🤢 Har kun spist surdeigsbrød med blåbær på til pålegg, og tatt probiotika piller . Ts Anonymkode: fd1ec...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 Det er jo ikke så mye du kan gjøre. Du skulle jo ikke spist av kyllingen når den smakte surt.. Anonymkode: 63981...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 Her kan du skylde deg selv… hvem i alle dager spiser KYLLING som smaker og lukter surt? dårlig kjøtt er noe av det verste du kan spise. Har du vokst opp under en stein? Lykke til med kvalme og oppkast. Det blir ikke noe fett 40-årslag på deg i kveld 💩 Anonymkode: e93ec...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her kan du skylde deg selv… hvem i alle dager spiser KYLLING som smaker og lukter surt? dårlig kjøtt er noe av det verste du kan spise. Har du vokst opp under en stein? Lykke til med kvalme og oppkast. Det blir ikke noe fett 40-årslag på deg i kveld 💩 Anonymkode: e93ec...cde Jeg sliter med å lukte ting etter covid og lukter ofte annerledes enn hva ting lukter, så det var det jeg tenkte i går også når kyllingen luktet surt. Det er jo noe som heter pakkegass som lukter de første 5 minuttene, med det skal ikke lukte surt når man steker det, selv om det var stekt på forhånd. Har sendt en melding til "Den stolte hane" og gitt beskjed. Ts Anonymkode: fd1ec...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg sliter med å lukte ting etter covid og lukter ofte annerledes enn hva ting lukter, så det var det jeg tenkte i går også når kyllingen luktet surt. Det er jo noe som heter pakkegass som lukter de første 5 minuttene, med det skal ikke lukte surt når man steker det, selv om det var stekt på forhånd. Har sendt en melding til "Den stolte hane" og gitt beskjed. Ts Anonymkode: fd1ec...a07 Du sier jo i mot det selv. Anonymkode: ff79a...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. august 2023 #8 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Sånt kjøpes på meny for min del god bedring Endret 5. august 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 6. august 2023 #9 Del Skrevet 6. august 2023 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Del Skrevet 6. august 2023 KatteLatte skrev (2 timer siden): Hvordan går det? Gikk på fest i går med cola og kokt vann på flaska, men endte opp med å drikke gin og spise eggerøre og focaccia. Har fremdeles vondt i magen men ikke mer enn i går, så satser på at det går over. Skal aldri mer spise kylling som lukter rart. Ts Anonymkode: fd1ec...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #11 Del Skrevet 6. august 2023 Dette er grunnen til at jeg ALDRI spiser noe som inneholder kylling. Finnes ikke mer «livsfarlig» mat enn kylling. Ingen kjøtt blir så fort dårlig, og ingen rått kjøtt er så farlig som kylling. Skjønner ikke hvorfor folk spiser det i utgangspunktet… Sur kylling erlik sur mage, det lærte man på skolekjøkkenet i 5.klasse. Anonymkode: cbae7...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er grunnen til at jeg ALDRI spiser noe som inneholder kylling. Finnes ikke mer «livsfarlig» mat enn kylling. Ingen kjøtt blir så fort dårlig, og ingen rått kjøtt er så farlig som kylling. Skjønner ikke hvorfor folk spiser det i utgangspunktet… Sur kylling erlik sur mage, det lærte man på skolekjøkkenet i 5.klasse. Anonymkode: cbae7...326 Så lenge man kjøper kylling som er innenfor dato og oppbevarer det riktig er det jo ingen grunn til å ikke spise det. Har aldri i mitt 34 år gamle liv opplevd dårlig kylling. Anonymkode: 63981...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 11.24): Har fortsatt vondt i magen, kvalme ,slapp og hodepine og det passer ekstremt dårlig for jeg skal i 40 års lag i kveld🤢 Har kun spist surdeigsbrød med blåbær på til pålegg, og tatt probiotika piller . Ts Anonymkode: fd1ec...a07 Jeg ville prøvd å få spydd opp maten, husker jeg ble matforgifta for noen år siden, og det var det eneste som hjalp Anonymkode: b26df...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 6. august 2023 #14 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Dette er grunnen til at jeg ALDRI spiser noe som inneholder kylling. Finnes ikke mer «livsfarlig» mat enn kylling. Ingen kjøtt blir så fort dårlig, og ingen rått kjøtt er så farlig som kylling. Skjønner ikke hvorfor folk spiser det i utgangspunktet… Sur kylling erlik sur mage, det lærte man på skolekjøkkenet i 5.klasse. Anonymkode: cbae7...326 Jeg vegrer meg også for å kjøpe produkter med kylling på f.eks. bensinstasjoner. Men hjemme merker jeg fort om kyllingen er dårlig, den lukta er til å brekke seg av. Endret 6. august 2023 av 17.11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå