AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Jeg tenker ikke på første date, men etter hvert. Nå dater jeg en godt voksen dame. Vi har ikke snakket direkte om sex, men det har vært klining og nærhet, og det er helt tydelig at vi tenner på hverandre. Flott dame, men kjedelig. Litt kjerring. Hun bruker lilla neglelakk. Jeg liker rødt. Hun går i jeans. Jeg liker best damer i skjørt eller kjole. Bare for å ta noen eksempler. Jeg er helt overbevist om at hun ønsker å være mest mulig attraktiv overfor meg, men hvordan kan man snakke om sånt uten at dette oppleves som kritikk? Anonymkode: c1900...172
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker ikke på første date, men etter hvert. Nå dater jeg en godt voksen dame. Vi har ikke snakket direkte om sex, men det har vært klining og nærhet, og det er helt tydelig at vi tenner på hverandre. Flott dame, men kjedelig. Litt kjerring. Hun bruker lilla neglelakk. Jeg liker rødt. Hun går i jeans. Jeg liker best damer i skjørt eller kjole. Bare for å ta noen eksempler. Jeg er helt overbevist om at hun ønsker å være mest mulig attraktiv overfor meg, men hvordan kan man snakke om sånt uten at dette oppleves som kritikk? Anonymkode: c1900...172 Høres mer ut som du søker en kjerring med de preferansene der…. Men seriøst, hvis du vil hinte om hva du liker så bestill bord på en fin restaurant og send en fin kjole og rød neglelakk hjem til henne i god tid før middagen(så hun kan bytte om hun ønsker det) Anonymkode: 6e001...7f3 17 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Flott dame, men kjedelig. Litt kjerring. Hun bruker lilla neglelakk. Jeg liker rødt. Hun går i jeans. Jeg liker best damer i skjørt eller kjole. Bare for å ta noen eksempler. Herregud🙄 Gjør henne en tjeneste og la henne gå videre, hun fortjener mye bedre!! Anonymkode: d4a1b...5a5 34 9
Gjest Inverto Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Damer i jeans er kult. Eller bedre: svart lær leggings og hvit business-casual skjorte
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Herregud🙄 Gjør henne en tjeneste og la henne gå videre, hun fortjener mye bedre!! Anonymkode: d4a1b...5a5 Hvorfor fortjener hun mye bedre? Jeg for min del hadde skygget banen raskt hvis en date uttrykte seg med slike utslitte klisjeer. Anonymkode: c1900...172 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg tenker ikke på første date, men etter hvert. Nå dater jeg en godt voksen dame. Vi har ikke snakket direkte om sex, men det har vært klining og nærhet, og det er helt tydelig at vi tenner på hverandre. Flott dame, men kjedelig. Litt kjerring. Hun bruker lilla neglelakk. Jeg liker rødt. Hun går i jeans. Jeg liker best damer i skjørt eller kjole. Bare for å ta noen eksempler. Jeg er helt overbevist om at hun ønsker å være mest mulig attraktiv overfor meg, men hvordan kan man snakke om sånt uten at dette oppleves som kritikk? Anonymkode: c1900...172 Man kan ikke snakke om sånt uten at det oppleves som kritikk 😅 Anonymkode: b80b9...1b4 9 1
Macro Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 Å gå fra jeans til kjole/skjørt er en veldig stor endring å be om. Folk velger jo det de trives best med selv, og å bryte med det på daglig basis for å please en flørt tror jeg de fleste mennesker(ikke bare kvinner) er lite gira på. 19
Fremmed fugl Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg tenker ikke på første date, men etter hvert. Nå dater jeg en godt voksen dame. Vi har ikke snakket direkte om sex, men det har vært klining og nærhet, og det er helt tydelig at vi tenner på hverandre. Flott dame, men kjedelig. Litt kjerring. Hun bruker lilla neglelakk. Jeg liker rødt. Hun går i jeans. Jeg liker best damer i skjørt eller kjole. Bare for å ta noen eksempler. Jeg er helt overbevist om at hun ønsker å være mest mulig attraktiv overfor meg, men hvordan kan man snakke om sånt uten at dette oppleves som kritikk? Anonymkode: c1900...172 Syns du skal sende henne en melding: "Hei det er TS, du vet den flotte og sjarmerende mannen som du går på dater med. Må bare fortelle deg at du er en godt voksen kjedelig kjærring. Men tenker du kan bli bedre hvis du bruker rødt neglelakk og kjole. Kommer med en lengre liste på mine preferanser vedrørende perfume, smykken, sko, frisyre med mer etterhvert, men du kan starte med neglelakken og kjolen. Kyss og klem fra TS." 25 4 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Skrevet 4. august 2023 Fremmed fugl skrev (3 minutter siden): Syns du skal sende henne en melding: "Hei det er TS, du vet den flotte og sjarmerende mannen som du går på dater med. Må bare fortelle deg at du er en godt voksen kjedelig kjærring. Men tenker du kan bli bedre hvis du bruker rødt neglelakk og kjole. Kommer med en lengre liste på mine preferanser vedrørende perfume, smykken, sko, frisyre med mer etterhvert, men du kan starte med neglelakken og kjolen. Kyss og klem fra TS." PS: Du må bruke menskopp og intimdeodorant, du må ikke finne på å bruke bind. Anonymkode: dbcc9...016 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #10 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun bruker lilla neglelakk. Jeg liker rødt. Hun går i jeans. Jeg liker best damer i skjørt eller kjole. Bare for å ta noen eksempler. Ting som går på utseende holder du stilt om med mindre hun spør. Det høres ut som du vil endre henne, altså at du ikke er fornøyd nå. Anonymkode: 0ecad...795 10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #11 Skrevet 4. august 2023 Fremmed fugl skrev (3 minutter siden): Syns du skal sende henne en melding: "Hei det er TS, du vet den flotte og sjarmerende mannen som du går på dater med. Må bare fortelle deg at du er en godt voksen kjedelig kjærring. Men tenker du kan bli bedre hvis du bruker rødt neglelakk og kjole. Kommer med en lengre liste på mine preferanser vedrørende perfume, smykken, sko, frisyre med mer etterhvert, men du kan starte med neglelakken og kjolen. Kyss og klem fra TS." Ha ha, den var god. Jeg ler av meg selv. Litt mer seriøst, jeg ønsker ikke å forandre andre mennesker generelt og i offentligheten. det jeg tenkte på var mer av erotisk karakter på en hjemmedate. Anonymkode: c1900...172 2
Rosakatt Skrevet 4. august 2023 #12 Skrevet 4. august 2023 (endret) Er du sikker på at hun aldri bruker rød neglelakk eller skjørt/kjole da? Har dere møttes ofte? Endret 4. august 2023 av Rosakatt 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #13 Skrevet 4. august 2023 La henne være. Kjøp deg en utstillingsdokke du kan kle på de dumme kjolene, skjørtene og lakke neglene hore-rød på. Levende kvinner skal få gjøre som de selv vil! Anonymkode: dde81...3c3 11 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #14 Skrevet 4. august 2023 Mener du at du ønsker å en gang/innimellom se henne med rød neglelakk og skjørt fordi du synes det ser pent ut, eller at hun alltid skal gå med det? Anonymkode: 080fe...5cc 8
Macro Skrevet 4. august 2023 #15 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): La henne være. Kjøp deg en utstillingsdokke du kan kle på de dumme kjolene, skjørtene og lakke neglene hore-rød på. Levende kvinner skal få gjøre som de selv vil! Anonymkode: dde81...3c3 Ikke kall det hore-rød da. Trenger ikke kritisere andre kvinner for ta denne kvinnen i forsvar. Du har lov til å tenke du også. Kvinner er kvinners verste fiende. 6 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #16 Skrevet 4. august 2023 Si hun har fine negler, og at røde negler er skikkelig fint. Kan godt hende de er røde neste gang. Anonymkode: 930bd...10a 3 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #17 Skrevet 4. august 2023 Rosakatt skrev (9 minutter siden): Er du sikker på at hun aldri bruker rød neglelakk eller skjørt/kjole da? Har dere møttes ofte? Takk for et konstruktivt svar. Vi har møttes fem ganger. Den ene var en hjemmedate med mye nærhet, men uten direkte sex. Jeg aner ikke hvordan hun ellers fremstår mht stil. Nå er det slik at jeg ikke ønsker å forandre hvordan stilen til en kvinne er i offentligheten. Noe annet er hva jeg på privaten tenner på. Jeg tenner ikke helt på denne damen slik hun er nå. Slik svarene er her bør jeg ikke nevne mine preferanser, men bare avslutte forholdet. Uten at hun aner hvorfor. De med en viss livsvisdom og empati ser kanskje hvor feil dette kan bli. Det kan tenkes at denne daten min(som sier at livet har fått en ny mening etter hun traff meg) egentlig gjør alt hun kan for å tekkes meg. Anonymkode: c1900...172 1
Fremmed fugl Skrevet 4. august 2023 #18 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ha ha, den var god. Jeg ler av meg selv. Litt mer seriøst, jeg ønsker ikke å forandre andre mennesker generelt og i offentligheten. det jeg tenkte på var mer av erotisk karakter på en hjemmedate. Anonymkode: c1900...172 Da hadde jeg prøvd... Laget en flott formelt invitasjonsbrev til middag hos meg selv, med vedlagt menu og en formell kleskode som betyr kjole for kvinner. Med brevet leveres enn gavepakke med kjole og rød neglelakk. PS. Må prøve å gjøre det med kona, men da på hytta, og dropper neglelakk som gave. 1
Daria Skrevet 4. august 2023 #19 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan tenkes at denne daten min(som sier at livet har fått en ny mening etter hun traff meg) egentlig gjør alt hun kan for å tekkes meg. Og da burde du trå ekstra varlig for å ikke utnytte det. Jeg hadde ikke endret klesstil for å tilpasse meg en manns preferanser - klærne mine er en del av identiteten min. En mann som hadde store problemer med hvordan jeg kledde meg, ville neppe vært riktig for meg på andre områder heller. Hvis han gikk på så detaljnivå som å ha sterke meninger om hvilken farge jeg hadde på neglelakken, ville jeg blitt alvorlig bekymret for kontrollbehovet hans. 13 3
Gjest diddums Skrevet 4. august 2023 #20 Skrevet 4. august 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenner ikke helt på denne damen slik hun er nå. Hvorfor har du gått på date med henne da? 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå