AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #21 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg vil gjerne at foreldrene mine skal motta barnetrygd siden jeg identifiserer meg som 14. Håper at samfunnet snart kan godta min selv-identifisering heller enn å hate meg. Anonymkode: 4bae0...024 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2023 #22 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler meg som en gutt på 10 og en mann på 70. Min biologiske alder er 38. Jeg forventer ikke at folk skjønner det umiddelbart, men jeg håper at folk skjønner at jeg ikke har typiske interesser for en mann på snart 40. Liker å spille på skjermen. Liker å lese bøker. Liker å å gå turer. Liker drikke morgenkaffe med Aftenpostens papirutgave. Musikk var bedre på 70 og 80-tallet. Liker å bjeffe på kødd. Sitter med beina på bordet hjemme. Liker å huske. Anonymkode: 5d5f3...cae Hvilken del av dette anser du som unormalt hos en mann på 40? Høres nokså vanlig ut for meg - alle har noen litt barnslige og noen mer voksne vaner og interesser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #23 Del Skrevet 4. august 2023 Akhenaton skrev (1 minutt siden): Jeg er selv 45 men identifiserer meg som tiåring. Derfor er det undertrykking at jeg ikke får være med på barnepartiet i judo, hvor jeg tror jeg kunne gjort det bra. Dead-aging er å kalle en ti-åring for 45-åring bare fordi hun er født i 1978. Jeg trodde virkelig at vi som samfunn var kommet forbi denne stigmaen knyttet til gammeldags tidsregning og undertrykkelse av oss alders-minoriteter. Anonymkode: 4bae0...024 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 4. august 2023 #24 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg føler meg som en gutt på 10 og en mann på 70. Min biologiske alder er 38. Jeg forventer ikke at folk skjønner det umiddelbart, men jeg håper at folk skjønner at jeg ikke har typiske interesser for en mann på snart 40. Liker å spille på skjermen. Liker å lese bøker. Liker å å gå turer. Liker drikke morgenkaffe med Aftenpostens papirutgave. Musikk var bedre på 70 og 80-tallet. Liker å bjeffe på kødd. Sitter med beina på bordet hjemme. Liker å huske. Anonymkode: 5d5f3...cae Vi lever i et fritt land , å man er som man er . Har ikke behov for at andre anerkjenner noe som helst egentlig . Hvordan eller hva jeg føler meg , er en privatsak 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #25 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg er 50, og som regel føler jeg meg som det, selv om jeg nylig har hørt at jeg ser ut som ti år yngre. Det ble jeg ganske forvirra av faktisk, men valgte å ta det positivt. Ble bare litt "høy" på meg selv 🤪 Følelsesmessig og mentalt var jeg umoden lenge, men jeg kjenner at jeg er kommet på mye tryggere grunn. Men, gir du meg småbarn, en leketøysbutikk eller en skog, så er jeg fem år igjen. Fysisk er jeg dessverre ofte oppimot 83. DET er ikke gøy. Alder ER jo bare ett tall, for vi bærer så mye forskjellig inni oss. Det er det som gjør mennesker spennende. Nå som jeg er 50 treffer jeg ikke så mange nye folk, dessverre. Men jeg skal gjøre noe med det. Kan ikke stagnere helt som 50 ... selv om jeg må innrømme at jeg er blitt mer introvert med årene Anonymkode: 87100...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 4. august 2023 #26 Del Skrevet 4. august 2023 Jeez. Er dette et forsøk på å gjøre narr av kjønnsidentitetsforvirring? Idiotisk er det i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 4. august 2023 #27 Del Skrevet 4. august 2023 Hodet er tenåring, av og til barn. Kroppen i 20 åra Egentlige alder starten av 30 åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #28 Del Skrevet 4. august 2023 Noen dager føler jeg meg som en lesbisk bestemor... sukk... Mens andre timer kan jeg føle meg som en bleiegutt😕 Men jeg må gå på jobb og sånn for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. august 2023 #29 Del Skrevet 4. august 2023 Kvinne 56 prøver å holde styr på jente 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #30 Del Skrevet 5. august 2023 I hodet er jeg 16 Kroppen 34 -38 Virkelig 46 Anonymkode: d3403...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #31 Del Skrevet 5. august 2023 Min biologiske alder er 43 men noen ganger føler jeg meg som en 70 åring og andre ganger som en 15 åring. Håper at vi som har flytende transalder faktisk får den respekten vi fortjener og at samfunnet legger til rette for oss, vil faktisk tro at det er flere som føler at de er en annen alder enn de som føler at de er et annet kjønn. Anonymkode: 459fd...3f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 5. august 2023 #32 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg er alderspensjonist og snart 70 år. Har aldri følt meg aldersforvirret eller følt at min biologiske alder ikke passet til meg. De som gjør det, tror jeg sliter med mer enn aldersforvirring. Da har de problemer med å se seg selv på en realistisk måte. Eller de kjemper en fåfengt kamp mot tiden og alderdommen. Alderskompleks, kanskje? Etter at du er fylt 18 er alt mulig. Ingen begrensninger. Å definere interesser eller egenskaper som at de tilhører spesifikke alderssegmenter blir jo bare tull. Når man er voksen gjør man som man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #33 Del Skrevet 5. august 2023 Siden jeg aldri har vært eldre enn jeg er, så kan jeg ikke vite hvordan det føles og siden jeg ikke husker hvordan det var å være yngre så kan jeg ikke vite hvordan det føles heller. Altså er jeg akkurat den alderen jeg er og identifiserer meg som det, i alle fall om det hadde vært noe jeg hadde giddet å tenke på. Anonymkode: de210...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #34 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg er 42 men føler meg som 100. Trøtt og lei av alt. Ser ut som jeg er i 30 års alderen. Anonymkode: b85b7...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessie1987 Skrevet 6. august 2023 #35 Del Skrevet 6. august 2023 Er vel den samme som jeg var i hodet for fjorten år siden, så 22 😄Kroppen er det annerledes med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #36 Del Skrevet 6. august 2023 Rotemor skrev (På 4.8.2023 den 20.25): Jeez. Er dette et forsøk på å gjøre narr av kjønnsidentitetsforvirring? Idiotisk er det i hvert fall. Synes det er bra, når de driver med slikt tøys må de regne med å bli gjort narr av. Anonymkode: ea064...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. august 2023 #37 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes det er bra, når de driver med slikt tøys må de regne med å bli gjort narr av. Anonymkode: ea064...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå