Gå til innhold

Laser for hårfjerning, hjemme. Noen som har det, og er fornøyd?😊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan fungerer det? Blir man helt hårløs til slutt?🙈 Er det slik at den må brukes jevnlig? Eller er håret borte for alltid? Muligens et dumt spm, men jeg har virkelig ikke peiling🫣😅

Er dere fornøyd, er det verdt pengene, og hvilken anbefaler dere evt?😊

Anonymkode: 05460...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har Philips IPL hårfjerner Lumea Prestige. En eldre versjon enn den som selges nå da, kjøpte vel min i 2017 ellernoe. 

Jeg elsket å bruke den, men jeg takler ikke voksing/epilering da jeg liker å være fri for hår hele tiden. Nå etter graviditet og barseltid har ikke jeg fått begynt å bruke den igjen. 

Har relativt lys hud og mørke hår så for meg fungerte IPL utmerket. Men ja: måtte bruke den hver uke i starten -første to ukene ellernoe, så annenhver uke. Etter denne vedlikeholdte jeg med hver 3-4 uke. Var helt hårløs så å si på legger og nedentil. Under armene funket ikke det like bra, mulig jeg burde brukt den oftere der.  

De få hårene som kom ut var gjerne myke så slapp ubehag og kløe. 

Anonymkode: 15291...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du søker, finner du mange tråder om temaet her inne :)

Her er en:

Anonymkode: 17afe...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 19.17):

Hvordan fungerer det? Blir man helt hårløs til slutt?🙈 Er det slik at den må brukes jevnlig? Eller er håret borte for alltid? Muligens et dumt spm, men jeg har virkelig ikke peiling🫣😅

Er dere fornøyd, er det verdt pengene, og hvilken anbefaler dere evt?😊

Anonymkode: 05460...253

Alle produktene du ser der ute anbefaler en 2-3 måneders behandling i begynnelsen, og så en behandling hver x måned for vedlikehold. Alvaskin, som er den jeg bruker, har en 12-ukers behandling i starten med en økt hver uke, og så en økt annenhver måned. Philips Lumea tror jeg du bruker annenhver uke i begynnelsen i noen måneder, og så hver måned eller annenhver måned.

Men ja, så lenge du fortsetter å bruke apparatet jevtn vil du bli kvitt hårene for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...