AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Vipps tipper jeg ikke funker. Må man ha swift slik som når man betaler til bedrift? Eller kan man bare overføre som vanlig via kontonnr? Anonymkode: babfb...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Du må ha bic og swift nr, bankens kode. Be vedkommende sjekke og fortelle deg Anonymkode: ef094...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 Hvis dere begge har PayPal-konto kan du overføre der 😊 Anonymkode: 98c2d...a21 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 Er det ikke IBAN-nummer man må ha? Det bruker i alle fall jeg når jeg overfører til et annet nordisk land til privatperson. Man kan også bruke Revolut. Anonymkode: 22cc4...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis dere begge har PayPal-konto kan du overføre der 😊 Anonymkode: 98c2d...a21 Det er jo sant. Tenkte ikke på det. Anonymkode: babfb...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Del Skrevet 4. august 2023 IBAN OG BIG/SWIFT. Spør mottaker om det. Så gjør du en utenlandsbetaling i banken din. Anonymkode: 13fef...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvis dere begge har PayPal-konto kan du overføre der 😊 Anonymkode: 98c2d...a21 Det er dyrt (gebyr + PP har elendig vekslingsrate). Å betale i banken er billig og enkelt. Spesielt hvis det er snakk om en større sum bør du velge bank. Hvis det er snakk om et par hundre kroner ville jeg kanskje brukt PP. Anonymkode: 1fc56...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er dyrt (gebyr + PP har elendig vekslingsrate). Å betale i banken er billig og enkelt. Spesielt hvis det er snakk om en større sum bør du velge bank. Hvis det er snakk om et par hundre kroner ville jeg kanskje brukt PP. Anonymkode: 1fc56...5b9 Tenker bank er enklest. Lurte bare i forhold til om jeg måtte be mottaker etter mer enn kontonr Anonymkode: babfb...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Del Skrevet 4. august 2023 PayPal. Anonymkode: 9f4a6...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #10 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker bank er enklest. Lurte bare i forhold til om jeg måtte be mottaker etter mer enn kontonr Anonymkode: babfb...3d7 IBAN-nummer og fullstendig navn og adresse. Anonymkode: 22cc4...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå