Gå til innhold

Funnet drømmemannen, bare et lite problem? Eller er det bare meg🙈

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter 😊

Er egentlig så glad om dagen. Har funnet drømmemannen, og denne gangen er det gjensidig. Han er liksom helt perfekt på det aller aller meste. La meg forklare: 

Han har dritbra stil (masse papalou klær som jeg elsker)

bra økonomi (råd til masse papalou ting)

leier flott leilighet med kjøkken osv

Jobber i en av de største dagligvarebutikkene i byen. Beste utvalget av ferskvarer etc

Liker dritbra musikk og har anlegg og alt sånt. 

Kule store tatoveringer på legger/armer, stilige kjeder, belteveske til telefonen etc. 

Alt er med andre ord på stell. Stolt som en høne når jeg går sammen med han på gaten for å si d sånn 🤩🤩🙈

Men ett lite problem/skår i lykken. Men er det kanskje bare meg? Han kjører ped. Og jeg syns det er litt barnslig 🙈 Han er 34 og ikke 17. han har lappen men ikke bil. Kan aldri kjøre meg steder da etc. har ikke lappen selv. Hva om vi vil ha barn. Kan jo ikke kjøre de til aktiviteter på ped 😂 Bør jeg kreve/avkreve at han kjøper bil? 
Klem

Anonymkode: 5e26f...aa1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Moped med sidevogn kan jo være noe?

Anonymkode: a5320...2e2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor gammel er du?

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Ped? Moped?

Hvorfor tar du ikke lappen selv, så slipper du å være avhengig av han, hvis det er så viktig? Uansett høres du ufattelig umoden og materialistisk ut. Har han ingen gode personlige egenskaper? 

Endret av SPOCA
  • Liker 33
  • Nyttig 4
Skrevet

Ped er jo skikkelig papalou da..

• Liker 20
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Han er alt for gammel for deg. Hvorfor ikke finne seg en gutt på din egen alder? 13-14 år?

Anonymkode: 447a7...393

• Liker 20
  • Nyttig 18
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fôr trollet, vær så snill. Kan vi bare la denne tråden dør ut. Please?

Anonymkode: d36ec...14f

• Liker 21
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden han har kjøkken i leiligheten sin så syns jeg du skal gå for han selv om du blir fotgjenger resten av livet 🥳🥳🥳

Anonymkode: b776a...6e8

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei jenter 😊

Er egentlig så glad om dagen. Har funnet drømmemannen, og denne gangen er det gjensidig. Han er liksom helt perfekt på det aller aller meste. La meg forklare: 

Jobber i en av de største dagligvarebutikkene i byen. Beste utvalget av ferskvarer etc

Kule store tatoveringer på legger/armer, stilige kjeder, belteveske til telefonen etc. 

Alt er med andre ord på stell. Stolt som en høne når jeg går sammen med han på gaten for å si d sånn 🤩🤩🙈

Men ett lite problem/skår i lykken. Men er det kanskje bare meg? Han kjører ped. Og jeg syns det er litt barnslig 🙈 Han er 34 og ikke 17. han har lappen men ikke bil. Kan aldri kjøre meg steder da etc. har ikke lappen selv. Hva om vi vil ha barn. Kan jo ikke kjøre de til aktiviteter på ped 😂 Bør jeg kreve/avkreve at han kjøper bil? 
Klem

Dette må jo være dårlig trolling. 🙈

Jeg måtte Google «Papalou» for å se hva det er og det er jo billige joggebukser. :fnise:  
Alt TS ramser opp som «positivt» er jo tegn på at lite er på stell, så her lukter det troll. :) 

Anonymkode: fccb0...eb0

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja dump han! For hans skyld :P
Kjøre moped er jo trivelig det, om enn litt hustrig når det er vinter eller dårlig vær. Og så bruker man jo litt lengre tid på å komme seg frem, med mindre man har trimmet mopeden. Upraktisk fremkomstmiddel, men ingen dealbreaker.

Anonymkode: 05c8b...b31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette må jo være dårlig trolling. 🙈

Jeg måtte Google «Papalou» for å se hva det er og det er jo billige joggebukser. :fnise:  
Alt TS ramser opp som «positivt» er jo tegn på at lite er på stell, så her lukter det troll. :) 

Anonymkode: fccb0...eb0

Bare vent! Om et par år går alle på SportsOutlet og kjøper Papalou joggebukse! Og damene blir stolte som høner og dåner som dominobrikker bortover gatene.

Anonymkode: 05c8b...b31

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo 13 år gammel, "ped" er jo perfekt for deg 🌟

Anonymkode: 3d2ea...54f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett uttryket Ped om moped før. 

Fikk sjokk først, trodde problemet var at han var pedo

Anonymkode: 482e2...0e8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (24 minutter siden):

Ped er jo skikkelig papalou da..

🙌🏻😂😂

Anonymkode: 47c2c...043

• Liker 3
Skrevet

Leilighet MED kjøkken? Wow… 😅

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (30 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Lurte jeg også på, den listen der over «alt som var på stell» var veldig overfladisk. Hvordan er han som person? Hvordan klaffer personlighetene deres? Kommuniserer dere bra? Er han empatisk? Bare forslag til hva du kan tenke på.

Anonymkode: 107b2...aeb

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AprilLudgate said:

Leilighet MED kjøkken? Wow… 😅

Ja det er faktisk helt revolusjonerende. 🤩

• Liker 2
Skrevet

You had me at «Beste utvalget av ferskvarer»😂

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei jenter 😊

Klem

Drømmemannen og leier når han er 34x kjører ped? Jeg antar det et moped? Få et bedre ordforråd…. 

Du er neppe drømmedama så go for it. Er fyren grei så gi han en sjanse. 

det jeg sa er at om du ser deg selv i speilet så er du neppe «bedre» en han. Og du hørtes ung ut. 

Anonymkode: 2d043...dd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden han har kjøkken i leiligheten sin så syns jeg du skal gå for han selv om du blir fotgjenger resten av livet 🥳🥳🥳

Anonymkode: b776a...6e8

Ja herregud. Han jeg datet sist hadde knapt toalett i leiligheten. Og vi hørte på musikk på hans Nokia. Kanskje jeg en dag kan finne noen med kjøkken.. Ja, man kan jo drømme i hvert fall 

Anonymkode: 9c377...8a2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...