AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Hei Har et skap i hvitoljet eikefiner, som jeg ønsker og få mørkere. I en type moccabrun, da det skal passe bedre inn på hytta vår. Er det noen som har erfaring med dette? Er det et dødfødt prosjekt som jeg bare kan glemme med en gang? Eller r det håp? Anonymkode: b976e...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Tror jeg ville tatt noen bilder av møbelet, og så gått til en større malerforretning/byggvarehus med maleravdeling og spurt der. Vist dem bildene så de ser hva du har og forklare hva du ønsker å få det forandret til. Sannsynligvis kan du bruke samme produkt som møbelet allerede er behandlet med, men i en mørkere farge. Et mørkere lag på det lyse laget, altså. Men det er gjetting fra min side. Spør fagfolk. Anonymkode: 80cb3...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 Hvis det er finer og ikke heltre er det nok lakket, ikke oljet. Å lakke oppå blir vanskelig å få jevnt. Kan det være et alternativ å male? Anonymkode: ccbe0...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 Antagelig går det bra å rense treverket med TreStjerner rens og olje med pigmentert olje eller voks. Men ta bilde og reis til et sted som selger produktene, så får du nok mer treffsikre råd enn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå