AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Menn kan se enten røffe og macho ut, eller mer myke og feminine, mens macho damer gir mer assosiasjoner til lesbiske. Damer, uten sminke, ser jo (egentlig) litt ut som mykere menn med mer underhudsfett. Har tenkt litt på, om menn startet å bruke like mye sminke som damer må ha for å se normalt pene ut til vanlig, kombinert med hårstell og annen behandling, ville ikke prosentvis flere menn sett bedre ut enn de fleste damer? Anonymkode: 509da...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Ehh...nei. Ingen mann ser bedre ut med sminke Anonymkode: b545a...b01 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Hadde menn brukt like mye sminke som kvinner så hadde de fleste menn vært betydelig penere enn damene. Uten sminke er jo også menn penere, generelt. Anonymkode: eeeea...7f4
Gjest Raptuss Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Jeg synes de fleste menn er mer attraktive enn damer.. mye mulig det er fordi jeg er heteroseksuell kvinne🤷♀️ Synes dog den gjennomsnittlige kvinnekroppen er mer estetisk pen og se på enn den gjennomsnittlige mannekroppen. Synes også det er flere søte og sexye kvinner enn menn. Hva jeg prøver å si er at kvinner og menn er forskjellige og har forskjellige kvaliteter jeg setter pris på, de kan ikke egentlig sammenlignes. Jeg synes dog ikke de «peneste» og vel striglete mennene er særlig attraktive, does not float my boat.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Lever vi på samme planet? Jeg var for litt siden på en lang fjelltur og overnattet på en DNT hytte. Alle jentene og kvinnene var naturlige, uten sminke, og hadde bølger i håret etter fletter. Jeg tenkte faktisk over hvor utrolig vakre og feminine damer er uten sminke helt naturlig. Det er en grunn for at menn finner kjærestene sine mest vakre når de våkner med bustete hår. Jeg vil nesten tørre å påstå at mange kvinner og jenter hadde blitt vakrere dersom de kuttet mye av sminken. Og videre, menn vil ikke bli penere med sminke. Da forsvinner mye av maskuliniteten etter min mening. Anonymkode: 5e5bd...532 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Lever vi på samme planet? Jeg var for litt siden på en lang fjelltur og overnattet på en DNT hytte. Alle jentene og kvinnene var naturlige, uten sminke, og hadde bølger i håret etter fletter. Jeg tenkte faktisk over hvor utrolig vakre og feminine damer er uten sminke helt naturlig. Det er en grunn for at menn finner kjærestene sine mest vakre når de våkner med bustete hår. Jeg vil nesten tørre å påstå at mange kvinner og jenter hadde blitt vakrere dersom de kuttet mye av sminken. Og videre, menn vil ikke bli penere med sminke. Da forsvinner mye av maskuliniteten etter min mening. Anonymkode: 5e5bd...532 Tipper ts følger masse photoshoppa damer og er smått hjernevasket Anonymkode: 86aca...82f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn kan se enten røffe og macho ut, eller mer myke og feminine, mens macho damer gir mer assosiasjoner til lesbiske. Damer, uten sminke, ser jo (egentlig) litt ut som mykere menn med mer underhudsfett. Har tenkt litt på, om menn startet å bruke like mye sminke som damer må ha for å se normalt pene ut til vanlig, kombinert med hårstell og annen behandling, ville ikke prosentvis flere menn sett bedre ut enn de fleste damer? Anonymkode: 509da...e9a Stemmer det. Vi liver i tider der menn er betre enn damer i Absolut alt. Menn dominerer i både herre og kvinne sport og ikke må glemme at det nye er at menn vinner også kvinners skjønnhetskonkurranser. Så det et og ser er godt bevis på din påstand. 🤪 Anonymkode: ca8d9...32d
Trish Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 Jeg syns kvinner generelt ser mye penere ut uansett om de har på sminke eller ikke, enn det menn gjør. Men jeg er lesbisk så det er jo naturlig at jeg syns det
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hadde menn brukt like mye sminke som kvinner så hadde de fleste menn vært betydelig penere enn damene. Uten sminke er jo også menn penere, generelt. Anonymkode: eeeea...7f4 Nei. Anonymkode: b3d06...a4e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 Dette er bare tull. Fordi pene kvinner trenger egentlig ikke sminke. Men det faktum at kvinner kler sminke bedre enn menn betyr jo at kvinner er penere generelt. Fordi menn blir jo stygge med sminke, så de er jo ikke like pene i utgangspunktet. Dette sier seg selv. De svært få mennene som kan kle sminke har som regel veldig androgyne og feminine trekk. Så det feminine er penere enn det maskuline. Anonymkode: b3d06...a4e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er bare tull. Fordi pene kvinner trenger egentlig ikke sminke. Men det faktum at kvinner kler sminke bedre enn menn betyr jo at kvinner er penere generelt. Fordi menn blir jo stygge med sminke, så de er jo ikke like pene i utgangspunktet. Dette sier seg selv. De svært få mennene som kan kle sminke har som regel veldig androgyne og feminine trekk. Så det feminine er penere enn det maskuline. Anonymkode: b3d06...a4e Prøver du å si å miss Nederland er stygg? Anonymkode: ca8d9...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå