AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Som overskriften sier, hvordan kan jeg trene styrke på best mulig måte hjemme? Av utstyr har jeg matte og 3 relativt tunge vekter. Anonymkode: 86b33...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Du kan f.eks. kjøpe noen kettlebells, hvis du er villig til å investere litt penger 🙂 Kanskje tar et kurs for å lære deg noen basic øvelser og riktig teknikk. Viktig at du kjøper da med litt forskjellig tyngde, så du har noe å bryne deg på. Man kan bli skikkelig sterk av det på sikt. Anonymkode: c654b...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg har vektmanualer hvor jeg kan legge på ekstra vektskiver og bruker dette. Har lastet ned flere øvelser fra nettet. I tillegg har jeg tidligere trent på treningssenter og bruker disse øvelsene. Anonymkode: 76c95...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har vektmanualer hvor jeg kan legge på ekstra vektskiver og bruker dette. Har lastet ned flere øvelser fra nettet. I tillegg har jeg tidligere trent på treningssenter og bruker disse øvelsene. Anonymkode: 76c95...344 Hvilken vektbelastning har du da mulighet til å anvende? Anonymkode: 6decb...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du kan f.eks. kjøpe noen kettlebells, hvis du er villig til å investere litt penger 🙂 Kanskje tar et kurs for å lære deg noen basic øvelser og riktig teknikk. Viktig at du kjøper da med litt forskjellig tyngde, så du har noe å bryne deg på. Man kan bli skikkelig sterk av det på sikt. Anonymkode: c654b...4b6 Sorry, var litt uklar i HI🙂, har 2 kettlebells, 8kg og 16kg - TS Anonymkode: 86b33...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg har trent utelukkende hjemme i 12 år. Har bygd meg opp masse utstyr. Anbefaler vidoer fra Caroline Girvan, Sydney Cummings Chris & Edi, Heather Robertson og Fitness Kaykay på youtube! Anonymkode: 958f5...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Del Skrevet 9. august 2023 Vurdert å kjøpe slynger? Anonymkode: fc61e...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Del Skrevet 9. august 2023 Det finnes så mange ålreite nettbaserte tjenester nå. Jeg tipper for eksempel at Pia Seeberg sin onlinetrening er super for deg Anonymkode: 94203...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Del Skrevet 9. august 2023 Caroline Girvan sine YouTube-program! Hun har kortere og lengre programmer på alt fra 1-10 uker (og øktene hennes kan gjøres enkeltvis også). Anbefales varmt! Hun trener primært med manualer, men har økter med kroppsvekt, strikk, ankelvekt og kettlebells også. Anonymkode: 12c11...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå