AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 har dere andre opplevd det før? er det ikke litt spessielt? eller helt normalt? Anonymkode: 890e4...9f4 1 1
Gjest ti10 Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Nei, det er ikke normalt, det er et uttrykk for totalt fraværende sosiale antenner.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Ikke bruk samme bilder på sosiale medier og datingsider. Gjør deg selv også vanskelig å søke opp. Du finner det på innstillingene under personvern. Anonymkode: 7c773...550 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Har opplevd det samme. Jeg har ikke brukt samme bilder på face som på Tinder. Anonymkode: 92f02...7a2 1
Mann1977 Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har opplevd det samme. Jeg har ikke brukt samme bilder på face som på Tinder. Anonymkode: 92f02...7a2 Sikkert lurt, men ansiktet er ofte mulig å kjenne igjen selv om det er forskjellige bilder, så da bør kanskje en vurdere om ansikt og navn/visningsnavn bør endres til litt mer anonyme. Spesielt på små steder kjenner alle hverandre allikevel. Mange bruker f.eks. ikke nærbilde på profilbilde på FB. Personverninstillinger bør også stilles ganske strengt slik at ikke alt på FB-profilen er offentlig, men f. eks bare venner kan se bilder, innlegg etc. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Ja folk du har matchet med forsøker å finne deg? Altså folk DU har matchet med, trykket aktivt liker på, har forsøkt å finne deg? Nei gud bedre meg for noen rasshøl! #spismakk Anonymkode: bd4d0...e7b
Andro Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja folk du har matchet med forsøker å finne deg? Altså folk DU har matchet med, trykket aktivt liker på, har forsøkt å finne deg? Nei gud bedre meg for noen rasshøl! #spismakk Anonymkode: bd4d0...e7b Det dreier seg om personer som hun ikke har svart; ergo ikke vil ha kontakt med. At de ikke respekterer grenser, og opptrer intimiderende, er i seg selv ganske illevarslende. 1 4
FrøkenFri Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja folk du har matchet med forsøker å finne deg? Altså folk DU har matchet med, trykket aktivt liker på, har forsøkt å finne deg? Nei gud bedre meg for noen rasshøl! #spismakk Anonymkode: bd4d0...e7b Det finnes andre datingapper enn Tinder. Og på flere av de kan man ta kontakt uten match. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Skrevet 4. august 2023 Mann her. Jeg har ikke gjort det, men jeg tenker at det ikke er verre enn å kontakte folk via sosiale medier ellers. Alt handler om kontekst, høflighet, og folkeskikk, og noen ganger er det faktisk innafor. Menn (og kvinner) uten antenner, vil alltid finnes. Anonymkode: fb4f7...af9
Rosakatt Skrevet 4. august 2023 #10 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja folk du har matchet med forsøker å finne deg? Altså folk DU har matchet med, trykket aktivt liker på, har forsøkt å finne deg? Nei gud bedre meg for noen rasshøl! #spismakk Anonymkode: bd4d0...e7b Men tenk hvor mange kanskje ts matcher med. Match er ikke det samme som at folk nå liker hverandre privat, det er bare et vink om at man er åpen for å teste om man gjør det. Dermed syns jeg det er litt innvanderende å bli såpass ivrig at man finner fram noen på andre sider uten at det er avgjort dem imellom at det er greit. 2 1
Humas Skrevet 4. august 2023 #11 Skrevet 4. august 2023 Skygg langt unna… Pass på (som andre sier) å ikke kunne bli gjenkjent på datingsider. Mange ‘smågale’ folk i verden.. 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #12 Skrevet 4. august 2023 Ja, det er vel snarere regelen enn unntaket. Jeg har et sjeldent navn, så det er lett å spore meg opp. Men jeg kan jo ikke endre navn heller på et par apper (eller kan jeg det??) Opplevde på en date at han oppdaterte meg totalt på hvor folk bodde, opprinnelsesland, barn og antall osv osv, som jeg kun kjenner via en felles hobby. Min FB er privat, men han klarte likefullt å nøste opp…. Anonymkode: 35683...312 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #13 Skrevet 4. august 2023 Ja opplevd litt staller tendenser ja😳ubehagelig!! Anonymkode: a6b02...3fb 2
Ingar-André Skrevet 4. august 2023 #14 Skrevet 4. august 2023 Jeg er mann sjøl. Og nei, det er ikke normalt på noen måte! Vi må ha inn alt med t-skje altså, men det er ikke normalt 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #15 Skrevet 4. august 2023 Jeg skjønner ikke greia med å legge noen til på Facebook før man i det hele tatt har møtt hverandre. Det var en fyr som la meg til på Facebook etter én eneste Tinder-melding vi sendte hverandre. Han sendte ikke flere meldinger.. 3 uker senere var han i et forhold 🙈 Mye vits i å legge meg til på Facebook, kan du si.. 😄 Så ikke vitsen, så han ble slettet som venn. Anonymkode: 0e905...0ad 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #16 Skrevet 4. august 2023 Fingerregelen er enkel: Ta kun kontakt via kontaktmåter personen har delt med deg. Alt annet er langt over streken. Jeg har, som en over, et sjeldent navn og opplevde at en fyr jeg hadde avsluttet kontakten med/chaten med på Tinder søkte opp navnet mitt, fant telefonnummeret mitt og sendte meldinger om at jeg hadde gjort en feil og at vi måtte møtes. Det var så stressende og creepy at jeg slettet Tinder og var nervøs lenge etterpå for at han skulle dukke opp på døren min. Anonymkode: b0363...b17 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå