AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Tenkte å gå til en fotograf for å ta bilder av konfirmanten (evt også et bilde med oss foreldre). Tas fotografbilder i.f.m. konfirmasjon på selve dagen eller senere? Har du forslag til en flink og gjerne også rimelig fotograf i området Bærum/Asker/Oslo eller deromkring mottas forslag med stor takk! Anonymkode: c7206...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Dytter på denne. Fint med noen anbefalinger :-) Anonymkode: c7206...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Del Skrevet 11. august 2023 Vi brukte Fotografix Studios i Asker. Fantastisk flotte bilder! Utifra anbefalingen fra fotografen valgte vi å ta bilder i uken etter selve konfirmasjonsdagen. Veldig glad for det da det var så mye stress på selve dagen! Anonymkode: 2ff98...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Del Skrevet 11. august 2023 Lurt å ta fotografbilder etter selve dagen så takk for tips om det! Er det lenge siden dere tok bilder her? Husker du ca pris dere betalte? Tittet inne på nettsiden, men forstod ikke helt prisene der. Må vel være en slags pakkepris for konfirmant? Skjønner det er avgjørende hva man bestiller i tillegg, men tenker altså på en slags grunnpakke og hva den inneholdt :-) Anonymkode: c7206...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Del Skrevet 11. august 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Lurt å ta fotografbilder etter selve dagen så takk for tips om det! Er det lenge siden dere tok bilder her? Husker du ca pris dere betalte? Tittet inne på nettsiden, men forstod ikke helt prisene der. Må vel være en slags pakkepris for konfirmant? Skjønner det er avgjørende hva man bestiller i tillegg, men tenker altså på en slags grunnpakke og hva den inneholdt 🙂 Anonymkode: c7206...d38 Betalt for fotograferingen og alle digitale bildene, samt takkekort og album. Har tittet nå selv, nettsiden er annerledes nå men synes prislisten var forståelig. Anonymkode: 2ff98...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lurt å ta fotografbilder etter selve dagen så takk for tips om det! Er det lenge siden dere tok bilder her? Husker du ca pris dere betalte? Tittet inne på nettsiden, men forstod ikke helt prisene der. Må vel være en slags pakkepris for konfirmant? Skjønner det er avgjørende hva man bestiller i tillegg, men tenker altså på en slags grunnpakke og hva den inneholdt 🙂 Anonymkode: c7206...d38 Skjønte ikke hvilken pakke som gjaldt konfirmant, men ser nå at det da blir portrettfotografering til 6-7000 kr for 10-15 bilder inkl fotograferingen? Vi tenkte å ta bilder av konfirmanten, men gjerne et bilde sammen med foreldre også. Det er kanskje mulig å ta som portrettfotografering. Hvis det er en sånn pakke forstår jeg mer av prisene nå 😊 Anonymkode: c7206...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 11. august 2023 #7 Del Skrevet 11. august 2023 Hun her, uten tvil: https://annehelenegjelstad.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #8 Del Skrevet 11. august 2023 Ulla Ullsokk skrev (1 time siden): Hun her, uten tvil: https://annehelenegjelstad.com Flotte bilder! Skulle gjerne visst mer om prisene hun tar. Har du brukt henne selv? :-) Anonymkode: c7206...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Del Skrevet 11. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Skjønte ikke hvilken pakke som gjaldt konfirmant, men ser nå at det da blir portrettfotografering til 6-7000 kr for 10-15 bilder inkl fotograferingen? Vi tenkte å ta bilder av konfirmanten, men gjerne et bilde sammen med foreldre også. Det er kanskje mulig å ta som portrettfotografering. Hvis det er en sånn pakke forstår jeg mer av prisene nå 😊 Anonymkode: c7206...d38 Utifra det jeg ser der er det ikke pakker som er lagt opp til forskjellige type foto. Fotografering koster og deretter bestiller du det du ønsker. Vi måte ikke bestemme dette før vi hadde sett bildene. Ser ut som det er fortsatt sann og. Har sett igjen på prislisten og det er nesten lik den var når vi tok bilder. Kan kjøpe produkter for seg eller velge pakkeløsninger. Hun var utrolig flink med ungdommen- som egentlig ikke liker å bli avbildet. Anonymkode: 2ff98...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #10 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Utifra det jeg ser der er det ikke pakker som er lagt opp til forskjellige type foto. Fotografering koster og deretter bestiller du det du ønsker. Vi måte ikke bestemme dette før vi hadde sett bildene. Ser ut som det er fortsatt sann og. Har sett igjen på prislisten og det er nesten lik den var når vi tok bilder. Kan kjøpe produkter for seg eller velge pakkeløsninger. Hun var utrolig flink med ungdommen- som egentlig ikke liker å bli avbildet. Anonymkode: 2ff98...48b Jeg mener på ingen måte å være vanskelig her. Jeg vet veldig godt at fotograf koster og er også villig til å betale det det koster. Det er det selvsagt verdt! Men når du sier at prislisten er nesten lik den dere gikk ut fra lurer jeg bare på hvilken pris jeg skal se på? Vet jo at hvilke bilder vi vil forstørre og ramme inn koster ekstra og mener ikke at noen skal kunne svare oss på dette i forkant, men er det pakken med portrettfotografering (der det står konfirmant under) som er vanlig å bestille for konfirmanten? Eller er det større pakker som for bryllup som gjelder? Jeg er bare helt totalt uvitende på dette. Kan jo ringe og høre, men om du har brukt de og mener prislisten er enkel å forstå når man vet hva man skal ha ville jeg vært svært glad for å få info om grunnpakken (og så kommer selvsagt diverse produkter som er individuelt i tillegg. Jeg skjønner det veldig godt altså 😉 ) Jeg er veldig glad for tips om dette stedet. Synes det var mange flotte bilder på nettsiden! Anonymkode: c7206...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #11 Del Skrevet 11. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg mener på ingen måte å være vanskelig her. Jeg vet veldig godt at fotograf koster og er også villig til å betale det det koster. Det er det selvsagt verdt! Men når du sier at prislisten er nesten lik den dere gikk ut fra lurer jeg bare på hvilken pris jeg skal se på? Vet jo at hvilke bilder vi vil forstørre og ramme inn koster ekstra og mener ikke at noen skal kunne svare oss på dette i forkant, men er det pakken med portrettfotografering (der det står konfirmant under) som er vanlig å bestille for konfirmanten? Eller er det større pakker som for bryllup som gjelder? Jeg er bare helt totalt uvitende på dette. Kan jo ringe og høre, men om du har brukt de og mener prislisten er enkel å forstå når man vet hva man skal ha ville jeg vært svært glad for å få info om grunnpakken (og så kommer selvsagt diverse produkter som er individuelt i tillegg. Jeg skjønner det veldig godt altså 😉 ) Jeg er veldig glad for tips om dette stedet. Synes det var mange flotte bilder på nettsiden! Anonymkode: c7206...d38 Du er ikke vanskelig! De første prisene er prisen kun på fotograferingen. Hvor det står konfirmant er det under portrettfotografering som koster 1000kr. Bla nedover så ser du prisene på produkter. I utgangspunktet tenkte vi å bestille 10 bilder digitalt men bildene ble så bra at vi endte opp å bestille mer og det ser ut som det kan lønne seg å kjøpe en av de pakkene istedenfor. Hun var flink å sette sammen et godt tilbud på det vi kjøpte. Anonymkode: 2ff98...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #12 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du er ikke vanskelig! De første prisene er prisen kun på fotograferingen. Hvor det står konfirmant er det under portrettfotografering som koster 1000kr. Bla nedover så ser du prisene på produkter. I utgangspunktet tenkte vi å bestille 10 bilder digitalt men bildene ble så bra at vi endte opp å bestille mer og det ser ut som det kan lønne seg å kjøpe en av de pakkene istedenfor. Hun var flink å sette sammen et godt tilbud på det vi kjøpte. Anonymkode: 2ff98...48b Tusen takk! Da tenker jeg at jeg forstod det riktig da jeg leste dette med at fotograferineg (kr. 1000,-) var inkludert i pakkene og at for 6000 kr får vi 10 bilder inkludert og for 7000 får vi 15 bilder inkludert digitalt. Så kommer selvsagt alt av produkter i tillegg. Det er absolutt forståelige priser så lenge jeg har forstått hvilke pakker jeg skal se på 😅 Anonymkode: c7206...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Del Skrevet 12. august 2023 Fotoblinkskudd! Bærum, men reiser litt rundt. Anonymkode: c8b98...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå