AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Jeg lurte på om noen har besøkt dette senteret, og hvordan det var? Det er et støttesenter for personer som ble utsatt for incest i barndommen. Jeg ser de har åpent hus på fredager, og lurer på om jeg skal tørre å ta turen en dag. Men jeg er 42år og tenker litt at dette er mest for unge voksne…? Har gått til egen psykolog i mange år pga disse traumene og da mine plager i hverdagen. Men tenkte litt på bare det at det finnes et felleskap kunne være noe fint for meg. Men kanskje det bare er for personer som liksom allerede går til behandling der. Blir helt skjelven i knærne av tanken på å møte opp der, særlig hvis det ikke er for sånne som meg. Noen med erfaring? Anonymkode: 9971b...34c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Det kom folk i alle aldre til det lokale senteret her. Kan aldri tenke meg at det er annerledes i Oslo. Det er jo ingen fasit på den prosessen, noen oppsøker ikke hjelp eller likesinnede før de er godt oppi årene. Anonymkode: e6f48...4ee
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kom folk i alle aldre til det lokale senteret her. Kan aldri tenke meg at det er annerledes i Oslo. Det er jo ingen fasit på den prosessen, noen oppsøker ikke hjelp eller likesinnede før de er godt oppi årene. Anonymkode: e6f48...4ee Takk for svar:) Men må man liksom starte med å bestille time og hele pakka, eller kan man bare møte opp på sånn åpent hus? Ser bare at det meste som arrangeres av grupper der er det liksom aldersgrense på (var vel 18-26år), selv om temaet var relevant for meg og. Anonymkode: 9971b...34c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Noen flere som har erfaring? Anonymkode: 9971b...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå