AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Hvor lenge kan du onanere? Hvor lenge kan du ligge i senga og holde på liksom? Dater en mann nå som kan ligge å kose seg en time alene. Jeg har ingenting i mot det, bare tenkte det var lenge 😅 Anonymkode: 8b5b0...1a9
Topper og daler Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge kan du onanere? Hvor lenge kan du ligge i senga og holde på liksom? Dater en mann nå som kan ligge å kose seg en time alene. Jeg har ingenting i mot det, bare tenkte det var lenge 😅 Anonymkode: 8b5b0...1a9 Hvordan vet du dette?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Topper og daler skrev (3 minutter siden): Hvordan vet du dette? Han har fortalt meg det? Anonymkode: 8b5b0...1a9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 5 minutter pleier det å ta omtrent. K50 Anonymkode: ff85a...401 2
Topper og daler Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har fortalt meg det? Anonymkode: 8b5b0...1a9 Hvis jeg var ham, så hadde jeg kanskje ventet med å fortelle deg detaljert om onanivanene mine til vi var bedre kjent. Da hadde du også sluppet å være usikker på om det var noe (slik jeg forstår deg) kinky med det han bedrev. Dog vil jeg si at det nok ikke er så uvanlig. Kanskje han holder på med edging bare?
Topper og daler Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 5 minutter pleier det å ta omtrent. K50 Anonymkode: ff85a...401 Spørsmålet her er ikke å komme på kortest mulig tid, men å ha det godt med onanien. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 Er vel ikke noen grense for hvor lenge jeg KAN holde på, men døgnet har ikke timer nok til at jeg kan holde på i timesvis. Anonymkode: c4050...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lenge kan du onanere? Hvor lenge kan du ligge i senga og holde på liksom? Dater en mann nå som kan ligge å kose seg en time alene. Jeg har ingenting i mot det, bare tenkte det var lenge 😅 Anonymkode: 8b5b0...1a9 Kan holde på 1 og 2 timer. Mann Anonymkode: a80fd...8cd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Skrevet 4. august 2023 Hvis jeg er skikkelig kåt så kan jeg komme på 1-2 min. Så er jo spørsmålet hvor lenge jeg vil drøye det ut da. Da blir det edging, før jeg "lar meg selv komme". Men jeg ligger ikke i senga på timesvis nei. K49. Anonymkode: c8528...620
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #10 Skrevet 4. august 2023 Topper og daler skrev (28 minutter siden): Spørsmålet her er ikke å komme på kortest mulig tid, men å ha det godt med onanien. Ja. Jeg forstod spørsmålet. Jeg onanerer i fem minutter. Håper det er i orden for deg, da.. Anonymkode: ff85a...401 2 2
Artmo3 Skrevet 4. august 2023 #11 Skrevet 4. august 2023 Oftest 5-10min kanskje, har jeg masse tid til overs, så har det skjedd at jeg har holdt på en time, men det er veldig sjeldent. Hvis jeg vil så klarer jeg nok bli ferdig på 1min, men orgasmen blir dårlig om fokuset kun er på å bli ferdig fortest mulig
Topper og daler Skrevet 4. august 2023 #12 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja. Jeg forstod spørsmålet. Jeg onanerer i fem minutter. Håper det er i orden for deg, da.. Anonymkode: ff85a...401 Beklager, misforstod deg. Trodde du mente at det tok så lang tid for menn. Når det er sagt, så tolket jeg ts som at hun var bekymret for at det var noe galt med daten som onanerte i en time. Ikke at hun var ute etter en gjennomsnittstid. Kanskje jeg misforstod.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #13 Skrevet 4. august 2023 Jeg hadde aldri giddet å ligge en hel time og fikle med kjønnsorganet mitt. Så forbanna viktig og deilig er det ikke at jeg gidder å bruke så mye tid på det. Anonymkode: a4a48...0df
Topper og daler Skrevet 4. august 2023 #14 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde aldri giddet å ligge en hel time og fikle med kjønnsorganet mitt. Så forbanna viktig og deilig er det ikke at jeg gidder å bruke så mye tid på det. Anonymkode: a4a48...0df Nei, få det gjort!
Frkego Skrevet 4. august 2023 #15 Skrevet 4. august 2023 Kommer an på hva målet er; å få orgasme eller å utforske, leke og kose meg 😊 Skal jeg bare ha en kjapp orgasme i en travel hverdag tar det et par minutter. Skal jeg kose meg og leke meg litt kan jeg fint holde på én time uten problem. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #16 Skrevet 4. august 2023 Når jeg onanerer er målet en ting: orgasme. Det tar et par minutter. Mannen min bruker bedre tid, tror han kan bruke en times tid. Anonymkode: c7674...3bd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #17 Skrevet 4. august 2023 Da jeg var ung, brukte jeg sjelden mer enn et minutt. Nå for tiden er det ingenting som haster, og det kan ta alt fra fem minutter til bortimot en time. Anonymkode: 5bc06...046
Even Tuell Skrevet 4. august 2023 #18 Skrevet 4. august 2023 Det tar den tiden det tar ... noen ganger er det en rask affære f.eks om jeg har vært kåt lenge og så tar meg en dusj. Andre ganger kan jeg holde på en stund, men tror aldri jeg har holdt på i en time... selv ikke med leketøy.
OxBall Skrevet 5. august 2023 #19 Skrevet 5. august 2023 Hvis jeg edger, så blir det timesvis. Hvis det er for å få en rask orgasme, så kan jeg komme etter 3-4 minutter.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #20 Skrevet 7. august 2023 Kan ordne meg fint på bare noen minutter, men har jeg tid, og huset for meg selv kan jeg onanere i mange timer før orgasme kommer. Elsker å holde meg på bristepunktet over lengre tid. Anonymkode: b9881...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå