Gå til innhold

Hva er det som tenner deg mest med å være bindt (sub) og hva er det som tenner (dom) med å binde sin slave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som tenner deg som blir bindt fast og er helt hjelpeløs? Er det at du er helt naken og at din dom kan studere deg og ta deg så mye han vil og akkuratt hva han vil? Er det ikke litt flaut å ligge der helt stropper fast med spredte ben totalt naken? 
hva er det som tenner deg som er dom? Er det at sub er totalt avhengig av deg og at du kan se, ta på og gjøre akkuratt hva du selv vil? Hva liker du å gjøre, liker du å studere den nakne kroppen du har full kontroll på? 

Anonymkode: 4184d...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen liker det estetiske ved tau/lær/metall mot naken hud

Noen liker å være overlatt til partnerens påfunn 

Noen liker å følelsen av å sitte fast

Noen liker å prøve å komme seg løs ute å klare det

Noen liker mulighetene som åpner seg når en selv eller partneren er bundet

Og noen synes det er deilig befriende å sitte fast. Meditativt og aksepterende. Man er er akkurat der man skal være og kan ikke gjøre noe fra eller til. 

Tror jeg liker hele pakken 🙂

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (1 time siden):

Noen liker det estetiske ved tau/lær/metall mot naken hud

Noen liker å være overlatt til partnerens påfunn 

Noen liker å følelsen av å sitte fast

Noen liker å prøve å komme seg løs ute å klare det

Noen liker mulighetene som åpner seg når en selv eller partneren er bundet

Og noen synes det er deilig befriende å sitte fast. Meditativt og aksepterende. Man er er akkurat der man skal være og kan ikke gjøre noe fra eller til. 

Tror jeg liker hele pakken 🙂

Men er det ikke veldig nedverdigende å ligge helt naken og i en helt sjanseløs tilstand? Jeg synes det er nedverdigende nok i seg selv å være naken med en partner i et rom med lyset av og med minst mulig spredte bein og ha på klær på overkroppen. Liker ikke å vise meg naken for noen, hadde jeg blitt bindt fast slik tror jeg at jeg hadde omkommet av skam. 

Skrevet (endret)

Jeg elsker følelsen av at han kan gjøre hva han vil med meg. Elsker at han har full tilgang og kontroll. Elsker den roen jeg får av å ikke ha valgmuligheter. 
Nå liker jeg at mannen betrakter meg naken, så har aldri opplevd det som flaut på noe vis. 

Når det kommer til shibari/lek med tau så er det i tillegg vakkert når et nakent menneske bli bundet opp med fine knuter. 

Endret av Frkego
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Men er det ikke veldig nedverdigende å ligge helt naken og i en helt sjanseløs tilstand? Jeg synes det er nedverdigende nok i seg selv å være naken med en partner i et rom med lyset av og med minst mulig spredte bein og ha på klær på overkroppen. Liker ikke å vise meg naken for noen, hadde jeg blitt bindt fast slik tror jeg at jeg hadde omkommet av skam. 

Høres ikke ut som om binding er noe for deg. Og det er helt greit. Akkurat som det er helt greit at jeg opplever det annerledes.

Jeg opplever det faktisk ikke som nedverdigende. Kjenner meg egentlig bare stolt og heldig som får være i den situasjonen iblant. 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...