Gå til innhold

Husker dere meg som skrev om fyren i venneparet vårt som ønsket seg et seksuelt forhold til meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, i går spratt katta ut av sekken. Vi ble invitert til dem sammen med mange andre vennepar. Har holdt oss borte en stund, da mannen der har prøvd seg på meg flere ganger, og til slutt spurte om jeg var interessert i et seksuelt forhold med han. Jeg avviste han, og etter det har vi ikke vært sammen med dem. Men i går var vi hos dem, og mens vi sitter rundt bordet og spiser så sier kona hans at de har prøvd å treffe oss mange ganger, men at vi aldri kan. Som sagt, var det flere andre der også. 

Ingen sa noe spesielt, og vi bare lo det litt bort og sa at det hadde vært så mye annet. Mannen hennes fortsetter med at "ja, enten så må ****( mannen min) jobbe eller så er det noe i veien." De lo og fortsatte med "vi kan ikke skjønne at noen kan være så opptatte hele tiden". Da kjente jeg at jeg ble forbanna, så jeg svarte henne "kanskje du skal snakke litt med ****(mannen hennes), så får du sikkert litt klarhet i saken". Det ble helt stille, og ingen sa noe. Men hun skjønte jo ingenting, og lurte på hva jeg mente med det. "Nei, det jeg sa, svarte jeg. Eller så kan vi snakkes alene etterpå. Dette er ikke noe å ta opp i plenum". 

Middagen ble ødelagt og ingen sa noe særlig, bortsett fra noen engler som prøvde å pense samtalen over på noe annet. Jeg og min mann (som vet alt) snakket helt vanlig om alt mulig med de andre, mens vertene var tause. Mannen min synes jeg var i overkant brutal, men jeg fikk så nok! Ikke nok med at jeg har avvist fyren flere ganger, så skal han og kona sitte og henge oss ut som raringer overfor andre venner. 

Var jeg slem synes dere? 

Anonymkode: 1e9b1...913

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innafor det du sa. Mer rart at de ikke forstår at du ikke har lyst til å besøke noen som prøver seg på deg når du allerede har en partner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skulle venta litt og sagt det når de andre var dratt heller.. Det ble nok bare ubehagelig for alle.. Så starter folk å spekulere og snakke seg imellom. 

Anonymkode: bee84...ce7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes du skulle venta litt og sagt det når de andre var dratt heller.. Det ble nok bare ubehagelig for alle.. Så starter folk å spekulere og snakke seg imellom. 

Anonymkode: bee84...ce7

Problemet med det, var at det ene paret skulle overnatte hos dem. Derfor var det ikke så passende å ta det etter selskapet uansett. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh leste det nettopp på dib, og svarte deg der. Jeg skrev der at dette ble litt for kryptisk sagt da, hun fikk jo ikke vite alt, og han får nå anledning til å fortelle er versjon som kan ramme deg mer enn han selv. Ville forhørt meg med dama i dag hva han faktisk har fortalt henne. 

Anonymkode: 26463...1b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åh leste det nettopp på dib, og svarte deg der. Jeg skrev der at dette ble litt for kryptisk sagt da, hun fikk jo ikke vite alt, og han får nå anledning til å fortelle er versjon som kan ramme deg mer enn han selv. Ville forhørt meg med dama i dag hva han faktisk har fortalt henne. 

Anonymkode: 26463...1b4

Det skal jeg gjøre 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Litt sosialt umodent å ta det opp sånn, eller i det hele tatt å fortsette et vennskap med den mannen. 

Jeg er også, som noen skrev over, bekymret for at han vil vri det om. Det er ofte den versjonen man hører først man tror på. 

Anonymkode: 3d0cb...12b

• Liker 1
Skrevet

jeg tenker også at det er en stor sjanse for at mannen hennes vil bruke det mot deg. Når det er sagt, så bør du snakke med henne og fortelle din versjon. Og få fram at det er den eneste grunnen til at dere har holdt dere borte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Var jeg slem synes dere? 

Nei, det var du ikke. At noen vil gi deg en «bedre løsning» på problemstillingen din  her på KG når de kan rolig lese fortellingen for seg selv uten å stå i situasjonen slik du gjorde, er så klart enkelt, alle kan «vite bedre» i etterpåklokskapen, men nei; du gjorde dette helt riktig! Ærlig talt er jeg overrasket over at din ektefelle ikke ga deg mer støtte eller bare sa det rett ut men litt kryptisk: det er fordi jeg vil ha kona mi for meg selv og hun er for høflig til å være ufin når noen blir for pågående». At han kritiserer deg i ettertid finner jeg egentlig litt ..ja… ryggløst.. han er jo tydeligvis mer opptatt av at de andre gjestene ikke skal ha det ubehagelig enn at du ikke skal ha det ubehagelig. Jeg mener han burde være stolt av deg, det er tøft å si ifra i slike settinger og denne fyren er faen meg bra varm i trøya om han er frekk nok til å prøve seg på deg og etterpå kritisere deg og ektefelle for å ikke stille opp. Han er jo Mega respektløs både mot deg OG din ektefelle. Han respekterer ikke din ektefelle overhodet.

Og til slutt; Er de virkelig verdt å være venner med? Hvis det primært var det andre paret dere var der for er nå er tidspunkt du kan kontakte dem og forklare hvorfor du reagerte som du gjorde og at dere kanskje ikke kommer til å stille opp på noe mer i regi av det andre paret tilstedet men dere håper det ikke ødelegger kontakten mellom dere som par og at dere kan ha et vennskap selv om vennskapet med det andre paret nå går mot en slutt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vel, i går spratt katta ut av sekken. Vi ble invitert til dem sammen med mange andre vennepar. Har holdt oss borte en stund, da mannen der har prøvd seg på meg flere ganger, og til slutt spurte om jeg var interessert i et seksuelt forhold med han. Jeg avviste han, og etter det har vi ikke vært sammen med dem. Men i går var vi hos dem, og mens vi sitter rundt bordet og spiser så sier kona hans at de har prøvd å treffe oss mange ganger, men at vi aldri kan. Som sagt, var det flere andre der også. 

Ingen sa noe spesielt, og vi bare lo det litt bort og sa at det hadde vært så mye annet. Mannen hennes fortsetter med at "ja, enten så må ****( mannen min) jobbe eller så er det noe i veien." De lo og fortsatte med "vi kan ikke skjønne at noen kan være så opptatte hele tiden". Da kjente jeg at jeg ble forbanna, så jeg svarte henne "kanskje du skal snakke litt med ****(mannen hennes), så får du sikkert litt klarhet i saken". Det ble helt stille, og ingen sa noe. Men hun skjønte jo ingenting, og lurte på hva jeg mente med det. "Nei, det jeg sa, svarte jeg. Eller så kan vi snakkes alene etterpå. Dette er ikke noe å ta opp i plenum". 

Middagen ble ødelagt og ingen sa noe særlig, bortsett fra noen engler som prøvde å pense samtalen over på noe annet. Jeg og min mann (som vet alt) snakket helt vanlig om alt mulig med de andre, mens vertene var tause. Mannen min synes jeg var i overkant brutal, men jeg fikk så nok! Ikke nok med at jeg har avvist fyren flere ganger, så skal han og kona sitte og henge oss ut som raringer overfor andre venner. 

Var jeg slem synes dere? 

Nei, husker deg ikke. Hva med en link?

Anonymkode: 1adfa...00e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen fikk svar på tiltale. Det er ikke ditt ansvar å skulle finne en mest mulig diplomatisk måte å avslutte maset på sånn helt på sparket. Hadde mannen hatt respekt for både deg og kona, ville han selv ha funnet på en måte å pense samtalen over på noe annet før det gikk så langt som det gikk.

Anonymkode: 034a0...734

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kanskje det var klønete, husk at hun er uskyldig i det her, og du skapte klein stemning med svaret ditt. Du kunne heller ha tatt henne til siden uttover kvelden og sagt det til henne da. 

Anonymkode: 740f5...800

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var jeg slem synes dere? 

Du løste det på en bra måte, og hvis kona lurer på hvorfor du sa det du sa kan du fortelle henne at mannen hennes har lagt an på deg.

Ekle perverse mannfolk! 🤢

Anonymkode: ed062...25b

• Liker 1
Skrevet

Disse vennskapene er over nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden du nå har oppdatert på et annet forum at kona vet, så er vi veldig nysgjerrige på å  høre hvordan dette har gått. 

Anonymkode: 9bc71...663

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle du først sagt noe kunne du jo sagt alt tenker jeg.. Å si slike halvkvedede viser er sjelden en positiv ting.. 

Anonymkode: e1bf5...49e

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg har snakket med kona, og hun fortalte at mannen hadde innrømmet alt. Han begrunnet dette med at hun aldri ville ha sex, så derfor hadde han prøvd seg på noen andre. Jeg spurte ikke hva hun tenkte å gjøre, for det har jeg ingenting med. Men hun var jo sint. 

Jeg tror jo sånn sett at det var bedre å si det jeg gjorde uten å fortelle alt rundt bordet. Det hadde vært ennå verre. Iallefall hadde jeg selv syns det hvis det hadde vært meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Link til den andre tråden? 

Anonymkode: 186be...c9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det første- så forstår jeg ikke din mann ikke har blandet seg tidligere. Hadde kona i et vennepar prøvd seg på mannen min, pågående slik du forteller om her- så hadde jeg tatt for meg henne asap. Uavhengig om min mann hadde sagt til henne. 
i dette tilfellet er kona en uskyldig part, og jeg synes det var ufint mot henne å slippe det på den måten i plenum. 

Anonymkode: 72e31...634

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For det første- så forstår jeg ikke din mann ikke har blandet seg tidligere. Hadde kona i et vennepar prøvd seg på mannen min, pågående slik du forteller om her- så hadde jeg tatt for meg henne asap. Uavhengig om min mann hadde sagt til henne. 
i dette tilfellet er kona en uskyldig part, og jeg synes det var ufint mot henne å slippe det på den måten i plenum. 

Anonymkode: 72e31...634

Hadde de bare ikke dratt det så langt. De sa flere ganger at de synes det var så rart at vi aldri kunne være sammen med dem. Det synes jeg var vel så ufint. Det ble såpass mye mas at de andre gjestene ble stille og bare så spørrende på oss. Mannen hennes burde ha stoppet det og ikke vært en pådriver synes jeg. 

Min mann er vant til at jeg smeller tilbake selv, så jeg trenger ikke hans hjelp til sånt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...