Gå til innhold

Rennaræv av zopiclone?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forrige uke og helgen hadde jeg akutt søvnproblem, jeg har hatt noen lignende episoder før, der tilstanden fort har blitt verre med etterhvert tankekjør og manglende matlyst. Da har jeg fått god hjelp av 5-6 dager med zopiclone.

på onsdag fikk jeg resept på medikamentet igjen, for å snu spiralen så fort som mulig og sov bra natt til torsdag. Men i natt våknet jeg to ganger pga at jeg måtte akutt på do. Kan der være noe jeg har spist? Eller kan det være zopiclone? (I pakningsvedlegget står det at man kan få fordøyelsesplager, men da mer av typen kvalme og oppkast). 

Hvis det er pga zopiclone er det jo håpløst. Kan jo ikke bruke en sovetabletter som gir rennaræv om natten!

Planen var i utgangspunktet å uansett bare ta den en 2-3 ganger til.

På forhånd takk for svar og gode råd fra dere gode mennesker på kvinneguiden.

Anonymkode: be719...8ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig noe du har spist.

Anonymkode: d37e9...1d9

AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått. Er vel heller ikke en bivirkning på de, kvalme ja, men ikke diaré, så nok du som reagerer på noe annet. 

Anonymkode: 99ce7...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått jeg heller.

Anonymkode: dadfa...a98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått her heller..

Anonymkode: 74fb7...c45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd. Men du har jo tatt tablettene før, og ikke opplevd det? Det er vel bare en tilfeldighet at du fikk magesjau samme dag.

Anonymkode: d3a17...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo tålt det bra før så jeg vil tro det er tilfeldig og ikke noe med Zopiclone å gjøre.

Anonymkode: 382b4...cc9

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem natt til i dag. Så da mistenker jeg at det var noe kylling fra halvpris-hylla på kiwi som var synderen:)

Anonymkode: be719...8ab

• 1 måned senere...
Skrevet

Zopiclone er jo midlertidig uttgått frem til 01.01.24, så det kan jo ikke være det du har fått utskrevet?

Anonymkode: e14eb...ec1

Skrevet

Angst og psykisk uhellet gir løs mage for mange. Hadde nok først og fremst tenkt det.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Zopiclone er jo midlertidig uttgått frem til 01.01.24, så det kan jo ikke være det du har fått utskrevet?

Anonymkode: e14eb...ec1

Jeg kaller de imovane. Selv om det er zopitin jeg får fra apotek. Er jo like preparater. 

Anonymkode: 99ce7...2c3

Skrevet

Les pakningsvedlegget. 

Anonymkode: eed3d...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...