Gå til innhold

Sex krakk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da hofter og knær begynner å kjenne det midtveis i livet vurderer vi å kjøpe en sex stol, noen som har prøvd dette ? Er det noe å anbefale, eller bare tull å bruke penger på ?

link vedlagt

https://www.sinful.no/fetish-fantasy-sexstol

Anonymkode: c80b7...6d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du må ha mer enn "midtveis i livet" plager om det der skal være noe. Jeg er selv godt over 50 og har mye leddsmerter, men greier ikke se at det der skulle være noe interessant.

Anonymkode: 06ba9...f8f

Skrevet

Du skal vel ikke lete så lenge før du finner noe litt mer sexy og tiltalende 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da hofter og knær begynner å kjenne det midtveis i livet vurderer vi å kjøpe en sex stol, noen som har prøvd dette ? Er det noe å anbefale, eller bare tull å bruke penger på ?

link vedlagt

https://www.sinful.no/fetish-fantasy-sexstol

Den har jo mye gode tilbakemeldinger fra kunder på siden der. Har ikke prøvd selv men skulle vel vurdert det om jeg slet med det samme. 

Anonymkode: 6750c...591

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den har jo mye gode tilbakemeldinger fra kunder på siden der. Har ikke prøvd selv men skulle vel vurdert det om jeg slet med det samme. 

Anonymkode: 6750c...591

Ikke bare gode, men supergode. Jeg var skeptisk før jeg leste anmeldelsene, men etter å ha lest de - og dermed også skjønt bruksområdet - så sier jeg «kjør på» til hun som startet tråden. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er flere lignende på forskjellige nettsider, ser for meg justerbar høyde og  muligens håndtak også, litt prisforskjell er det også 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...