AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Da hofter og knær begynner å kjenne det midtveis i livet vurderer vi å kjøpe en sex stol, noen som har prøvd dette ? Er det noe å anbefale, eller bare tull å bruke penger på ? link vedlagt https://www.sinful.no/fetish-fantasy-sexstol Anonymkode: c80b7...6d3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Tenker du må ha mer enn "midtveis i livet" plager om det der skal være noe. Jeg er selv godt over 50 og har mye leddsmerter, men greier ikke se at det der skulle være noe interessant. Anonymkode: 06ba9...f8f
Janek Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Du skal vel ikke lete så lenge før du finner noe litt mer sexy og tiltalende 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da hofter og knær begynner å kjenne det midtveis i livet vurderer vi å kjøpe en sex stol, noen som har prøvd dette ? Er det noe å anbefale, eller bare tull å bruke penger på ? link vedlagt https://www.sinful.no/fetish-fantasy-sexstol Anonymkode: c80b7...6d3 Den har jo mye gode tilbakemeldinger fra kunder på siden der. Har ikke prøvd selv men skulle vel vurdert det om jeg slet med det samme. Anonymkode: 6750c...591
Topper og daler Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den har jo mye gode tilbakemeldinger fra kunder på siden der. Har ikke prøvd selv men skulle vel vurdert det om jeg slet med det samme. Anonymkode: 6750c...591 Ikke bare gode, men supergode. Jeg var skeptisk før jeg leste anmeldelsene, men etter å ha lest de - og dermed også skjønt bruksområdet - så sier jeg «kjør på» til hun som startet tråden.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 Ser det er flere lignende på forskjellige nettsider, ser for meg justerbar høyde og muligens håndtak også, litt prisforskjell er det også Ts Anonymkode: c80b7...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå