Gå til innhold

Hva er det lengste du har gått uten å dusje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det 9 dager, på fjelltur i sommer. Skal si den dusjen smakte godt på dag 10 😅

Anonymkode: e4513...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To uker i telt i fjellet. Ikke uvaska da; det er jo bekker og vann der. Men da er det godt å dusje ja :)

Skrevet

Tja, 1 uke kanskje? 🤔 Følte meg ikke spesielt lekker da gitt 😂

Skrevet

En uke, hyttetur uten innlagt vann.

Skal si det var godt å hoppe i dusjen, da jeg kom hjem. 🤩

AnonymBruker
Skrevet

10 dager

Anonymkode: a7a93...e1a

Skrevet

Iallfall noen uker, husker ikke hvor nøyaktig lenge. Men det er mange år siden og dusjer ofte nå. 

AnonymBruker
Skrevet

1,5 - innlagt på sykehus og var veldig syk.

Anonymkode: 69b08...759

AnonymBruker
Skrevet

Nok gått ett par uker uten dusj. 

Anonymkode: dd63a...635

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For meg er det 9 dager, på fjelltur i sommer. Skal si den dusjen smakte godt på dag 10 😅

12 dager. Fjelltur nå i sommer 🙅🏼‍♂️🚿

AnonymBruker
Skrevet

1 uke. Var på hyttetur, vasket meg med klut da.

En annen gang var jeg syk i 1 uke. Ekstremt syk. Klarte knapt å gå på do, måtte legge meg ned på gulvet underveis. Så jeg lå 1 uke i senga uten nesten noe personlig hygiene. Hadde høy feber og svettet mye i tillegg. Eneste jeg gjorde av hygiene var å pusse tenner, det gjorde jeg også i senga ved hjelp av en kopp med vann og en kopp å spytte i... Dere kan forestille dere hvor godt det var å komme seg i dusjen og skifte sengetrekk da jeg endelig ble frisk. 

Anonymkode: 113e2...e04

Gjest Ute1985
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tror det ble en uke i militæret, var godt med en dusj da, ellers annenhver dag stort sett

AnonymBruker
Skrevet

To måneder. Hadde et stort operasjonssår i lysken som ikke ville gro, og fikk ikke dusje. Vasket meg med klut og vasket håret ved å stå bøyd over dusjen, men herregud så ekkel jeg følte meg 😄

Etter to måneder fikk jeg mast meg til å dusje med bandasje, om jeg byttet bandasjen med én gang etterpå. Jeg dusjer vanligvis hver dag, så det var helt pyton.

Anonymkode: 72210...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Tre månd. 

Anonymkode: f8f3a...60b

AnonymBruker
Skrevet

2-3 uker på det værste

Anonymkode: 14148...648

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg gikk 4-5 mnd... Var superdeprimert, og alt var ett ork. Vasket meg med klut hvis jeg skulle ut blant folk, og tok av og til håret i kjøkkenvasken.. Det føltes av en eller annen grunn lettere enn å faktisk dusje... 

Anonymkode: 37a00...3cf

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

10 dager. Da har det vært sånn at jeg ikke skal ut blant folk. 

Anonymkode: b8312...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Lengste jeg har gått uten dusj er vel 2 uker på vinterøvelse i førstegangstjenesten. Har ofte gått en ukes tid uten dusj når jeg har vært på fjellet men da har jeg vaska meg i et vann/elv/bekk. Vanligvis dusjer jeg hver dag. 

Anonymkode: 897c4...6d7

Skrevet

3 måneder tror jeg. Hadde et stort operasjonssår på magen med masse bandasje rundt. 

Vasket meg med klut og fikk håret vasket hos frisøren siden jeg ikke kunne bøye meg noe særlig og fikk da ikke vasket håret over dusjen. Hadde i tillegg langt hår.

AnonymBruker
Skrevet

Èn måned. I miltæret. 

Anonymkode: 784ee...88f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...