AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Har en på 1 år som skal begynne i barnehagen nå 17 august. Vi ammer fortsatt en del på natten, og hun sover inne hos oss (litt i egen seng og litt i vår). Kunne tenkt meg å kutte ned eller slutte med ammingen på natt og få henne inn på eget rom, men er litt usikker på om dette er riktig tidspunkt å gjøre det på ? Kan det bli litt mye med så mye nytt på sovefronten i tillegg til barnehagestart? Anonymkode: 04c3c...c7d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Jeg ville ventet med å starte med noe nytt før etter oppstart i barnehage. Barnet mitt hadde sovet på eget rom i et halvt år og ikke blitt ammet på natt enda lengre ved oppstart, og opplevde at han trengte oss mer om natten den første tiden i barnehagen. Anonymkode: 0a970...e6a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Vår begynner i barnehage om et par måneder, og vi flytter hen inn på eget rom nå innen en uke, for at ikke alt skal skje på en gang😅 Anonymkode: cd441...f73 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Mine barn sov på eget rom vegg i vegg med vårt og med dører på gløtt fra de var få måneder gamle. Først og fremst av hensyn til meg, som sover veldig lett og som våknet av den minste lyd de laget. Fordi jeg sov så lett våknet jeg likevel så snart det var behov for det om natten. Anonymkode: 9b55b...b47 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Når det er så kort tid igjen til barnehagestart ville jeg ventet til hun er godt etablert i barnehagen. Barnehagestart kan være tøft for de små, og da er det ekstra godt (og viktig) med rutinene hun kjenner hjemmefra. Anonymkode: 927e9...4f4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Kan du ikke flytte på rommet med barnet, og sove der fra nå av? Da får du en gradvis overgang, dere lærer dere å være på det nye rommet sammen, også etterhvert blir det naturlig at du går og legger deg. Anonymkode: 1c699...1ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå