Gå til innhold

Hvor vanlig er det med ekstrem seksuell kjemi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har for så vidt ligget ute en vinternatt før, men nå har jeg møtt en kvinne som har fullstendig endret synet mitt på hvor hinsides fantastisk og altoppslukende sex kan være. Hun sier at hun heller ikke opplevd det på den måten før, og vi har en kommunikasjon som gjør at jeg tror hun er ærlig. Av geografiske grunner kan det ikke bli oss, og nå lurer jeg på hvor vanlig det er å møte noen man har det så fantastisk med seksuelt. Man snakker ofte om den store kjærligheten og at den er sjelden, er det det samme for de seksuelle området?

Anonymkode: 9f670...531

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vanlig for min del, men fantastisk de gangene det har skjedd 😍

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg går ekstrem seksuell kjemi hånd i hånd med den store kjærligheten. Aldri følt ekstrem seksuell tiltrekning uten mye følelser, eller mye følelser uten massiv seksuell kjemi. Jeg hadde lett flyttet til en annen by, land, verdensdel for det. 

Anonymkode: 60ed6...af3

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette to ganger i mitt liv, og det har vært overveldende berusende.
En eks som jeg møtte for kanskje tolv år siden, som rett og slett gav livet noen nye dimensjoner. Ikke bare selve sexen, men synet på meg selv, preferanser, levemåte - alt ble farget av den eksplosjonen av følelser som jeg opplevde da. Forholdet oss imellom blekner, men minnene er fortsatt en boost å se tilbake på.
En elsker som jeg møtte for noen år siden, og ganske nylig har "lagt på is". Det mest intense jeg har opplevd, og en trygghet og en fortrolighet, som jeg aldri har kjent med noen annen. Heller ikke folk jeg har vært sammen med lenge.

Det er tretti år siden jeg møtte den store kjærligheten. Vi hadde også bra sexliv, men ikke den intensiteten jeg har opplevd etter at jeg ble skilt.

Nå er jeg i femtiårene, på min seksuelle topp - og vet ikke om jeg noensinne vil finne kjærlighet igjen, eller oppleve å finne en ny seksualpartner som bringer meg så høyt som denne elskeren gjør.
Omstendighetene i livet hans har gjort at jeg trekker meg tilbake en stund, og vi har avtalt å ta opp igjen kontakten i høst.

Jeg unner alle å finne disse lykkestundene.
På dine vegne er jeg lei meg for at dere ikke kan fortsette. Slike møter er skatter som man burde kunne tatt vare på.

Anonymkode: f5633...b30

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd av og til, og da ofte med "feil" person.  Mildt sagt upassende, en kamerats mor bl.a.  Alkohol svekker dømmekraften dessverre.

Anonymkode: ccaae...4f1

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For meg går ekstrem seksuell kjemi hånd i hånd med den store kjærligheten. Aldri følt ekstrem seksuell tiltrekning uten mye følelser, eller mye følelser uten massiv seksuell kjemi. Jeg hadde lett flyttet til en annen by, land, verdensdel for det. 

Anonymkode: 60ed6...af3

Det er jo litt tilfeldig hvem vi møter, så man kan nok i prinsippet oppleve både kjærlighet og god seksuell kjemi med flere. Selv er jeg swingers og har god seksuell kjemi med flere av kvinnene jeg treffer. Best seksuell kjemi har jeg nok med kona. Det er ikke på grunn skjebnen eller noe hellig, men fordi vi har utviklet oss seksuelt sammen gjennom mange år. 

Endret av Topper og daler
AnonymBruker
Skrevet

Den seksuelle kjemien styres i all hovedsak av hvor objektivt sett fysisk attraktiv vedkommende jeg skal ligge med er. 

Anonymkode: dd3d2...831

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den seksuelle kjemien styres i all hovedsak av hvor objektivt sett fysisk attraktiv vedkommende jeg skal ligge med er. 

Så de som er mest attraktive er også de som alltid er best i senga. Skeptisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alt for sjelden ☹️ Og når man har opplevd det en gang eller to i løpet av livet, blir alle seinere relasjoner en seksuell nedtur...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde hatt masse fantastisk bra sex, men først når jeg var 36år opplevde jeg seksuell kjemi som fikk meg til å se på meste at tidligere sex som middelmådig, nesten så jeg skulle ønske jeg ikke hadde opplevd dette, for ingenting måler seg opp mot det jeg hadde med henne. Så nei, ikke vanlig her 

Anonymkode: cfea7...d45

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det 2 ganger. Første gang var med en jeg var sammen med i midten av 20 årene. Den sexuelle kjemien var hinsides, han følte det samme. Men ble ikke langvarig av div årsaker. Var så i ett forhold i 7 år, der sexen var helt forferdelig. Drømte ofte om sexen jeg hadde med x’en. Så ble jeg singel, og var på jakt etter god sex igjen. Hadde sex med 2-3 stk, var helt ok, men ikke den vannvittige kjemien. Så møtte jeg han jeg er sammen med nå. Her er den helt vannvittig. Fantastisk sexuell kjemi, jeg føler meg så trygg sammen med han. Og har hatt mer sex nå på 4 mndr en jeg hadde på 7 år. Helt nydelig å ha utrolig bra sex, samtidig som man er hodestups forelsket. Jeg er nå i midten av 30’årene, å håper at det er han her jeg skal ha sex med for resten av livet. 

Anonymkode: f9cfe...4bb

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har flott kjemi med nåværende mann. ❤️

Men det er en jeg har hatt intens seksuell kjemi med tidligere. Han var så rå og direkte. Fikk meg til å rødme flere ganger. Han kunne sakene sine og fikk frem litt skitne sider av meg. Aldri vært så sår mellom beina etter jeg hadde vært på besøk hos han. 😂 Eneste mannen jeg har hatt som orket sex 3-4 ganger på en dag.

Var ett langdistanse forhold som tok slutt av diverse årsaker. Jeg orker ikke noe som var så ustabilt så det ble som det ble. 

Er glad i familie livet jeg har i dag med min nåværende mann. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig skjeldent! 

Anonymkode: e5a52...762

AnonymBruker
Skrevet

Det er sjelden. Og kombinasjonen av ekstrem seksuell energi og andre trekk som gjør en person attraktiv som partner, forekommer så godt som aldri. You can’t have it all.

Anonymkode: 05c00...23f

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Høres ut som det er noe man ikke opplever så ofte, ja. Jeg hadde egentlig håpet at det var en kode man hadde knekt og at det kunne overføres til nye partnere, men det skal vel ikke være så enkelt. Kanskje det er verd å gjøre en innsats for å se om kjemien er like god på alle områder, og rett og slett være åpen for å flytte.

TS.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke min erfaring.
Det var ei jeg hadde sykt bra kjemi med i senga. Vi kunne snakke, prøve og tirre hverandre med alt ... og hadde sex som gale guder. Det var en ufattelig bra kobling og hadde sex i timesvis hver gang vi var hos hverandre.

Det var ikke det fysiske utseende som tiltrakk meg. Det var personligheten og det seksuelle. Men i lengden holdt det ikke bare med awesome sex. Vi skiltes som fuck friends for en periode og så fadet det ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hm. Høres ut som det er noe man ikke opplever så ofte, ja. Jeg hadde egentlig håpet at det var en kode man hadde knekt og at det kunne overføres til nye partnere, men det skal vel ikke være så enkelt. Kanskje det er verd å gjøre en innsats for å se om kjemien er like god på alle områder, og rett og slett være åpen for å flytte.

TS.

Det er ikke overførbart til nye. Det er relativt sjeldent. Om dere passer sammen ellers også er det lurt å være åpen for å flytte.

Anonymkode: 5516b...4b6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke veldig vanlig, for da hadde det heller ikke vært så spesielt. Jeg møtte en mann fra Australia som var på besøk i Oslo og det sitret da øynene våre møttes, aldri følt meg så tiltrukket før og han mistet munn og mæle da han så meg.

Sexen var helt syk. Jeg liker vanligvis ikke for mye intimitet under sex og kan gjerne unngå kyssing og bli tatt bakfra. Med denne mannen var jeg hypnotisert, vi kysset i timesvis og han ba meg se han inn i øynene under sex, så fikk jeg vaginalorgasme som er veldig uvanlig for meg. Vi hadde konstant sex i 2 døgn og kom igjen og igjen. 4 år senere har vi fremdeles kontakt der vi ikke klarer å glemme den andre fullstendig, og det kom frem at vi begge fremdeles tenker på den andre når vi koser med oss selv. 

Skulle ønske sånn kjemi var vanligere å møte på for ikke opplevd siden 😅

Anonymkode: e0a4d...5c7

Skrevet

Jeg har opplevd det en gang. Den mannen beholdt jeg for å si det slik. 😄

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ekstrem seksuell kjemi har jeg opplevd en gang, og det hadde ingenting med utseende å gjøre. Han er ikke en jeg vanligvis ville falt for, men ALT klaffet seksuelt. Og jeg tror at mye av den kjemien ligger i lukt, jeg smeltet bare jeg kjente lukta av han (ikke parfyme/såpe, men kroppslukt). Og underlivene våre føltes som «hånd i hanske». 100% match. Gud som jeg savner å ha sex med denne mannen, men ønsker ikke han som person inn i livet mitt mer. Sex betyr ikke alt, men jeg vet at jeg aldri kommer til å få oppleve denne magiske sexen med noen igjen. 
k48

Anonymkode: 75a00...c65

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...