AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Snakket masse sammen online og skulle møtes nå i helgen. Vi hadde en så gode tone, og snakket som vi hadde kjent hverandre bestandig. Han hadde sett både ansikt og vanlige kroppsbilder med klær på, jeg har kun 6 kg for mye, og et veldig pent ansikt. Selv var han ikke kanskje så pen å se på, men jeg likte personligheten hans og han vokste på meg når vi snakket. I går så var vi litt dirty og han sendte noen bilder og jeg lovte å sende et på morgenen, jeg sendte han et bilde av rumpa mi med trusa på som han ønsket. Pleier ikke sende så mye sånne bilder, men følte meg trygg på han. Han så bilde, og har nå rett og slett slettet meg. Slettet meg overalt. Ok, så var kanskje rumpa mi noe annet enn det han så for seg. Selvom jeg ikke skjønner. Jeg har da en helt vanlig rumpe, ikke for stor eller for liten. Den er finere i virkeligheten også, jeg synes det er vanskelig å ta bilder sånn på den måten. Jeg synes det var dårlig gjort av han når vi skulle møtes og alt, og bare slette meg fordi han ikke likte det bilde. Jeg opplevde også i fjor en mann jeg hadde snakket med og møtte , han var så gira på meg. Når vi hadde sex så så ha at jeg hadde et litt stygt opperasjonsarr på magen. Han spurte rett ut på en ekkel måte hva det var, og brøt faktisk med meg fordi han forventet ikke det. Altså, hallo? Det er et arr på ca 8 cm på siden, men det var tydeligvis forventinger om perfeksjon så. Dette var også en helt vanlig gutt, ikke noen veldig kjekkas han heller, så at han skulle være så pirkete på mitt utseende synes jeg er dårlig gjort. Sånne ting som dette skader selvbilde mitt, det gjør at jeg ikke føler meg god nok og jeg er nå lei meg. Nå føler jeg at rumpa mi ikke er noe fin når jeg faktisk ble ghostet pga den. Hvorfor er flere gutter sånn her? Itillegg klager de ofte på at de ikke får damer. Men hvilke damer vil dem ha da, modellene bare? Kanskje noen menn kan svare her også. Jeg blir seriøst redd for å vise meg for en mann igjen, når jeg ser meg selv i speilet nå så føler jeg meg ikke bra. De mennene jeg dater er i 30 og starten av 40 årene, og tilsynelatende oppegående karer med jobb og livet på stell,men jeg føler de har skyhøye forventninger til damer. Anonymkode: 33084...f18 20 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 ! Ikke send bilder av deg selv i trusa til menn du ikke kjenner!!! Det er ingenting i veien med rumpen din, men topplokket har visst tatt tidlig helg! Anonymkode: 34440...eb3 37 12
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ! Ikke send bilder av deg selv i trusa til menn du ikke kjenner!!! Det er ingenting i veien med rumpen din, men topplokket har visst tatt tidlig helg! Anonymkode: 34440...eb3 Som sagt så pleier jeg ikke det altså, men det skjedde fordi stemingen lå der og jeg var betatt. Var kun av rumpa, ikke noe annet. Ikke ansikt eller noe annet gjenkjenbart, sånn tenker jeg på. Anonymkode: 33084...f18 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: ! Ikke send bilder av deg selv i trusa til menn du ikke kjenner!!! Det er ingenting i veien med rumpen din, men topplokket har visst tatt tidlig helg! Anonymkode: 34440...eb3 Dette her.... Du må lese om nettvett. Også kan du ikke basere selvfølelse på hva andre forteller deg om utseendet.. Anonymkode: 40c96...ca2 14
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Han testet deg for å se om du var dum nok å sende bilde av rumpa de, du bestod ikke testen. Anonymkode: 553a7...dbe 7 3
hocane Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er flere gutter sånn her? Itillegg klager de ofte på at de ikke får damer. Men hvilke damer vil dem ha da, modellene bare? Kanskje noen menn kan svare her også. Jeg blir seriøst redd for å vise meg for en mann igjen, når jeg ser meg selv i speilet nå så føler jeg meg ikke bra. De mennene jeg dater er i 30 og starten av 40 årene, og tilsynelatende oppegående karer med jobb og livet på stell,men jeg føler de har skyhøye forventninger til damer. Tinder menn er ikke en god refleksjon på hvordan menn er. Tinder er og forblir en sexapp. Selvsagt finnes det eksempler hvor det er unntak, men i all hovedsak brukes tinder som en sexapp. Også synes du det er rart at du blir vurdert utifra hvordan du ser ut? De få mennene som faktisk får jevnlig napp på tinder har et hav å velge fra. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette her.... Du må lese om nettvett. Også kan du ikke basere selvfølelse på hva andre forteller deg om utseendet.. Anonymkode: 40c96...ca2 Men altså, vi har snakket sammen lenge og vi ble litt dirty, som kan skje. Han sendte meg mer dristig bilder enn hva jeg sendte. Og som sagt så er det ikke noe på bilde som er gjenkjenbart. Men det var kanskje dumt da, jeg ble revet med fordi han gjorde meg tent. Jeg skjønner, men dessverre så blir selvbilde revet i stykker når jeg får høre, eller føle på at andre synes jeg ikke er pen nok. Det er jo ganske naturlig, er det ikke? Anonymkode: 33084...f18 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 hocane skrev (Akkurat nå): Tinder menn er ikke en god refleksjon på hvordan menn er. Tinder er og forblir en sexapp. Selvsagt finnes det eksempler hvor det er unntak, men i all hovedsak brukes tinder som en sexapp. Også synes du det er rart at du blir vurdert utifra hvordan du ser ut? De få mennene som faktisk får jevnlig napp på tinder har et hav å velge fra. Vi møttes ikke på tinder, vi møttes på sukker og han var veldig på at han ønsket et forhold. Anonymkode: 33084...f18 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Skrevet 4. august 2023 Han selv hadde verken lekker kropp eller ansikt. Jeg ga han en sjanse fordi han skrev bra, og med tiden så vokste han på meg og jeg ble betatt av han. Jeg føler liksom ikke jeg har gjort noe galt 😔 Anonymkode: 33084...f18 6
hocane Skrevet 4. august 2023 #10 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi møttes ikke på tinder, vi møttes på sukker og han var veldig på at han ønsket et forhold. Anonymkode: 33084...f18 Selvfølgelig var han det. Du har blitt utnyttet akkurat som han har ghostet 10-15 andre jenter før deg. Høres ut som en topp 20 % mann og du konkurrerer dermed mot et hav av andre kvinner. 1 1
hocane Skrevet 4. august 2023 #11 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han selv hadde verken lekker kropp eller ansikt. Jeg ga han en sjanse fordi han skrev bra, og med tiden så vokste han på meg og jeg ble betatt av han. Jeg føler liksom ikke jeg har gjort noe galt 😔 Anonymkode: 33084...f18 Bullshit 😅 1 1
Macro Skrevet 4. august 2023 #12 Skrevet 4. august 2023 Du må slutte å date gutter og begynne å date menn. Det løser mange problemer. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #13 Skrevet 4. august 2023 hocane skrev (1 minutt siden): Bullshit 😅 Hæ? Hvorfor sier du det? Anonymkode: 33084...f18 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #14 Skrevet 4. august 2023 Jeg tenker det er like greit at du er kvitt ham, selv om jeg skjønner du er såret. Det har ikke nødvendigvis noe å gjøre med utseendet på rumpa di heller. For alt du vet kan han være gift, og blitt fersket av kona. Det finnes nok av disse trådene på KG. Send forresten ikke flere rumpebilder til noen du ikke kjenner, det er fullstendig mangel på nettvett. Anonymkode: 28047...6d9 12 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #15 Skrevet 4. august 2023 hocane skrev (1 minutt siden): Bullshit 😅 Ikke bullshit på Sukker. Anonymkode: 34440...eb3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #16 Skrevet 4. august 2023 hocane skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig var han det. Du har blitt utnyttet akkurat som han har ghostet 10-15 andre jenter før deg. Høres ut som en topp 20 % mann og du konkurrerer dermed mot et hav av andre kvinner. Han er nok ikke noen topp 20 mann som du sier. Han var ikke pen utseendemessig, men for meg teller alltid personlig mer. Og han snakket så bra, om alt og ingenting, og det betyr alt for meg. Anonymkode: 33084...f18 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #17 Skrevet 4. august 2023 Ikke la dette gå innpå deg. Disse fyrene var bare uansett ikke noe å samle på. Hvis et arr og en rumpe ikke var bra nok, så hadde de feil fokus i utgangspunktet. Og du hadde endt opp i et kjipt forhold med overflatiske menn. Anonymkode: da13c...285 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #18 Skrevet 4. august 2023 Jeg skjønner at det ikke var det beste nettvettet, men jeg ble revet med fordi han tente meg så. Er lenge siden det har klaffet så bra følte jeg, så jeg følte en stor dragning mot han når jeg sendte det bilde. Men som sagt så passet jeg på at det ikke var noe gjenkjenbart av meg ellers, mtp at man aldri vet hva andre bruker bilder man sender til. Anonymkode: 33084...f18
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #19 Skrevet 4. august 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er flere gutter sånn her? Itillegg klager de ofte på at de ikke får damer. Dette gir ingen mening, det er jo ikke de du vil ha som "klager over at de ikke får damer"? Mest sannsynlig får de lett damer, og velger tydeligvis noen andre. Sånn er livet, og du går videre. Blir du tiltrukket av alle menn da? Og er du slem om du ikke blir det? Anonymkode: aadaf...cae
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #20 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke la dette gå innpå deg. Disse fyrene var bare uansett ikke noe å samle på. Hvis et arr og en rumpe ikke var bra nok, så hadde de feil fokus i utgangspunktet. Og du hadde endt opp i et kjipt forhold med overflatiske menn. Anonymkode: da13c...285 Jeg prøver, og jeg kommer nok over det, men akkurat nå føler jeg meg ordentlig dritt. Hadde gledet meg så til møte vårt i helgen. Men ja du har helt rett, jeg ønsker ingen mann som har feil fokus og jeg hadde ikke ønsket et sånt forhold. Anonymkode: 33084...f18 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå