AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ae-grep-overrasker-veldig-tungvint/15933969/ Var du klar over dette? Jeg la merke til at det sto at jeg måtte sveipe for å aktivere tilbudene sist jeg var inne i appen, men tenkte ikke over at jeg ikke fikk dem om jeg lot være. Synes dette er ganske dårlig av Rema 1000, de burde ha informert kundene sine om det iallefall! Synes Æ var bra før, men etter de kuttet 10-på topp listen og begynte med bare noen få (og ofte dårlige) tilbud synes jeg det har tapt seg. En annen ting som plager meg er at Æ-kontoen bare er knyttet til bankkort, slik at man ikke får rabatt om man betaler med telefon eller klokke (vet at man kan registrere seg i appen, men det er litt mer tungvindt). Hva synes dere om Æ-appen slik den er nå? Anonymkode: dab21...2ea 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Det finnes allerede en milelang tråd om Æ Anonymkode: b38d5...787
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Er jo bare å åpne? Det må man jo uansett for å få vite hva man får? Anonymkode: da427...e21 1
Kratt_ Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Det som kan klages på skal jammen meg klages på! 🤣 Det er en ikke-sak. Man må uansett inn på appen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Akkurat det at priskuttene "må aktiveres" synes jeg er en ikke-sak. Du aktiverer ved å gå inn på priskuttoversikten. Hvordan vet du hva du har kutt på uten å gå inn på tilbudene..? 🤦♂️ Anonymkode: 914f7...d4e
os Maxilla Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 Nå ble jeg ganske irritert faktisk! Jeg var ikke klar over dette når jeg var på Rema tidligere i uka. Var ikke noe storhandel, så jeg sjekket ikke appen. Og jeg gjør uansett ikke det hver gang heller, for jeg er ikke alltid interessert i å la meg distrahere til å kjøpe noe annet enn akkurat det jeg skal ha. Jeg ser jo nå at jeg har personlige kutt på akkurat det jeg handlet, men det har selvsagt ikke blitt aktivert det da. Og er ikke det hele poenget med appen, at man i teorien iallefall, skal få tilbud på det man handler ofte? Da burde det jo ikke være nødvendig å gå inn i den hele tiden. Er det tilbud på noe så skal man da få det til den prisen selv om man ikke visste om det? Det har hendt mange ganger at jeg har kjøpt noe uten at jeg visste at det var på tilbud, skal de ha lov å slå inn full pris på alle tilbudsvarer da, i tilfelle kundene ikke følger med i kassa? Dette sparer de sikkert dritmye penger på, forbanna luringer 💩👎
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 2 hours ago, os Maxilla said: Og er ikke det hele poenget med appen, at man i teorien iallefall, skal få tilbud på det man handler ofte? Da burde det jo ikke være nødvendig å gå inn i den hele tiden. I realiteten er det absolutt ikke sånn, virker som det er de samme tilbudene på omgang til de fleste. Så de kunne like gjerne bare hatt dem i kundeavisen. Anonymkode: 7723b...e7d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Skrevet 4. august 2023 Du må jo sveipe for og se hva du har rabatt på uansett? Eller handler du masse tilfeldige varer og håper du får 15% avslag på en eller to? Anonymkode: 84222...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå