Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på letrozol noen sykluser nå og valgte denne gang og triple dosen. Jeg pleier å ha eggløsning på dag 16, men fikk kraftige eggløsningssmerter på dag 13 denne gang. Tydelig stikk på høyre side som vare 3-4 timer. Etterpå ble det veldig ømt som et belte rundt livmor. Jeg har ikke tatt eggløsningstester denne måneden og lurer på om dette betyr at egget slapp når smertene var så intense? 

Anonymkode: b9dbd...b9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre kan ingen svare på dette..blir du fulgt opp av gynekolog? Var det hun som sa du skulle ta trippel?

Skrevet (endret)

.

Endret av Aurora12
AnonymBruker
Skrevet

Kan være alt mulig. Kan hende du hadde luft i tarmen. Kan hende det var en syste som sprakk. Kan hende det var eggløsningsmerter. 

Anonymkode: c0337...b8b

AnonymBruker
Skrevet
Aurora12 skrev (Akkurat nå):

.

Sofakona skrev (18 minutter siden):

Dessverre kan ingen svare på dette..blir du fulgt opp av gynekolog? Var det hun som sa du skulle ta trippel?

Blir ikke fulgt opp av gynekolog men fikk beskjed om å prøve trippel en stund fremover. Kan slike smerter komme i forkant av eggløsning? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan være alt mulig. Kan hende du hadde luft i tarmen. Kan hende det var en syste som sprakk. Kan hende det var eggløsningsmerter. 

Anonymkode: c0337...b8b

Har hatt slike smerter før rundt eggløsning men da har det vært noen dager senere i syklus.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir ikke fulgt opp av gynekolog men fikk beskjed om å prøve trippel en stund fremover. Kan slike smerter komme i forkant av eggløsning? 

Du kan være overstimulert...du burde fått tatt ultralyd når du tar trippel...

Men ingen kan gi svar på det du lurer på...det kan være luft smerter..cyster.. overstimulert... eggløsning...etc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på triple kurer, og fikk å slike smerter du beskriver. Smertene kom den dagen eggløsningstesten ble positiv, men varte lenger enn dine. Rundt et døgn. Skjedde på syklusdag 11.

Anonymkode: 7693a...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får slike smerter samtidig som positiv eggløsning. Uten medisiner vel å merke.

Anonymkode: a8619...b2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...