Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar fra vanlig UiO opptakskontoret nå. Kun sånn standard teit svar😂 Etterfylling pågår fra 4 august og utover. Dersom noen trekker seg kan studiet etterfylles. Bla bla bla. Var ikke det jeg spurte om🥲 håper det odontologiske fakultet kan svare litt bedre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMGGGG! Ble ringt og tilbudt plass nå🥹 så sjuuuukt letta fyyyyfader. 

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
22 minutter siden, Oslojente94 said:

Gratulerer!! 🥳 Kan jeg spør om du søkte på ordinær kvoten og om du hadde studieplass i uib?☺️

Skrevet
Odontolog skrev (4 minutter siden):

Gratulerer!! 🥳 Kan jeg spør om du søkte på ordinær kvoten og om du hadde studieplass i uib?☺️

Takk!! Var nr.1 på ordinær kvote ja. Nei, ikke søkt noe annet sted enn Oslo😊

Skrevet
3 hours ago, Oslojente94 said:

Gratulerer så mye!!!  Håper jeg hører fra dem snart, er så stresset. 

• Hjerte 1
Skrevet
3 hours ago, Oslojente94 said:

men jeg skjønte ikke det var en annen som sa også at hun/han var på nr. 1 på ventelistet på ordinær? 

Skrevet
Odo2023 skrev (3 minutter siden):

men jeg skjønte ikke det var en annen som sa også at hun/han var på nr. 1 på ventelistet på ordinær? 

Neiii, det var meg bare at jeg hadde glemt å ta av anonym-modusen😊

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Oslojente94 said:

Neiii, det var meg bare at jeg hadde glemt å ta av anonym-modusen😊

ok, 😂 

AnonymBruker
Skrevet

hos oss er studiestart mandag i neste uke. De som ikke møter da evt vil bli kontaktet, skal de ikke ha plassen vil vi etterfylle OM vi enda ikke er overbooka. ting tar desverre tid :(

Anonymkode: 95e57...905

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

hos oss er studiestart mandag i neste uke. De som ikke møter da evt vil bli kontaktet, skal de ikke ha plassen vil vi etterfylle OM vi enda ikke er overbooka. ting tar desverre tid :(

Så, det vil si sannsynligheten for å komme inn er litte. I fjor kom mange inn som var på nr. 15. 17. på venteliste, de tok inn ca. 90 studenter. 

Du har ikke blitt ringt du? 

Skrevet
Odo2023 skrev (2 timer siden):

Så, det vil si sannsynligheten for å komme inn er litte. I fjor kom mange inn som var på nr. 15. 17. på venteliste, de tok inn ca. 90 studenter. 

Du har ikke blitt ringt du? 

Jaaa ifjor var det folk som var på plass nr 10 ringt første skoledag og fikk plass

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Samme er det hos oss. 

Anonymkode: 6a34d...9d7

Skrevet

Vett noen om de slutte å oppdatere venteliste ved etterfyllingspptak? For jeg står fortsatt på samme plass på tross av nr 1 kom inn igår? 🤔

Anonymkode: f6cbf...d8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vett noen om de slutte å oppdatere venteliste ved etterfyllingspptak? For jeg står fortsatt på samme plass på tross av nr 1 kom inn igår? 🤔

Har lest før at det ikke alltid legges inn på samordna. Jeg står fremdeles på venteliste som nr 1 på samordna! Men jeg har fått plass nå, så dere er et nr lavere enn det som står❤️

Skrevet

Åja oki🤞🏽en annen ting som forvirra meg, jeg fikk nytt svar brev ved suppleringopptak, men jeg fikk jo ikke studieplass dt var liksom nytt svarbrev med oversikt over min plass på venteliste😂 så dt var ingenting jeg kunne svare på, noen andre som opplevde det samme? 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja oki🤞🏽en annen ting som forvirra meg, jeg fikk nytt svar brev ved suppleringopptak, men jeg fikk jo ikke studieplass dt var liksom nytt svarbrev med oversikt over min plass på venteliste😂 så dt var ingenting jeg kunne svare på, noen andre som opplevde det samme? 🙈

Ja, jeg fikk samme ved suppleringsopptaket. Fikk hjertet i halsen fordi jeg trodde jeg kom inn, så var det bare info om venteplassnr😂 lurer på om kun de som lå lavt på ventelista fikk? Kjenner mange som ikke fikk det

Skrevet
6 minutter siden, Oslojente94 said:

Ja, jeg fikk samme ved suppleringsopptaket. Fikk hjertet i halsen fordi jeg trodde jeg kom inn, så var det bare info om venteplassnr😂 lurer på om kun de som lå lavt på ventelista fikk? Kjenner mange som ikke fikk det

Hahaha jeg og! Så var det den skuffelsen 🙄😂

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg står også på samme plass, jeg tror ikke de oppdaterer ventelista.

Skrevet

Jeg må nok beynne å pakke nå for reisen min til Bergen. jeg vill ikke miste sjansen om å komme inn der, hva tenker dere om det? skal jeg bare flytte eller vente her til de ringer meg? hva ille dere gjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...