AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Er i dag 4+1 og sitter her og svelger spyttet mitt allerede 😅😭 forrige svangerskap ble jeg ikke kvalm før i uke 5 eller 6. Hadde da moderat/lett kvalme uten oppkast, særlig om morgenen. Fikk en gutt. Vet ikke om kjønnet er av betydning men. Kjenner jeg er spent på fortsettelsen om jeg allerede er kvalm nå. Har kjent det de siste dagene. Flere som var så tidlig kvalme? Hvordan utviklet kvalmen seg? Og hvilket kjønn var babyen? Bare litt gøy å høre om det er forskjellig Anonymkode: 6ec46...b4a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Jeg fikk kvalme brått i uke 7 tror jeg, begge gangene, da var det snakk om oppkast og bilsyke ved uke 8. Uke 4 lever jeg som regel uten å vite noe kanskje litt ømme bryst men det får jeg når jeg har mens også. Anonymkode: 42a60...fcf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Jeg kjente smålig på morgenkvalme fra rundt uke 5.. Er absolutt ikke noe frokost menneske, men plutselig her ble jeg avhengig av å spise noe med en gang jeg stod opp for at ikke kvalmen skulle bli verre. Gav seg vel rundt uke 11 eller noe sånt. Anonymkode: 55b5c...b6c
kjærring Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er i dag 4+1 og sitter her og svelger spyttet mitt allerede 😅😭 forrige svangerskap ble jeg ikke kvalm før i uke 5 eller 6. Hadde da moderat/lett kvalme uten oppkast, særlig om morgenen. Fikk en gutt. Vet ikke om kjønnet er av betydning men. Kjenner jeg er spent på fortsettelsen om jeg allerede er kvalm nå. Har kjent det de siste dagene. Flere som var så tidlig kvalme? Hvordan utviklet kvalmen seg? Og hvilket kjønn var babyen? Bare litt gøy å høre om det er forskjellig Anonymkode: 6ec46...b4a Var hinsides kvalm 1 uke før positiv test 😂 var det som gjorde at jeg tok en test. Fikk ungen i uke 35, og hadde da spydd daglig fra uke 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Kvalm fra uke 3. Var litt derfor jeg tok test. Kvalm døgnet rundt frem til uke 20. Lite oppkast. Anonymkode: 3b45f...91f
Missy77 Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Ble kvalm noen dager før jeg testet positivt (uke 4). Var kvalm 24/7 (men uten oppkast) i tre måneder. Alle tre gangene. Tre gutter.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 Jeg startet å kaste opp fra uke 4, ene svangerskapet var det så ille, at jeg måtte bli lagt inn i uke 5, da jeg var så dehydrert. Anonymkode: 10a39...451
Lilletrille79 Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 Jeg var ikke direkte kvalm i uke 4 men uggen nok til at jeg ikke klarte å drikke kaffe. Derfor tok jeg test og den var positiv😊kvalmen kom gradvis etter det. Har to jenter da. Var kvalm med begge men kastet ikke opp med noen av dem heldigvis. Lykke til 😊
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er i dag 4+1 og sitter her og svelger spyttet mitt allerede 😅😭 forrige svangerskap ble jeg ikke kvalm før i uke 5 eller 6. Hadde da moderat/lett kvalme uten oppkast, særlig om morgenen. Fikk en gutt. Vet ikke om kjønnet er av betydning men. Kjenner jeg er spent på fortsettelsen om jeg allerede er kvalm nå. Har kjent det de siste dagene. Flere som var så tidlig kvalme? Hvordan utviklet kvalmen seg? Og hvilket kjønn var babyen? Bare litt gøy å høre om det er forskjellig Anonymkode: 6ec46...b4a Begge mine gutter har gitt kvalme. Med første var det hypermesis fra start til slutt, med andre stoppet kvalmen i uke 20. Anonymkode: c9c35...1b3
Tough cookie Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 Veldig kvalm fra uke 4-5 og jeg fikk en gutt 🥰
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 Jeg har tidlig vært litt uggen i begge mine svangerskap, men ikke sånn at jeg kaster opp. Fått både gutt og jente Anonymkode: 73408...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå