Vimsa84 Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Har nå en ikke digital vekt (altså slik med pil bare.) Lurer litt på å skaffe meg en litt mer "fancy" en. Er det verdt det? Ønsker tips til en som er stabil og ikke viser flere kilo forskjell om en går av og på flere ganger Gjerne en med app også slik at vekten blir lagret og jeg kan ha enkel oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/helse-og-personlig-pleie/badevekt/withings-body-wbs05-white/245915.11354/?gclid=CjwKCAjww7KmBhAyEiwA5-PUSkMwIfPafeVrssKjjXprtbK3UQotJmrYT7BOujb2HtjJNdfrfq08-xoCqOUQAvD_BwE Fornøyd med denne Anonymkode: cb727...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 Veldig fornøyd med vekt fra Garmin, appen fungerer superbra selv om jeg ikke har Garmin-lokke for full oversikt Anonymkode: 63054...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg har denne og er svært fornøyd. Kobles opp mot app på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Del Skrevet 4. august 2023 Ms. Steele skrev (4 timer siden): Jeg har denne og er svært fornøyd. Kobles opp mot app på telefonen. Vet ikke om det er nøyaktig samme modell vi har, men den ser helt lik ut og er samme merke. Veldig fornøyd vi også, kommer opp full oversikt i appen. Anonymkode: 0ceeb...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 13.11): https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/helse-og-personlig-pleie/badevekt/withings-body-wbs05-white/245915.11354/?gclid=CjwKCAjww7KmBhAyEiwA5-PUSkMwIfPafeVrssKjjXprtbK3UQotJmrYT7BOujb2HtjJNdfrfq08-xoCqOUQAvD_BwE Fornøyd med denne Anonymkode: cb727...9d8 Kjøpt en i samme merke, bare annen modell nå. Men har du lagt til flere brukere? Hvordan gjorde du dette i såfall? Eller fikk lagt til, men hvordan kjenner vekta forskjell? Må han ha egen app/konto, eller logge inn med min? Anonymkode: 5977c...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg har ikke vekt hjemme Anonymkode: 10ade...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå