AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 I oppveksten, når jeg onanerte på gutterommet og ikke hadde noen sted å gjøre av sæden, så klemte jeg hardt rundt kuken når det gikk for meg, slik at sæden ikke fikk sprute ut. Nytelsen var fortsatt stor. I ettertid leste jeg at dette kunne være skadelig, da trykket innover ble stort, og at sæden kunne strømme til blæren og gi betennelser. Er det noen som praktiserer dette? Har du opplevd plager? Det er jo praktisk da, for jeg tenker jo at jenter er heldige som kan onanere uten alt dette griseriet. Anonymkode: e2539...e45
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I oppveksten, når jeg onanerte på gutterommet og ikke hadde noen sted å gjøre av sæden, så klemte jeg hardt rundt kuken når det gikk for meg, slik at sæden ikke fikk sprute ut. Nytelsen var fortsatt stor. I ettertid leste jeg at dette kunne være skadelig, da trykket innover ble stort, og at sæden kunne strømme til blæren og gi betennelser. Er det noen som praktiserer dette? Har du opplevd plager? Det er jo praktisk da, for jeg tenker jo at jenter er heldige som kan onanere uten alt dette griseriet. Anonymkode: e2539...e45 Høres ikke bra ut, tenk om du hadde sprengt ballene i filler?.. fikk du ikke ha runkerull? Anonymkode: 317a6...9df 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Sæden må komme ut. Ikke bra at den går til urinblæra og kan gi deg infeksjoner. Den må ut. Anonymkode: 84faf...f91 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Høres ikke bra ut, tenk om du hadde sprengt ballene i filler?.. fikk du ikke ha runkerull? Anonymkode: 317a6...9df Nei, runkerull hadde jeg ikke. Var livredd for å etterlate spor. I voksen alder synes jeg fortsatt det er litt styr med sæd. Hadde en kjæreste en gang som insisterte på alltid å svelge. Det var praktisk. Anonymkode: e2539...e45 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Sæden skal inn i en mus, inn i en munn eller på tørkepapir. Det bør være 1 av disse 3.. Anonymkode: 84faf...f91
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Glemte også eller i kondom/ i analen. Anonymkode: 84faf...f91
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Glemte også eller i kondom/ i analen. Anonymkode: 84faf...f91 Ikke i gardina? Anonymkode: e2539...e45 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I oppveksten, når jeg onanerte på gutterommet og ikke hadde noen sted å gjøre av sæden, så klemte jeg hardt rundt kuken når det gikk for meg, slik at sæden ikke fikk sprute ut. Nytelsen var fortsatt stor. I ettertid leste jeg at dette kunne være skadelig, da trykket innover ble stort, og at sæden kunne strømme til blæren og gi betennelser. Er det noen som praktiserer dette? Har du opplevd plager? Det er jo praktisk da, for jeg tenker jo at jenter er heldige som kan onanere uten alt dette griseriet. Anonymkode: e2539...e45 Altså, det er meningen at det skal ut, høres veldig usunt ut å blokkere og aldri få utløsning Anonymkode: f657a...58a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke i gardina? Anonymkode: e2539...e45 Jo, Jeg hadde alltid vindusplass på skolen så jeg kunne runke i timen og sprute sæden inn der 👍🏼 Anonymkode: 77fa0...39b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #10 Skrevet 4. august 2023 Bruk kondomer da vel, flere menn jeg kjenner som bruker det for runking. Da forblir du kanskje litt mer følsom også om du skulle få med deg ei dame (sånn at du unngår death grip -skjebnen.) Anonymkode: a80ad...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #11 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke i gardina? Anonymkode: e2539...e45 Jo, alt er lov. Anonymkode: 84faf...f91
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #12 Skrevet 4. august 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, det er meningen at det skal ut, høres veldig usunt ut å blokkere og aldri få utløsning Anonymkode: f657a...58a Det ble jo utløsning, men bare at sæden måtte finne en annen vei enn ut urinrøret. Helt bra er det nok ikke. Anonymkode: e2539...e45
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #13 Skrevet 4. august 2023 Jeg praktiserer dette. Jeg hater alt griset med sæd, pluss det gir meg sterkere orgasmer og raskere recovery så jeg kan ta runk nr 2 raskere om jeg ønsker enn hvis jeg hadde sluppet det ut. Leger har bekreftet at dette ikke er farlig. Sæden kommer ut med urinen neste gang du tisser. Som regel må du tisse rett etterpå 😊 Anonymkode: bbe5e...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #14 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg praktiserer dette. Jeg hater alt griset med sæd, pluss det gir meg sterkere orgasmer og raskere recovery så jeg kan ta runk nr 2 raskere om jeg ønsker enn hvis jeg hadde sluppet det ut. Leger har bekreftet at dette ikke er farlig. Sæden kommer ut med urinen neste gang du tisser. Som regel må du tisse rett etterpå 😊 Anonymkode: bbe5e...1b7 Det kalles for retrograd ejakulasjon Anonymkode: 84faf...f91 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #15 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I oppveksten, når jeg onanerte på gutterommet og ikke hadde noen sted å gjøre av sæden, så klemte jeg hardt rundt kuken når det gikk for meg, slik at sæden ikke fikk sprute ut. Nytelsen var fortsatt stor. I ettertid leste jeg at dette kunne være skadelig, da trykket innover ble stort, og at sæden kunne strømme til blæren og gi betennelser. Er det noen som praktiserer dette? Har du opplevd plager? Det er jo praktisk da, for jeg tenker jo at jenter er heldige som kan onanere uten alt dette griseriet. Anonymkode: e2539...e45 Dette vet jeg mye om, gjør det ofte for mye sterkere og lengre orgasmer. Det jobbes desperat der nede for å få ut sæden, dermed mye lengre og mye mer intense orgasmer. Har og fått til flere orgasmer etter hverandre ettersom kåtheten ikke forsvinner etter en orgasme. Har klart 12 orgasmer på rad ved å gjøre det slik. Ikke opplevd noe smerter eller noe farlig ved dette, avslutter alltid tilslutt med en sprut og da kommer det voldsomme mengder og i en langvarig orgasme som pumper og pumper. Anonymkode: f2b79...989 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #16 Skrevet 4. august 2023 Å klemme rundt kuken, høres brutalt ut. Jeg har derimot sett det anbefalt å klemme på urinrøret bak pungen, for å stoppe sæden. Har aldri sett advarsler mot det. Anonymkode: b1ba6...37a
Mann1977 Skrevet 4. august 2023 #17 Skrevet 4. august 2023 Hva skjedde med å runke i dusjen? Det er jo praktisk 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #18 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å klemme rundt kuken, høres brutalt ut. Jeg har derimot sett det anbefalt å klemme på urinrøret bak pungen, for å stoppe sæden. Har aldri sett advarsler mot det. Anonymkode: b1ba6...37a For meg holder det egentlig å bare holde forhuden litt stramt ned når jeg kjenner at jeg holder på å komme 🤷♂️ jeg har ikke behov for å klemme rundt selve skaftet, men metoden er sikkert litt forskjellig fra person til person😊 jeg syntes i hvertfall det gir sterkere orgasmer og jeg er fortere klar igjen. Dette er dog ikke mulig under sex kun under runkring Anonymkode: bbe5e...1b7
Gjest Elooon Skrevet 4. august 2023 #19 Skrevet 4. august 2023 Ikke lurt å gjøre i det hele tatt. Sæden skal ut. Hva så om det blir gris? Det er bare sæd. Det som det blir lagd barn av. Ikke noe ekkelt i det hele tatt. Bare å tørke opp etterpå, kaste det i do når du onanerer, eller sprute det inni vagina med eller uten kondom, eller munn under sex.
Even Tuell Skrevet 4. august 2023 #20 Skrevet 4. august 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Dette vet jeg mye om, gjør det ofte for mye sterkere og lengre orgasmer. Det jobbes desperat der nede for å få ut sæden, dermed mye lengre og mye mer intense orgasmer. Har og fått til flere orgasmer etter hverandre ettersom kåtheten ikke forsvinner etter en orgasme. Har klart 12 orgasmer på rad ved å gjøre det slik. Ikke opplevd noe smerter eller noe farlig ved dette, avslutter alltid tilslutt med en sprut og da kommer det voldsomme mengder og i en langvarig orgasme som pumper og pumper. Anonymkode: f2b79...989 Tror du gjør en annen ting enn det trådstarter snakker om. Han får faktisk utløsning, men sæden går opp i urinblæra istedenfor ut. Men det har vært en utløsning... og kroppen vil respondere akkurat som om sæden hadde gått ut på vanlige metoden. Høres mer ut som at du har såkalte tørre orgasmer, altså orgasme men uten utløsning. Da er det normalt som du opplever at når utløsningen faktisk kommer, at det blir kraftigere og mere. Ingen sjanse for at du kan få 12 orgasmer med 12 interne utløsninger og SÅ få en massiv sprut på slutten. Ingen har en desiliter sæd i tanken 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå