Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finner meg selv å tenke på eksen min jeg var i forhold med fra 15 årsalderen til rundt 25, altså hele ti år.

Idag er jeg i slutten av tyveårene nå og har samboer, forhold i ett og et halvt år. 

I utgangspunktet var jeg ferdig med forholdet til eksen siste årene og har ikke hatt spesielt kjærlighetssorg, men lettelse fordi all følelser for han var borte i flere år. 
Nå siste tiden har jeg nostalgi og romantiseringstanker om eksen, og om hvor like vi egentlig var og det båndet vi hadde. Om det er egentlig han jeg skulle ende med likevel, og ingen andre kjenner meg like godt som han gjør. Synes sånne tanker har vært skremmende og skammer meg. 

Tror de tankene kom mer opp i forbindelse med at jeg og samboer har gått gjennom en røff periode. Men det er ikke noe som ikke ordner seg, og egentlig har det bra sammen. 

At jeg valgte å gå fra eksen er fornuftig og rett i utgangspunktet. Så jeg forstår ikke hvorfor jeg får sånne tanker plutselig? Håper jeg er ikke eneste, føles tabu og det er ingen jeg kan snakke om det uten å bli dømt. Sikkert ikke her heller som anonym. Har ingen planer om å gjøre noe galt. 

Har det dukket opp slike tanker for deg i forhold også til tross man er over eksen og elsker kjæresten/samboer/mannen? Var det i forbindelse med liten vanskelig periode også? 

Anonymkode: 03392...45b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart eksen gjennom 10 år kjenner deg bedre enn han du har vært ilag med under 2 år. 

Anonymkode: 1bf55...9b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...