Gå til innhold

Er dette koslig, eller passer det ikke inn her til lands?

Gjest Ute1985

Anbefalte innlegg

Gjest Ute1985

Naboen da, bare satt og plukket området fra hverandre, men så tok jeg grep da, og malte uteområdet i hvitt igjen, og hengte opp lamper, har vært litt frem og tilbake da, fordi det er litt vanskelig å få folk til å ha det morsomt bare, men hva syns dere nå, jeg lå i hengekøya til venstre i bildet i noen timer og koste meg, følte meg så nær naturen igjen, vi griller stort sett da, syns det er greit, opprinnelig ville jeg bare at folk skulle samles og ha det gøy, men grilling er jo greit også, hva syns dere: imma.gr - Last opp bildene dine her! - Vis stort bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ute1985
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser fint ut, godt jobba 😊

Anonymkode: 53b3f...a21

hihi, takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes du skal jobbe med formidlingsevnen din og begynne å bruke punktum.

Anonymkode: accd8...92e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ute1985
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes du skal jobbe med formidlingsevnen din og begynne å bruke punktum.

Anonymkode: accd8...92e

Var så vanskelig alt i starten, følte de terroriserte meg hver gang jeg handlet mat også, men så kom jeg en dag over naboen som fant mat i søpla bak butikken, endelig ble jeg fri, fikk liksom aldri opp humøret, gruet meg hver gang, men så fant jeg mat i søpla istedet, og fant en utvei, og nå har jeg dekorert litt ute også og griller jevnlig med naboene og har det morsomt, man tror det ikke er noen muligheter, men det hender man har flaks, ja, skal jobbe med punktum 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...