Gå til innhold

Kvinner som har "jeg prøver å finne ut av det" på spørsmål om hva de er ute etter på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet at mange av de hadde ønsket forhold om de fikk muligheten, men de er samtidig redde for å håpe på for mye. For meg er det ekstremt turn off at de ikke får det som de ønsker. Hva tenker dere? Er det noen vits i å sveipe ja på en sånn kvinne?

Endret av Majer
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sveiper kun ja på de når målet  er tømming (samt å få hpv og herpes).

En voksen mann eller dame som lager seg profil på tinder og " vet ikke hva jeg søker"  er en fuckboy /fuckwoman.

Anonymkode: cfc48...c9a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (8 timer siden):

Jeg vet at mange av de hadde ønsket forhold om de fikk muligheten, men de er samtidig redde for å håpe på for mye. For meg er det ekstremt turn off at de ikke får det som de ønsker. Hva tenker dere? Er det noen vits i å sveipe ja på en sånn kvinne?

Mener du at de skriver: «Prøver å finne ut av det»? Det som fylles ut øverst i bioen? 

Anonymkode: 11988...339

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Mener du at de skriver: «Prøver å finne ut av det»? Det som fylles ut øverst i bioen? 

Anonymkode: 11988...339

Ja!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det litt mer som at man tar det som det kommer. At Tinder er mest for tidsfordriv, men at hvis det plutselig dukker opp noe aktuelt er ikke videre forhold utelukket.

Anonymkode: 1b858...ac7

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tolker det litt mer som at man tar det som det kommer. At Tinder er mest for tidsfordriv, men at hvis det plutselig dukker opp noe aktuelt er ikke videre forhold utelukket.

Anonymkode: 1b858...ac7

👆👆 Dette. Jeg hadde prøver og finne ut av det. Var litt der at jeg var ikke på jakt etter noe kjempeseriøst, var mer der for å evt finne en fast fuckboy. Men, så utviklet det seg følelser for en jeg møtte. Så nå er jeg i fast forhold 😜

Anonymkode: e4f71...05f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...