Majer Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 (endret) Jeg vet at mange av de hadde ønsket forhold om de fikk muligheten, men de er samtidig redde for å håpe på for mye. For meg er det ekstremt turn off at de ikke får det som de ønsker. Hva tenker dere? Er det noen vits i å sveipe ja på en sånn kvinne? Endret 4. august 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Sveiper kun ja på de når målet er tømming (samt å få hpv og herpes). En voksen mann eller dame som lager seg profil på tinder og " vet ikke hva jeg søker" er en fuckboy /fuckwoman. Anonymkode: cfc48...c9a 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Majer skrev (8 timer siden): Jeg vet at mange av de hadde ønsket forhold om de fikk muligheten, men de er samtidig redde for å håpe på for mye. For meg er det ekstremt turn off at de ikke får det som de ønsker. Hva tenker dere? Er det noen vits i å sveipe ja på en sånn kvinne? Mener du at de skriver: «Prøver å finne ut av det»? Det som fylles ut øverst i bioen? Anonymkode: 11988...339 1
Majer Skrevet 4. august 2023 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Mener du at de skriver: «Prøver å finne ut av det»? Det som fylles ut øverst i bioen? Anonymkode: 11988...339 Ja!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Jeg tolker det litt mer som at man tar det som det kommer. At Tinder er mest for tidsfordriv, men at hvis det plutselig dukker opp noe aktuelt er ikke videre forhold utelukket. Anonymkode: 1b858...ac7 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tolker det litt mer som at man tar det som det kommer. At Tinder er mest for tidsfordriv, men at hvis det plutselig dukker opp noe aktuelt er ikke videre forhold utelukket. Anonymkode: 1b858...ac7 👆👆 Dette. Jeg hadde prøver og finne ut av det. Var litt der at jeg var ikke på jakt etter noe kjempeseriøst, var mer der for å evt finne en fast fuckboy. Men, så utviklet det seg følelser for en jeg møtte. Så nå er jeg i fast forhold 😜 Anonymkode: e4f71...05f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå