Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort. Jeg og samboeren har hatt et forhold hvor han har trengt endel tid for å tenke hva han vil. Reist endel helger til sin mor for å koble av. Bodde i leiligheten sin noen uker. Har pratet en god del og bestemt oss for å prøve videre. Veldig glad i han og får følelsen av at han er glad i meg.  Han har sin leilighet fortsatt. Planen var å selge den på sikt. Har vært på en to dagers kjekk fjelltur. I kveld gikk jeg og traff noen venninner. Fikk meld at han sover i sin leilighet snakkes i morgen. Litt rart er vi tilbake der vi var? Eller? Hva gjør jeg?
Vi har planlagt en utenlandstur neste uke. Bestilte den i januar før alt dette skjedde. 

Anonymkode: 62b44...e11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er blitt særboer.

Anonymkode: 1048d...36e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dra på turen og se hvordan det går, men jeg ville ikke stolt på noen som er så av og på. Man skaper ikke stabilitet og et godt forhold ved å forsvinne sånn. Ja, alle trenger space i blant, men bodd i leiligheten sin noen uker? Hmm.. høres shady ut. Sikker på at han ikke er utro?

Anonymkode: 1af2f...9dd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dra på turen og se hvordan det går, men jeg ville ikke stolt på noen som er så av og på. Man skaper ikke stabilitet og et godt forhold ved å forsvinne sånn. Ja, alle trenger space i blant, men bodd i leiligheten sin noen uker? Hmm.. høres shady ut. Sikker på at han ikke er utro?

Anonymkode: 1af2f...9dd

Det er jeg 100% sikker på at han ikke er. Skulle tenke trengte tid. Jeg tok kontakt og sa vi måtte prate. Sa hva jeg forventet og han var enig. Han sa sine meninger.   Tenkte å spør om han vil komme på frokost  i morgen og så får vi prate igjen… Nei absolutt ikke. Har sagt at tilliten vil ta en liten stund å få på plass.  

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg og samboeren har hatt et forhold hvor han har trengt endel tid for å tenke hva han vil. Reist endel helger til sin mor for å koble av. Bodde i leiligheten sin noen uker.

Tror han ønsker å gjøre det slutt, men han sliter med å få det gjort - både fordi du er ei bra dame og det "ukjente" - hvorvidt han vil finne ei ny dame 

Anonymkode: 3f8d8...87b

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror han ønsker å gjøre det slutt, men han sliter med å få det gjort - både fordi du er ei bra dame og det "ukjente" - hvorvidt han vil finne ei ny dame 

Hm, hvordan får jeg frem om det er det han vil? Veldig fin som kjæreste når vi er sammen. Men jeg har sagt at jeg reiser ikke på ferie som venner det var han enig i. 

AnonymBruker
Skrevet

En ting er sant. Jeg kan ikke ha det slik. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

En ting er sant. Jeg kan ikke ha det slik. 

Kanskje du bare må si at du ikke orker å ha det sånn og at du gjør det slutt. Da blir han enten lettet, eller så skjønner han at han ikke ønsker at det skal bli slutt.

Anonymkode: d3f28...772

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje du bare må si at du ikke orker å ha det sånn og at du gjør det slutt. Da blir han enten lettet, eller så skjønner han at han ikke ønsker at det skal bli slutt.

Anonymkode: d3f28...772

Eller spør vil du gjøre det slutt eller ikke? Jeg er glad i deg, men kan ikke ha det slik. To dager hvor vi har det fint , men så skjer dette? 

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hm, hvordan får jeg frem om det er det han vil? Veldig fin som kjæreste når vi er sammen. Men jeg har sagt at jeg reiser ikke på ferie som venner det var han enig i. 

Jeg tenker du må spør han rett ut. Om han sier nei, så la han forstå hvor stor påkjenning det er for deg når han oppfører seg slik. Gjør han ikke noe med det, ville jeg vurdert å gått. Satt han fri - og deg selv, ikke minst. Er seig pining det han driver med

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eksen min. Stikker bort så fort ting blir litt vanskelig. Forstår at folk trenger å tenke, men følelsen av å sitte hjemme på gress og vente på svar utallige ganger ga meg bare angst. Har dessverre ikke noen gode råd. Ønsker deg lykke til og varme klemmer!

Anonymkode: dee73...a70

AnonymBruker
Skrevet

Ghoster han.

Anonymkode: 813c2...c34

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg tenker du må spør han rett ut. Om han sier nei, så la han forstå hvor stor påkjenning det er for deg når han oppfører seg slik. Gjør han ikke noe med det, ville jeg vurdert å gått. Satt han fri - og deg selv, ikke minst. Er seig pining det han driver med

Er 3 år får litt følelser. men må nok spør han. Ikke svart på meldingen jeg sendte

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er 3 år får litt følelser. men må nok spør han. Ikke svart på meldingen jeg sendte

Tre år er lenge. Ville tatt det opp når dere treffes, ikke på melding

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tre år er lenge. Ville tatt det opp når dere treffes, ikke på melding

Er det. Følelser får tid til å utvikle seg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det. Følelser får tid til å utvikle seg

Mulig jeg misforstod hva du mente, men forstod det som at han hadde holdt på med denne vinglingen i tre år. Du skriver ikke hva som har holdt på i tre år…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mulig jeg misforstod hva du mente, men forstod det som at han hadde holdt på med denne vinglingen i tre år. Du skriver ikke hva som har holdt på i tre år…

Mulig jeg var litt utydelig. Vi har vært sammen i 3 år. Bodd sammen over et år. Vinglingen startet rundt påske. Har hatt en samtale i juni hvor vi ble enige om hvor vi stod og hva vi vil fremover. Dette er ikke å skape trygghet og tillit. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fokuserer mye på hvordan han har det, hva han trenger og hva han vil. Hva vil du? Hva trenger du av han nå? Hvordan har du det med dette? 

Anonymkode: 710fb...10d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville invitert til en prat. Gleder han seg til turen? Jeg ville absolutt brukt turen til å undersøke om det finnes en god gnist mellom dere fortsatt. Er han tilbakeholden på turen så sier det alt tenker jeg, om manglende interesse. Vil han kose, vil han gjøre ting sammen med deg, osv? Min mening er at om man trenger evighet på å tenke så er interessen for dårlig. Jeg hadde blitt så lei meg at jeg ikke hadde giddet. Jeg er da en person som trenger MYE nærhet, interesse og engasjement. Så imponert over din raushet så langt 👌

Anonymkode: b2bb5...9ea

• Liker 1
Skrevet

Vinglete «mannfolk» kommer det aldri noe godt ut av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...