AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Jeg har siden barn av i perioder lagd en lyd, ofte det jeg har trodd er forbindelse med angst. Lyden høres ut litt ut som ah ah ah ah ah, litt som en host du ikke kommer halvveis med engang. Kan forsvinne i perioder, men når den først kommer kommer tilbake så kan den pågå over en lengre periode. Jeg har trodd det har vært i forbindelse med angsten min. Jeg har adhd, og indre uro har jeg også forvekslet med angst. Jeg har angst ingen tvil om det. Nå har jeg den lyden da som plager meg, holdt på siden mai ihvertfall. Ene barnet mitt/ungdom da sa kan du slutte med den lyden, den er irriterende. Skjønner jo det synes jeg også, skulle gjerne ha klart og styrt den selv til og forsvinne. Hun og et annet barn jeg har, begge er over 15. har tourettes, ene har adhd i tilegg og begge har autisme ganske høytfungerende. Sa i dag spurte hun om jeg også hadde tourette. Og da sa jeg aner ikke, mulig det kan være ticks. Som jeg nevnte til henne, det er ikke nok og utrede. Men ikke utenkelig at jeg kan ha det. Men det oppfyller ikke tourettes diagnosen. Som alt annet er det vel grader av alt. Mine jenter har ikke ord dem sier ut, men alt det andre. Man føler seg litt rar og synes det er ubehagelig og gjøre det på jobben. At dem skal bli irriter eller spørre hva det er. Aner jo ikke selv. Noen som har sånt selv? Eller kjenner noen som har det sånn? Anonymkode: e1288...391
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Ikke uvanlig å tickse, når man har ADHD. Han her med ADHD, har I perioder. Varierer på varighet og hvilke type. Vi gikk beskjed om at det kalles adhdtics Anonymkode: f25e6...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå