AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Lurer på om noen har fått fjernet åreknuter? Ikke kosmetisk. Har ett par store åreknuter på baksiden av leggen, lurer på om dette kan ha noe av grunnen til at det klør, stikker, verker og noen ganger hovner opp i beina. Er dette "grunn" nok til å få de fjernet? 🩸 Anonymkode: 26153...639
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Jeg har fjernet åreknuter to ganger på samme ben. Nå har de dukket opp igjen, men denne gangen ville de vente med å fjerne dem. Legen sa de kun opererte bort hvis de var smertefulle, eller startet å væske. Så de har strammet inn på hvor tidlig de opererer. Men er de smertefulle vil jeg absolutt tro at du får fjernet dem. Anonymkode: 3fe75...6ad
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har fjernet åreknuter to ganger på samme ben. Nå har de dukket opp igjen, men denne gangen ville de vente med å fjerne dem. Legen sa de kun opererte bort hvis de var smertefulle, eller startet å væske. Så de har strammet inn på hvor tidlig de opererer. Men er de smertefulle vil jeg absolutt tro at du får fjernet dem. Anonymkode: 3fe75...6ad Skjønner ikke helt hvordan de kommer tilbake? 🤔 Tar det lang tid? Gikk du via legen og får henvisning? Anonymkode: 26153...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå