Gå til innhold

Hvorfor skrive stjernetegn på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det så mange som er opptatt av det? Fyller dere ut alt man kan hake av i bioen? 

Anonymkode: 34b1a...b2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt interessant. Noen er veldig opptatte av dette ja. Jeg er litt usikker på hva jeg mener, men synes noen ganger at stjernetegn og bra/dårlig kompatibilitet stemmer fascinerende godt. Men å vurdere om man skal gå på date eller ikke kun basert på stjernetegn er jo litt voldsomt.

Kvinne, 23

Anonymkode: 413f8...bd1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg virkelig droppet 

Anonymkode: eb7e9...e88

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det ville jeg ha droppet. Menn ser på deg som ei gal Jenny Huse.

Endret av cisco1
  • Liker 1
Skrevet

Da virker det som at man tror at det spiller en rolle.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Astrologi er basert på at stjerner som er unevnelig langt unna hverandre, men som ser ut som de er en samling når vi ser dem i 2D plan, sendte ut energi for 100-1000 millioner år siden som treffer jorda akkurat i dag og dermed påvirker ditt kjærlighetsliv. 

Dette er mye mer troverdig enn all form for bevisbasert og etterprøvbar vitenskap som de tuter om på skolen. 

Derfor. 

Anonymkode: 7849a...c02

• Liker 4
Skrevet

Mange dumme kjerringer der ute som tror på den slags. Kan brukes til din fordel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det ikke med, så unngår jeg forhåpentligvis de få mennene som tror på astrologi 😅 Er litt skeptisk til menn som har oppgitt sitt, men det er for mange til å ikke sveipe på noen av dem. Gambler på at de fleste ikke tenker over det (men vil dere seriøst date damer som tror på astrologi??). Dropper også personlighetstype da disse testene i hovedsak er kvasivitenskap (jeg blir sjelden den samme). Står det spirituell, eller religiøs, sveiper jeg venstre tvert. 

Anonymkode: 51713...b8e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

(men vil dere seriøst date damer som tror på astrologi??)

Et hull er et hull. Og damer som tror på horoskoper er da selvfølgelig ikke noe man tar på alvor?

Anonymkode: 0f17a...26e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er noen som tror det har noe å si. I Japan kunne man fylle ut blodtype (deres versjon av astrologi).

Anonymkode: de2f7...e11

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare kvinner som skriver dette?

Anonymkode: fd869...202

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er vel bare kvinner som skriver dette?

Anonymkode: fd869...202

Nei, ser at veldig mange menn gjør det. Derfor lurte jeg på hvorfor 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, ser at veldig mange menn gjør det. Derfor lurte jeg på hvorfor 🙈

Jeg vil tro at det er fordi de fleste av dem bare fyller ut det de kan fylle ut, ev. at noen av dem tror at "dette liker nok damene".

Har aldri møtt en mann som faktisk har vært opptatt av stjernetegn.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mange menn som oppgir stjernetegn fordi mange damer er så opptatt av det. 

Og selv om man ikke tror på det, så er det en sosial og søt greie. "åå er du også løve?" [forelsket] 

Anonymkode: 7849a...c02

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke tinder, men jeg hadde synes det var veldig praktisk, da vet jeg hvem jeg skal holde meg unna 🤣

Anonymkode: 89ab3...d72

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg ikke tinder, men jeg hadde synes det var veldig praktisk, da vet jeg hvem jeg skal holde meg unna 🤣

Virker som 80% av menn mellom 40-48 oppgir stjernetegnet, så da er det ikke mange igjen å sveipe på 😅 Aner ikke hva yngre og eldre menn enn dette gjør.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker som 80% av menn mellom 40-48 oppgir stjernetegnet, så da er det ikke mange igjen å sveipe på 😅 Aner ikke hva yngre og eldre menn enn dette gjør.. 

Jeg mente at da vet jeg hvilke menn jeg skulle ha holdt meg unna basert på stjernetegnet. Jeg tror på det, og enkelte stjernetegn slår aldri feil 😅

Skrevet

jeg ble spurt hvilket stjernetegn jeg var av en mann. svarte enhjøring. trodde seriøst han kødda. ble unmatched 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns stjernetegn er morsomt, men er useriøs om det. Foruten den gangen jeg leste at mitt tegn er det siste livet på jorden eller noe, da gråt jeg 😂 

Sikkert et spekter av grunner til at noen skriver sitt tegn. Fra dønn serriøs og kommer til å si nei om ditt tegn ikke matcher, til kun, som du sier å fylle ut info. 

Anonymkode: ef68d...b30

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om stjernetegn, men vil ikke date noen født i desember for å si det sånn.

Anonymkode: e7cfd...0fa

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...