AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Men det er ett stort men. Og dette er ganske flaut, jeg er mann 35 og har aldri: 1. Fått Orgasme med en partner. 2. Aldri gitt partner en orgasme. 3. Er sikkert elendig i senga (Gitt at jeg ikke har hatt sex på nærmere 10 år) Hva gjør jeg? Alt er av hjelp, ja jeg er sikkert en taper og usikker på meg selv. Men alle må jo starte ett sted. Er det håp? Eller hadde dere bare gått? Bør jeg lyve? Tar denne som anonym av åpenbare grunner. Anonymkode: b6344...897
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Du må bare øve, eneste måten å bli tryggere og bedre i senga på. Anonymkode: ee382...fee 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Bamseklemmer 🙊🙊🙊 Anonymkode: b7a77...61f 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Du må bare øve, eneste måten å bli tryggere og bedre i senga på. Anonymkode: ee382...fee Ok. Hvordan skal jeg gjøre det? Anonymkode: b6344...897
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok. Hvordan skal jeg gjøre det? Anonymkode: b6344...897 Prøv å være avslappet første gang dere har sex, det gjør ingenting om de første gangene er litt keitete. Du bør onanere ofte og fantasere samtidig. Har hørt at dette hjelper menn til å bli bedre i senga. Andre har sikkert flere råd enn meg. Masse lykke til! Husk å ikke døm deg selv for hard! Anonymkode: ee382...fee 1
KallePils Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 Tenk på den gode gamle vitsen: Hvorfor faker kvinner orgasme? De tror vi bryr oss. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er ett stort men. Og dette er ganske flaut, jeg er mann 35 og har aldri: 1. Fått Orgasme med en partner. 2. Aldri gitt partner en orgasme. 3. Er sikkert elendig i senga (Gitt at jeg ikke har hatt sex på nærmere 10 år) Hva gjør jeg? Alt er av hjelp, ja jeg er sikkert en taper og usikker på meg selv. Men alle må jo starte ett sted. Er det håp? Eller hadde dere bare gått? Bør jeg lyve? Tar denne som anonym av åpenbare grunner. Anonymkode: b6344...897 Ikke tenk på de tre punktene her, jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Men! Hun er åpenbart interessert i deg av andre grunner enn dine seksuelle ferdigheter. (Med mindre du har skrytt på deg, fleip fleip fleip!) Og det er det du i første omgang må finne selvtillit i, hun er interessert i deg fordi du er den du er. Når det så gjelder det seksuelle, ikke tenk på orgasmene, ikke tenk på sølibatet ditt, så godt du klarer i hvert fall. Men husk at dere er begge ukjente for hverandre seksuelt. Så når den tid kommer, ikke stress, hun skal lære deg å kjenne like mye som du skal lære henne å kjenne. Når det så gjelder første gang, følg hennes signaler, ikke rush eller kjør eget egoløp. Nå vet vi ikke noe om henne, men kanskje hun hadde likt om du spurte hva hun setter pris på, hva hun liker og hvordan, og ikke famlet som en blind mann etter lysbryteren i et fremmed hus. Kommunikasjon er viktig, og selv om kroppene våre er like så er det individuelle forskjeller hvilke områder som stimulerer og hvor mye man må stimuleres. Jeg vet det er utfordrende å finne selvtillit og troa på seg selv i en slik situasjon, men du lykkes ikke om du bare går. Løgn tjener du heller ingenting på. Om du er trygg på henne så kan du svakt ymte frempå at du er litt nervøs fordi det er en stund siden sist, men jeg hadde kanskje ikke gitt nøyaktig tidsangivelse. Og slutt å snakke deg selv ned, ikke bruk begrep som taper o.l. Minn deg selv på at hun er interessert i deg og smil av den tanken. Lykke til! Anonymkode: 4c130...569 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå