Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syklusen min er fryktelig uregelmessig, så jeg prøver å tolke symptomene mine. Jeg hadde det jeg var veldig sikker på var elslim fra cd11 og i noen få dager. Det var eggehvite med tråder jeg kunne dra mellom fingrene. Men ingen el kom. 

Nå har jeg hatt det jeg synes ser ut som elslim igjen. Helt klart og gjennomsiktig slim som kan dras mellom fingrene (likt som sist da el ikke kom). Men det er bare noen få ganger om dagen det ligger i papiret etter jeg har tørket meg. Når jeg stikker fingeren inn får jeg sjeldent slim på fingeren, bare utflod som er mer hvitaktig og kremet i konsistensen, ikke seigt og strekkbart. Er det vanlig å ha slik utflod samtidig som elslim? 

Jeg har hatt eggehviteutflod i tre dager nå, men ingen positiv eggløsningstest enda.

Anonymkode: 415c0...d28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Syklusen min er fryktelig uregelmessig, så jeg prøver å tolke symptomene mine. Jeg hadde det jeg var veldig sikker på var elslim fra cd11 og i noen få dager. Det var eggehvite med tråder jeg kunne dra mellom fingrene. Men ingen el kom. 

Nå har jeg hatt det jeg synes ser ut som elslim igjen. Helt klart og gjennomsiktig slim som kan dras mellom fingrene (likt som sist da el ikke kom). Men det er bare noen få ganger om dagen det ligger i papiret etter jeg har tørket meg. Når jeg stikker fingeren inn får jeg sjeldent slim på fingeren, bare utflod som er mer hvitaktig og kremet i konsistensen, ikke seigt og strekkbart. Er det vanlig å ha slik utflod samtidig som elslim? 

Jeg har hatt eggehviteutflod i tre dager nå, men ingen positiv eggløsningstest enda.

Hvordan kan du vite at du ikke hadde eggøsning?

Anonymkode: 578ae...08c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan kan du vite at du ikke hadde eggøsning?

Anonymkode: 578ae...08c

Jeg kan vel ikke vite helt sikkert. Men har tatt eggløsningstester og alle er negative. Tok kun en om dagen frem til nå som jeg fikk eggløsningsslimet på nytt. Nå tar jeg to. 

Jeg har hatt veldig uregelmessig mens etter jeg sluttet på p-piller i februar. Hadde syklus på 135 dager og deretter 36 dager. Så er ikke usannsynlig at denne syklusen også blir lenger enn normalt.. 

Screenshot_20230803_222009_Premom.jpg

Screenshot_20230803_222018_Premom.jpg

Skrevet

Nå bruker jeg prevensjon. Men når jeg tidligere prøvde og bli gravid hadde ganske greit med slim, merket det var veldig glatt ved tørking etter tissing. Jeg merket også smerten når det nærmet seg, vondt inn i kjeden og opp inn ved livmorstappen. Sist jeg ble gravid kom el veldig seint. Før jeg prøvde kom mensen veldig regelmessig. Og ingen positivt test rundt der jeg startet og teste sånn midt i syklusen min. Ble gravid men kjente det plutselig at jeg fikk el slim og tok en ny test og da var det positiv el test

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Miaiai said:

Nå bruker jeg prevensjon. Men når jeg tidligere prøvde og bli gravid hadde ganske greit med slim, merket det var veldig glatt ved tørking etter tissing. Jeg merket også smerten når det nærmet seg, vondt inn i kjeden og opp inn ved livmorstappen. Sist jeg ble gravid kom el veldig seint. Før jeg prøvde kom mensen veldig regelmessig. Og ingen positivt test rundt der jeg startet og teste sånn midt i syklusen min. Ble gravid men kjente det plutselig at jeg fikk el slim og tok en ny test og da var det positiv el test

Fikk du elslim på papiret hver gang du tørket deg? For jeg får det noen ganger, men andre ganger kan det være ingenting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fikk du elslim på papiret hver gang du tørket deg? For jeg får det noen ganger, men andre ganger kan det være ingenting. 

Første gang en god del, og så avtok det litt utover dagen. Tenker nok at det meste kom ut med engang, litt som først mye mens og så minsker det drastisk. Men har jo opplevd sykluser med veldig lite også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får lite elslim men vært gravid 3 ganger. Husker kanskje en gang at jeg hadde nok til å strekke det mellom to fingre. Varer også bare en dag. 

Anonymkode: f0814...765

AnonymBruker
Skrevet

Legger til: Jeg har hvit, kremet samtidig ja. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Legger til: Jeg har hvit, kremet samtidig ja. 

Takk for svar! Da er det kanskje håp for meg da 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...