AnonymBruker Skrevet 6. april #141 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 19.52): Hva syns dere om dette? Jeg mener personalet burde dele seg opp slik at noen kan være med de barna som ikke trenger å sove. Barnet mitt er straks 2, hun sover lenge om natten og det virker som at hun trenger søvnen på dagen mindre og mindre. Men hun må ligge i vognen likevel Mistenker at de lar ungene ligge å skrike også, til de «gir opp» Anonymkode: d0ffb...ff8 Ekspander det bør de faktisk gjøte, ser ikke problemet Anonymkode: 41b0f...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #142 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 20.34): Fordi barnehagetanten sa; vi lar de ikke ligge å gråte så lenge.. Da fikk jeg mistanke Og fordi barnehagetanten på nytt sa at; selv om de ikke sover så må de ligge i vogna, i minst 15 minutter selv om de ikke sover. Og jeg kjenner ungen min, hun ligger ikke der frivillig lenge lenger… Anonymkode: d0ffb...ff8 Ekspander Så du klikker over at barnet ditt ligger 15 min i vognen og hviler? Jaha. Anonymkode: 57bc7...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #143 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 8.07): En del vil vel ha pause og drikke kaffe og sladre.. Anonymkode: b1cdf...f80 Ekspander Hva gjør du når du har pause? Spiser du? nei fy da Drikker du noe? Herlighet, trenger du væske i pausen din? Snakker du med kollegaer som sitter på pauserommet? JØSS, HVA F*EN FEILER DEG!? Hviler du hodet og kroppen litt mens du sitter i sofaen/stolen? HVA POKKERS SLAGS SLABBEDASK ER DU!? Anonymkode: 57bc7...27d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #144 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 19.57): Hvis det er felles hvilestund i barnehagen, så må barnet tilpasse seg det også. Plutselig vil Per perle. Erle vil løpe rundt. Anna vil tegne. Hvor lenge har barnet ditt gått i barnehagen? Har hun nettopp begynt? Anonymkode: 8780e...fc5 Ekspander For noe tøys. I vår barnehage prøver de å legge barna som fortsatt sover på dagen, men om de ikke vil sove får de leke i stedet. Men de forsøker å få dem til å hvile i alle fall. Anonymkode: 03131...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilmine Skrevet 10. april #145 Del Skrevet 10. april Sofakona skrev (På 3.8.2023 den 20.34): De har sove vakt..og joda...da vil ts bli populær foreldre etterpå 🤦🤦 Ekspander Fordi å være populær er det viktigste her i verden 🤦♀️ Haha barn av sin tid. Oppdratt av jevnaldrende og det å være populær er ALT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 10. april #146 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 19.52): Hva syns dere om dette? Jeg mener personalet burde dele seg opp slik at noen kan være med de barna som ikke trenger å sove. Barnet mitt er straks 2, hun sover lenge om natten og det virker som at hun trenger søvnen på dagen mindre og mindre. Men hun må ligge i vognen likevel Mistenker at de lar ungene ligge å skrike også, til de «gir opp» Anonymkode: d0ffb...ff8 Ekspander Det er ikke greit. Hvis barnet har sluttet å sove på dagen hjemme og tydelig ikke vil sove i bhg, skal ikke barnet tvinges til å sove i vognen sin. I toårsalderen er søvnbehovet på dagtid veldig individuelt: mens noen har sluttet å sove, kan andre sove 20 min - 2t. Men de fleste slutter å sove på dagen når de er rundt 2,5. Det virker nesten som at personalet tenker mer på seg selv her, at de skal ha en pause fra barna når alle sover. Hvis du ikke kommer noen vei hos ped.leder, kan du gå til styrer med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #147 Del Skrevet 10. april Grüner skrev (På 10.4.2025 den 19.26): Det er ikke greit. Hvis barnet har sluttet å sove på dagen hjemme og tydelig ikke vil sove i bhg, skal ikke barnet tvinges til å sove i vognen sin. I toårsalderen er søvnbehovet på dagtid veldig individuelt: mens noen har sluttet å sove, kan andre sove 20 min - 2t. Men de fleste slutter å sove på dagen når de er rundt 2,5. Det virker nesten som at personalet tenker mer på seg selv her, at de skal ha en pause fra barna når alle sover. Hvis du ikke kommer noen vei hos ped.leder, kan du gå til styrer med dette. Ekspander Nei de fleste slutter ikke rundt 2,5 år. Alle barn skal ha mulighet til å hvile i bhg og mange barn trenger den hvilestnden for å få slappe av, hurra for bhg som klarer å få til det Anonymkode: d5374...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #148 Del Skrevet 10. april Så si at ungen ikke skal sove mer på dagen og ta med vognen hjem? 😅 Anonymkode: ee00f...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:43 #149 Del Skrevet fredag kl 09:43 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 11.12): Dette tror jrg ingenting på Anonymkode: d5374...291 Ekspander Jeg har sett samme. Anonymkode: 134ec...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå