AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Hei! Min storesøster har havnet i en skikkelig røre, og trenger litt råd ang DNA test. Hun har samboer, har et barn på 5 måneder og er usikker på farskap. Hun møtte to forskjellige menn en periode i fjor hvor hun ble gravid, og ble etterhvert sammen med det hun trodde var barnets far. Nå syns hun at baby er mer lik den andre mannen. Hvordan kan dette sjekkes? Kan man ta noen test selv, eller må det via det offentlige? Anonymkode: 9756c...bc4
Leeloo Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Det finnes private laboratorier man kan sende til. Vet samboeren at det er tvil? Det beste er jo at han tester frivillig, ev. at den alternative faren testes først, men jeg tror det er mulig å sende inn f.eks tannbørste (litt usikker).
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Stakkars barn og mann. Anonymkode: 1846e...7dc 1
GammelKaktus Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Hvis han som nå tror han er far ikke vet om det så tenker hun vel å få tatt en test uten at han får det med seg? Trodde helst det var test av spytt eller blod men har hørt man kan få testet hår og. Man kan sikkert google seg fram til et godt alternativ. Når det er sagt så har jeg passet babyer som har vært mine venner sine som overhodet ikke har lignet meg men er ikke måte på hva folk rundt har kommentert, at vi er så like og blabla, noen ganger ser folk det de vil se, eller ikke se så dette betyr jo ikke nødvendigvis at det er han andre som er far heller. Men uansett greit å avklare dette, alle barn bør få vite hvem som er ens foreldre så fremt det er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå