Gå til innhold

Prøvde veet-voksstriper for første gang, tror det blir siste gang!🙈 Er det normalt med inngrodde hår etter det??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ca 3 uker siden jeg gjorde det, og det har begynt å vokse ut igjen, men(!) nesten alt av hår som vokser ut er inngrodd🙄🤷‍♀️ Jeg vil si at det sikkert er 80% som er inngrodd, det klør, svir litt noen plasser, og ser bare ikke noe bra, eller pent ut😆 Så nå sitter jeg med pinsett🙈

Er dette normalt? Jeg trodde at det skulle vokse ut mykt og litt over tid🙈

Jeg pleier ellers å bruke hårfjerningskrem, og min erfaring er at det er mye bedre😅 Så det blir siste gang jeg vokser, hvertfall på den måten.

Anonymkode: cdc5f...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg får mange inngrodde hår av sånne voks-strips, aner ikke hvorfor. Hjelper ikke å bruke skrubb/eksfoliering heller, har du prøvd det?  Måtte gi opp epilator av samme grunn, så nå skal jeg teste sugaring (i salong) for å se om det kan funke. 

Anonymkode: 55708...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mm, både epilering og waxing for jeg inngrodde hår av, selv ved bruk av eksfolierende kremer og fysisk skrubb. Så det har jeg gitt opp. Nå er det barbering og ipl, myyye bedre. 

Anonymkode: 60ae4...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mm, både epilering og waxing for jeg inngrodde hår av, selv ved bruk av eksfolierende kremer og fysisk skrubb. Så det har jeg gitt opp. Nå er det barbering og ipl, myyye bedre. 

helt enig med deg her, men jeg får inngrodde hår også fra barbering 😌 jeg begynte å bruke ipl laseren til alvaskin for noen uker siden, og nå må jeg barbere meg mye mindre. det er litt hår igjen her og der, men jeg ble kvitt den forferdelige kløen i bikinilinja 🥴🥴🥴🥴

Anonymkode: eb8d6...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.

Jeg har prøvd skrubber og div, men uten særlig resultat, så pinsetten er det som ble min løsning. Dvs, jeg er fremdeles ikke ferdig med det, iom at begge ben må tas fra topp til bunn🙊 Har sagt at mannen skal få plukke litt senere i dag🙈😅

Barbering er det jeg har gjort før, men det er kjedelig å holde på med, det må gjøres oftere enn andre ting, og det blir rødt og sårt. Så jeg gikk over til krem, som jeg syns er ok, men det er noe med det å drive på med kjemikalier på huden "hele tiden".

Dere som bruker laser, slik man kjøper og bruker hjemme, er det verdt pengene? For egentlig kunne jeg tenkt meg å gå over til det, om det virkelig er så bra som reklamer ol sier😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eneste som fungerer for meg er å smøre meg inn med antibac FØR jeg barberer og vokser, ikke komme borti,og bruke antibac etter barbering og voksing, og ikke ta for mye på huden med hendene. Da slipper jeg de inngrodde hårene 🤪

Anonymkode: afb2b...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eneste som fungerer for meg er å smøre meg inn med antibac FØR jeg barberer og vokser, ikke komme borti,og bruke antibac etter barbering og voksing, og ikke ta for mye på huden med hendene. Da slipper jeg de inngrodde hårene 🤪

Når du sier det, så husker jeg at dette var en greie for endel år siden, også dildorens var anbefalt😅 Jeg tror jeg brukte det en stund når jeg barberte, men så gled det ut🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når du sier det, så husker jeg at dette var en greie for endel år siden, også dildorens var anbefalt😅 Jeg tror jeg brukte det en stund når jeg barberte, men så gled det ut🙈

Haha ja stemmer! Jeg begynte den gangen og har ikke sluttet, det er eneste som fungerer! Den dildorens funka veldig bra, men det gjør antibac til under halve prisen og ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her.

Jeg har prøvd skrubber og div, men uten særlig resultat, så pinsetten er det som ble min løsning. Dvs, jeg er fremdeles ikke ferdig med det, iom at begge ben må tas fra topp til bunn🙊 Har sagt at mannen skal få plukke litt senere i dag🙈😅

Barbering er det jeg har gjort før, men det er kjedelig å holde på med, det må gjøres oftere enn andre ting, og det blir rødt og sårt. Så jeg gikk over til krem, som jeg syns er ok, men det er noe med det å drive på med kjemikalier på huden "hele tiden".

Dere som bruker laser, slik man kjøper og bruker hjemme, er det verdt pengene? For egentlig kunne jeg tenkt meg å gå over til det, om det virkelig er så bra som reklamer ol sier😊

Det funker absolutt veldig bra, men man må være flink å bruke den og man må bruke den noen uker før man ser resultatet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...