AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #21 Skrevet 4. august 2023 God tur😄 Nei, det er ikke egoistisk, alle trenger litt tid alene som par. Har dere barnepass, så kom dere avgårde😊 Jeg og mannen har vært flere turer alene , sist var ei hel uke på Island. Har også vært på flere langhelger i diverse storbyer. Barna er hos besteforeldre, som elsker alenetid med barna. Ett barn hos hvert sett med besteforeldre, alle er fornøyd😄 Anonymkode: 03593...a6f 2
Pinner Skrevet 4. august 2023 #22 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 19.27): Mannen og jeg har 3 barn, fulltidsjobber og hus, de senere årene har det vært ekstremt hektisk. Og vi har dessverre ikke fått pleid forholdet vårt så godt som vi burde. Mannen sliter spesielt med dette, han føler seg nedprioritert og ønsker mer kjærlighet fra meg. Vi har snakket mye om dette siste månedene og jobber med det i hverdagen. Vi ønsker ikke å skille oss, men forholdet vårt går nokså trått for tiden. Mannen ønsker vi skal reise bort en uke til Spania eller lignende, kun jeg og han senere i høst eller vinter. Barna kan være med besteforeldre (yngste 3 år). Men jeg føler det er så fryktelig egoistisk ovenfor ungene å reise til Syden uten de. 3-åringen har nok ikke noe formeninger, men de eldre barna blir nok litt snurt. Samtidig synes jeg også at det hadde vært fint med litt alene og kvalitetstid, for det er noe vi virkelig trenger. Er det egoistisk å reise på ferie uten barn? Anonymkode: afabb...f22 Så lenge barna kan være med en annen gang? Så går det vel bra. Men hvis alle ferier blir brukt til det hadde jeg tenkt mitt:)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #23 Skrevet 5. august 2023 Absolutt ikke egoistisk! Jeg og min mann har en slik tur ca hvert 3 år og det er bare nydelig å kunne gjøre som vi vil noen dager uten noen å ta hensyn til❤️ Anonymkode: e811e...41d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå