Rødstrupa Skrevet 3. august 2023 #1 Del Skrevet 3. august 2023 Er det ok varer? Har ordningen fungert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Del Skrevet 3. august 2023 Det er ikke så bra her jeg bor. Mye mat som allerede er utgått på dato og faktisk er dårlig. Sist jeg henta en pose på obs måtte jeg kaste 90% av alt i posen. Anonymkode: 5dbac...f13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Del Skrevet 3. august 2023 Ikke bra her heller. Mesteparten er ferdigsmurte baguetter (med majones, som jeg ikke spiser). Anonymkode: e16fb...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Del Skrevet 3. august 2023 Kommer jo litt an på type butikk/serveringssted. Har hentet på Deli de Luca og fått en baguette og masse boller. Har også hentet i matbutikk og fått brød,kjøtt,kjøttpålegg ,grønnsaker osv. På Cirkle K tror jeg du kan velge bare boller eller om du vil ha andre ting også. Har hørt om hoteller hvor man kan få rester etter frokostbuffé, men vi har ingen hoteller her,så det har jeg ikke prøvd! Anonymkode: 8c109...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogaland Skrevet 3. august 2023 #5 Del Skrevet 3. august 2023 Varierer fra sted til sted. Sjekk ratingen på stedet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Del Skrevet 3. august 2023 Nei, det har vært ræva her jeg bor i utkanten av Stavanger, nå gidder jeg ikke mer. Anonymkode: 4748c...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hørt om hoteller hvor man kan få rester etter frokostbuffé, Ja, det har jeg prøvd, et lite stykke "omelett" av pulvereggerøre, seks småpoteter og et par babypølser. Fuck off, grønnvasking. Anonymkode: 4748c...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Del Skrevet 3. august 2023 Hentet rester etter frokost på byens beste hotell noen ganger når jeg har senvakt. Aldeles nydelig og alltid mer enn nok mat til et par måltider En må jo velge steder enn generelt sett liker maten til. Anonymkode: e7eb4...8ca 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Del Skrevet 3. august 2023 Rødstrupa skrev (2 timer siden): Er det ok varer? Har ordningen fungert? Veldig bra her egentlig. Men styr unna bensin stasjoner og kiosk. Veldig gammel mat , typ uspiselig. Hoteller er bra, det er restene fra frokost buffet. Anonymkode: d25ef...655 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 3. august 2023 #10 Del Skrevet 3. august 2023 Varierer her utifra sted og hvem som er på jobb. Men stort sett er jeg fornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #11 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det har jeg prøvd, et lite stykke "omelett" av pulvereggerøre, seks småpoteter og et par babypølser. Fuck off, grønnvasking. Anonymkode: 4748c...e7c Det var lite. Her får man som regel en boks med bacon, karbonader, pølser etc. 2 bokser med diverse brødskiver med feks reker roast beef, stekt egg.. Myyye mat. Anonymkode: d25ef...655 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 3. august 2023 #12 Del Skrevet 3. august 2023 Kan vel likså godt gå i 40% disken å velge varer selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Del Skrevet 3. august 2023 Bakevarer på Meny er helt sinnsyk her vi bor. Man får så itrolig mye - sist gang fikk vi flere baguetter, to kanelsnurrer (de svære fra United bakeries), to skolebrød , muffins og et halvstekt landbrød. Hawker har og imponert stort, det samme har Espresso House. Matvarer på Meny derimot - en utgått torskefilet og barneyoghurt, den var latterlig 😂 Anonymkode: dd951...867 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Del Skrevet 3. august 2023 Bruker å hente fra hoteller. Får plukke selv. Bruker å ta egg og bønner, samt brie og kjeks 😍 Anonymkode: 4c5c9...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Del Skrevet 3. august 2023 cisco1 skrev (2 minutter siden): Kan vel likså godt gå i 40% disken å velge varer selv? Vil heller ha 3-4 fulle handlenett til 39kr enn å plukke selv. Anonymkode: d25ef...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 3. august 2023 #16 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil heller ha 3-4 fulle handlenett til 39kr enn å plukke selv. Anonymkode: d25ef...655 Vet man hva man får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #17 Del Skrevet 3. august 2023 Har ikke testet ut dagligvarebutikker, men har prøvd TGTG fra bakeriet, Circle K og en kafé i byen. Har hatt varierende erfaringer. Bakeriet har jeg alltid vært fornøyd med, da jeg får mye for pengene og det man får er av høy kvalitet (smaker ferskt selv om det kan være gårdagens bakst). Typisk innhold i posen har vært to brød/loff, en baguett eller to (med eller uten pålegg) og en pose med 2-4 søtbakstprodukter. Noen ganger er det enda mer i posen. Circle K har også gode produkter som smaker ganske ferskt, og stort sett har jeg fått valuta for pengene. Typisk innhold har vært to påsmurte baguetter og noen søtbakster av ulik sort (boller, skolebrød, kanelsnurrer o.l.). Et par ganger har jeg fått velge en hel pose med boller. Det skal sies at jeg også har opplevd å få så lite som én påsmurt baguett, og et par ganger bare to baguetter. Jeg klagde til TGTG da jeg fikk bare én og fikk da pengene tilbake. Den lokale kafeen har jeg prøvd bare to ganger, og blitt like skuffet begge gangene. Man får typisk 3 varer i posen; tre påsmurte rundstykker, brødskiver og/eller baguetter. Kunne ha vært helt greit, hadde det ikke vært for at varene bærer veldig preg av å ha stått lagret i en dårlig kjøledisk eller bak på lageret litt for lenge. De er tørre og smaker gammelt kjøleskap. Jeg tenker at så lenge man får greie, godt spiselige varer som tilsvarer ca den summen som står i appen (ofte varer for minst 117,- for forundringsposer man betaler 39,- for), så bør man si seg fornøyd. At man ikke liker maten fordi man ikke liker akkurat den typen mat, er ikke grunn til å gi dårlig karakter. Da kan man heller velge å ikke kjøpe TGTG fra akkurat det stedet. Jeg ser på verdi og kvalitet, og så gir jeg bort varer jeg ikke liker selv. Anonymkode: 94b57...8ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #18 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kommer jo litt an på type butikk/serveringssted. Har hentet på Deli de Luca og fått en baguette og masse boller. Har også hentet i matbutikk og fått brød,kjøtt,kjøttpålegg ,grønnsaker osv. På Cirkle K tror jeg du kan velge bare boller eller om du vil ha andre ting også. Har hørt om hoteller hvor man kan få rester etter frokostbuffé, men vi har ingen hoteller her,så det har jeg ikke prøvd! Anonymkode: 8c109...d9b Det har vi her, og jeg har hørt mye bra om frokostmaten derfra! Skal prøves en vakker dag Anonymkode: 94b57...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #19 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At man ikke liker maten fordi man ikke liker akkurat den typen mat, er ikke grunn til å gi dårlig karakter. Hva med at maten gikk ut på dato for tre dager siden, de fleste er ulike varianter av kylling og har stått i romtemperatur mesteparten av dagen? Anonymkode: 5dbac...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #20 Del Skrevet 3. august 2023 cisco1 skrev (2 minutter siden): Vet man hva man får? Nei,det er en forundringspose. Anonymkode: 8c109...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå