AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Har prøvd abbonnement, for da kan jeg sveipe Inkognito, noe som passer meg bra. Søker etter menn 43-49 år med ca. 20 km avstand. Får hele tiden instruksjon om å øke avstanden. Så dukker plutselig mange svenske menn som bor i Sverige opp. Har det noe med at jeg har vært lite aktiv på Tinder de siste månedene? 🤔 Vil helst ikke se på yngre eller eldre menn enn dette 🫣 Til nød litt yngre, max ned til 40. Anonymkode: db8a7...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Som mann 37 så gidder jeg ikke å føle meg verdiløs. Så hvorfor bruke Tinder. Anonymkode: 099cd...dcf 6 3 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Som mann 37 så gidder jeg ikke å føle meg verdiløs. Så hvorfor bruke Tinder. Anonymkode: 099cd...dcf Kanskje veldig mange menn har innsett det samme som deg i sommer i Osloområdet.. Ellers er det bare veeldig mange menn i alderen 43-48 som har fått seg dame i sommer 😀 Bra for dem! Anonymkode: db8a7...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Ja endelig!! Nå har alle knullet med alle så nå er det tomt faktisk. Du kan velge å knulle noen en gang til hvis du gidder. Anonymkode: fca8a...222 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja endelig!! Nå har alle knullet med alle så nå er det tomt faktisk. Du kan velge å knulle noen en gang til hvis du gidder. Anonymkode: fca8a...222 Så det er derfor, altså! Så en kjekk mann med briller, skallet og 197 høy og trent for sånn 3 uker siden. Navnet begynte på A, han er 49 år. Han er nok den hotteste mannen jeg har sett på Tinder i hele mitt liv.. Omtrent 😍 OK, så denne sommeren fikk absolutt hver og en seg et knull.. Ikke rart det er tomt der nå 😅 Anonymkode: db8a7...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 Hva er du ute etter da? Å få deg stake eller et seriøst forhold? Har ikke inntrykk av at det er så dødt. Jeg er mann og det tikker jevnlig inn likes, men ingen jeg velger å respondere på. Hvis du tømmer lista di så snur Tinder bunken etter en kort stund. Anonymkode: 0e9b5...229 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 Aner ikke jeg, men det er da sikkert flere tusen menn som matcher søkekriteriene dine? Anonymkode: f5080...6c9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 Jeg hadde mistenkt en feil. La være å sveipe inkognito, så ser du hva som skjer? Anonymkode: 13123...e37 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 Det er ganske dødt på Tinder i juli/begynnelsen av august. Anonymkode: 857fd...934 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er du ute etter da? Å få deg stake eller et seriøst forhold? Har ikke inntrykk av at det er så dødt. Jeg er mann og det tikker jevnlig inn likes, men ingen jeg velger å respondere på. Hvis du tømmer lista di så snur Tinder bunken etter en kort stund. Anonymkode: 0e9b5...229 Ute etter forhold. Bare spøkte litt over her. Hvilke alderskriterier har du da? Du er sikkert en av de attraktive mennene siden det tikker inn likes 😅. ts Anonymkode: db8a7...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 Jeg har aldri spilt Tinder, men hva er vitsen med å sveipe inkognito? Ser de ikke hvem som har sveipet "riktig" vei, da? Anonymkode: d0b30...6cf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Skrevet 3. august 2023 Prøvde å sveipe vanlig nå, og får bare beskjed om at «finner ingen flere i ditt område», har mer enn 100 km avstand 🤷🏼♀️ Sikkert en feil. Anonymkode: db8a7...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri spilt Tinder, men hva er vitsen med å sveipe inkognito? Ser de ikke hvem som har sveipet "riktig" vei, da? Anonymkode: d0b30...6cf Da kan ikke folk du kjenner se deg. Bare de du gir likes til kan se deg hvis de har abbonnement selv. Anonymkode: db8a7...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan ikke folk du kjenner se deg. Bare de du gir likes til kan se deg hvis de har abbonnement selv. Anonymkode: db8a7...eaa Ah, ok.. Anonymkode: d0b30...6cf
*Mocca* Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 Massevis i Osloområdet..... Null problemer å få matcher....
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 *Mocca* skrev (Akkurat nå): Massevis i Osloområdet..... Null problemer å få matcher.... Det må være noe galt med abbonnementet mitt. Jeg blir spurt om å øke avstanden hvert minutt omtrent. Søker bare menn i alderen 43-49. Anonymkode: db8a7...eaa
*Mocca* Skrevet 3. august 2023 #17 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det må være noe galt med abbonnementet mitt. Jeg blir spurt om å øke avstanden hvert minutt omtrent. Søker bare menn i alderen 43-49. Anonymkode: db8a7...eaa Har 35-50, hatt standard avstand hele tiden.... Ikke betalt for noe, det er bortkastede penger. Massevis av menn......
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #18 Skrevet 3. august 2023 *Mocca* skrev (1 minutt siden): Har 35-50, hatt standard avstand hele tiden.... Ikke betalt for noe, det er bortkastede penger. Massevis av menn...... Hva er standard avstand? På 3 minutter sveiping fikk jeg en like fra Karlstad 🙈 Hvordan skal jeg date en derfra når jeg bor i Oslo? 😅 Anonymkode: db8a7...eaa
*Mocca* Skrevet 3. august 2023 #19 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva er standard avstand? På 3 minutter sveiping fikk jeg en like fra Karlstad 🙈 Hvordan skal jeg date en derfra når jeg bor i Oslo? 😅 Anonymkode: db8a7...eaa Dukker opp folk langt unna fra på alle apper.... Vet ikke hvorfor, men de er bare innimellom alle andre som er innafor rett avstand. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #20 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som mann 37 så gidder jeg ikke å føle meg verdiløs. Så hvorfor bruke Tinder. Anonymkode: 099cd...dcf Spørs jo hvordan du fremstiller deg selv, cocky type eller den som venter på at dama skal legge masse innsats i samtalen for første gangen. Anonymkode: 35d1c...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå