Gå til innhold

Noen andre som er skuffet over nyeste Insidious film?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var på kino for noen dager siden og så den nyeste Insidious filmen "The red door". Jeg syns den var veldig skuffende i forhold til de første 4. De syns jeg var veldig gode og hadde historier som var fint knyttet sammen. Den nyeste følte jeg hadde for mye press på å være litt sånn "tenårings skrekkfilm" med hele frat party opplegget som var i min mening helt tragisk latterlig og ikke morsomt i det hele tatt. Syns også det var trist at Elaine, Specks og Tucker bare var så vidt innom i noen youtube klipp som de kikket på i et par sekunder. Syns også hele "bakhistorien" vi fikk om Josh sin far gikk alt for fort frem. Følte det var kanskje 30 minutter av hele filmen som egentlig var verdt å se. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: abe2b...da5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Denne burde vel ligge under Film og TV?

Anonymkode: ec40f...068

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, absolutt. Her er det jeg som har lagt inn feil. Det la jeg ikke merke til, bruker dette forumet mye så er vel gammel vane. beklager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Burde vært med vera farmiga og han fyren ja. Ellers tror jeg det bare er spin off søppel

Anonymkode: cb575...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Burde vært med vera farmiga og han fyren ja. Ellers tror jeg det bare er spin off søppel

Tror du tenker på The conjuring franchisen. Der spiller Patrick Wilson med Vera Farmiga. Hun er ikke med i Insidious filmene, og de er ikke spin offs av The conjuring om det var det du mente. Insidious er en egen film franchise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror du tenker på The conjuring franchisen. Der spiller Patrick Wilson med Vera Farmiga. Hun er ikke med i Insidious filmene, og de er ikke spin offs av The conjuring om det var det du mente. Insidious er en egen film franchise.

Aaaaaaaaaah ja dreit på draget, takk. Jeg liker insidious også faktisk, drit at den siste ikke var så bra da, de første var jævlig creepy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aaaaaaaaaah ja dreit på draget, takk. Jeg liker insidious også faktisk, drit at den siste ikke var så bra da, de første var jævlig creepy

Enig i det. De første insidious filmene var veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, absolutt. Her er det jeg som har lagt inn feil. Det la jeg ikke merke til, bruker dette forumet mye så er vel gammel vane. beklager.

Tråden er flyttet. 

Perelandra, mod

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...