AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg var på kino for noen dager siden og så den nyeste Insidious filmen "The red door". Jeg syns den var veldig skuffende i forhold til de første 4. De syns jeg var veldig gode og hadde historier som var fint knyttet sammen. Den nyeste følte jeg hadde for mye press på å være litt sånn "tenårings skrekkfilm" med hele frat party opplegget som var i min mening helt tragisk latterlig og ikke morsomt i det hele tatt. Syns også det var trist at Elaine, Specks og Tucker bare var så vidt innom i noen youtube klipp som de kikket på i et par sekunder. Syns også hele "bakhistorien" vi fikk om Josh sin far gikk alt for fort frem. Følte det var kanskje 30 minutter av hele filmen som egentlig var verdt å se. Hva tenker dere? Anonymkode: abe2b...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Del Skrevet 3. august 2023 Denne burde vel ligge under Film og TV? Anonymkode: ec40f...068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Denne burde vel ligge under Film og TV? Anonymkode: ec40f...068 Ja, absolutt. Her er det jeg som har lagt inn feil. Det la jeg ikke merke til, bruker dette forumet mye så er vel gammel vane. beklager. Anonymkode: abe2b...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 Burde vært med vera farmiga og han fyren ja. Ellers tror jeg det bare er spin off søppel Anonymkode: cb575...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Burde vært med vera farmiga og han fyren ja. Ellers tror jeg det bare er spin off søppel Anonymkode: cb575...fd6 Tror du tenker på The conjuring franchisen. Der spiller Patrick Wilson med Vera Farmiga. Hun er ikke med i Insidious filmene, og de er ikke spin offs av The conjuring om det var det du mente. Insidious er en egen film franchise. Anonymkode: abe2b...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du tenker på The conjuring franchisen. Der spiller Patrick Wilson med Vera Farmiga. Hun er ikke med i Insidious filmene, og de er ikke spin offs av The conjuring om det var det du mente. Insidious er en egen film franchise. Anonymkode: abe2b...da5 Aaaaaaaaaah ja dreit på draget, takk. Jeg liker insidious også faktisk, drit at den siste ikke var så bra da, de første var jævlig creepy Anonymkode: cb575...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aaaaaaaaaah ja dreit på draget, takk. Jeg liker insidious også faktisk, drit at den siste ikke var så bra da, de første var jævlig creepy Anonymkode: cb575...fd6 Enig i det. De første insidious filmene var veldig gode. Anonymkode: abe2b...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. august 2023 #8 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Denne burde vel ligge under Film og TV? Anonymkode: ec40f...068 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, absolutt. Her er det jeg som har lagt inn feil. Det la jeg ikke merke til, bruker dette forumet mye så er vel gammel vane. beklager. Anonymkode: abe2b...da5 Tråden er flyttet. Perelandra, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå